Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Lurte på hvordan dere organiserer bilder?

 

hvordan får jeg opprettet en mappe og flyttet bilder dit? og da ikke ha de bildene på "alle fotografier" etc. Liker ikke at alle kan se alle bildene jeg har, det liker ikke dama heller. hehe;)

 

 

da koble du Mobilen til PC i diskstasjons modus eller hva det nå heter og gå til mappen media(vis den ikke finnes opprett den samme med alle andre mapper jeg nevner) så går du til mappen pictures og inn i der oppretter du mapper for forskjellig albumer(navn på fotoalbum er navn på albumet). vis du ikke vil har alle fotografier i galleri så går du til innstillinger også til standardalbum. sry dårlige norsken er litt ut av form^^

 

 

Oki takk for svar;) Er det ikke mulig å lage en mappe direkte fra mobilen? Evt hvordan får jeg flytta et bildet fra "alle nedlastinger" til min mappe som jeg har laget selv? Syntes det virka veldig tungvindt å måtte koble opp til pc hver gang jeg skal flytte/lage noe.

Lenke til kommentar

Mrs Elprice.no: når er det elprice skal sende ut invisible shield til desire? bestilte for over en måned siden, når skal dere få inn?

 

Hei

 

Dessverre står det bare ubekreftet hos leveandøren vår. Virker som om det meste til Desire er vanskelig å få tak i for tiden

 

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

er det noen som har kjøpt større minnekort til sin desire?er det noe spesielt minnekort man skal ha eller er det det samme.Da mener jeg selfølgelig at det skal være minisd men ser at det står class2 på noen å class4 på andre,hva er forskjellen

 

class er classifisering på hvor fort en minnekort er, det betyr ikke at en class 2 sd kort er saktere en enn class 4. F.eks. dem som følle med er langt over kravene for class 2.

 

Jeg veit ikke om det finnes en maksimum på hvor høy class desire støtte men man burde ikke går under class 2, ihvertfall ikke vis du har A2SD. dessuten hete det microsd ikke minisd ^^(sry måtte bare)

ok takk for svaret

Lenke til kommentar

Ett dumt spm fra en gammel krok.. jeg fikser ikke dette med å rulle opp/ned når jeg skal velge noen å ringe til.. jeg driver å ringer i hytt og pine da tlf absolutt skal ringe til noen når jeg skal bla videre.. hva gjør jeg galt? finnes det noe jeg kan erstatte den tlf lista med, noe som f.eks. har scrolle-linje ?

 

Ola

Lenke til kommentar

Ett dumt spm fra en gammel krok.. jeg fikser ikke dette med å rulle opp/ned når jeg skal velge noen å ringe til.. jeg driver å ringer i hytt og pine da tlf absolutt skal ringe til noen når jeg skal bla videre.. hva gjør jeg galt? finnes det noe jeg kan erstatte den tlf lista med, noe som f.eks. har scrolle-linje ?

 

Ola

 

Bruk kontakter når du skal ringe. Da vil det første trykket åpne kontakten og du kan velge hva du skal gjøre videre

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med Desire.Men har et spørsmål. Jeg startet programmet Navigasjon som førvrig må ha både GPS og 3G aktivt for å laste kart og kjøreanvisninger.

Fins det noe eget navigasjonsprogram likt TomTom-Garmin etc...som kun bruker GPS antenna, og ikke er avhengig av datatilkobling som 3G eller Wi-Fi ??

Endret av plumbtek
Lenke til kommentar

Yes, hadde tidenes bomtur idag. Fant Desire på Finn og avtalte 3000 kr. Da eg hadde tatt den 40 min lange kjøreturen så var det bare for å finne ut av at det var feil telefon. Tok noen sekunder før eg oppdaget at det faktisk var Touch 2 eg stod med i hendene. Hadde allerede gitt pengene fra meg, og da drog dama opp en Desire fra lomma og sa at denne var mye bedre. Fikk et skikkelig WTF øyeblikk da ja. Dumme kjerring.

 

backhand.jpg

Lenke til kommentar

Dette blir et lite sidespor men, jeg har valgt å bruke googlekontakter som måten å lagre alle mine kontakter på.. Veldig kjekt med synk.

Men lagrer ikke googlekontakter profilbilde på kontaktene??

Jeg har ingen planer om å miste profilbildene jeg har jobbet med å få til på alle som ikke ha har facebook, om jeg mister/ødelegger telefonen....

Lenke til kommentar

Yes, hadde tidenes bomtur idag. Fant Desire på Finn og avtalte 3000 kr. Da eg hadde tatt den 40 min lange kjøreturen så var det bare for å finne ut av at det var feil telefon. Tok noen sekunder før eg oppdaget at det faktisk var Touch 2 eg stod med i hendene. Hadde allerede gitt pengene fra meg, og da drog dama opp en Desire fra lomma og sa at denne var mye bedre. Fikk et skikkelig WTF øyeblikk da ja. Dumme kjerring.

 

Håper du fikk tilbake penga? :dontgetit:

Lenke til kommentar

For min del funket Outlook sync som det beste, først fra gammel telefon til pc og så fra pc til ny telefon.

evt så kan du vel via noen telefonleverandører eller programvare laste opp dine kontakter for så laste ned den på Desire.

 

evt. fra gammel telefon til simkort og så importere til desire....jævlig kjipt hvis du har flere nr per kontakt for det takler ikke simkort.

 

Det er flere muligheter for eksport/import av kontakter. Activesync ligger på minnekortet som fulgte med telefonen. Sikkert og mulig å laste det ned.

 

Vil og anbefale for sikkerhetsskyld at du syncer kontakter med PC, editerer på PCen og deretter syncer igjen. Det jeg feks gjorde siden jeg gikk fra SE telfon til HTC Android, var å bruke SE sitt program for å synce mot Adresseboken i Windows. Deretter editere kontaktene der (det er behov for som regel, og flytte de til den andre underkategorien inne i Adresseboken), og synce de inn igjen til nye HTC via HTC Activesync.

 

Du har da i ettertid en kopi på PCen skulle det skje noe med telefonen. Du kan og på en bra måte editere og foreta en regjøring av kontakter på PCen før du syncer til telefon.

 

Det er og andre muligheter for eksport/import, feks via Googlemail.

 

jarle

Lenke til kommentar

Hvorfor tar det opptil flere minutter å få slått telefonen av? Den surrer på 'shutting down' i evigheter... :/

 

Vet ikke sikkert, men jeg regner med det er et eller annet program som 'henger' og som gjør at det tar lenger tid. Normalt skal den skru seg av i løpet av få sekunder.

 

jarle

Lenke til kommentar

Det jeg feks gjorde siden jeg gikk fra SE telfon til HTC Android, var å bruke SE sitt program for å synce mot Adresseboken i Windows.

 

jarle

 

Hvilken adressebok hinter du til? er det i outlook, eller er det noe jeg ikke har fått med meg at det finnes en egen for windows?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...