Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del funket Outlook sync som det beste, først fra gammel telefon til pc og så fra pc til ny telefon.

evt så kan du vel via noen telefonleverandører eller programvare laste opp dine kontakter for så laste ned den på Desire.

 

evt. fra gammel telefon til simkort og så importere til desire....jævlig kjipt hvis du har flere nr per kontakt for det takler ikke simkort.

Lenke til kommentar

For min del funket Outlook sync som det beste, først fra gammel telefon til pc og så fra pc til ny telefon.

evt så kan du vel via noen telefonleverandører eller programvare laste opp dine kontakter for så laste ned den på Desire.

 

evt. fra gammel telefon til simkort og så importere til desire....jævlig kjipt hvis du har flere nr per kontakt for det takler ikke simkort.

 

takk for at du tok deg tid til å svare. Har fikset problemet no :thumbup:

Lenke til kommentar

Når jeg prøver og laste ned Htc Sync fra htc.com så havner jeg bare i en evig karusell hvor jeg aldri får lastet ned noen fil. Jeg får velgt telefontype og Europe 1, når jeg så trykker "Download" havner jeg tilbake til startsiden... Frustrerende.

 

Testet dette nå...det funker hos meg ihvertfall.

har du prøvd å gå via den "norske" siden..

kan det være noe av innstillingene på pc'en din som ikke tillater denne installasjonen?

Lenke til kommentar

Hvordan har folk ordnet kontaktene sine? Sånn som det er nå, er det komplett kaos, sim kontakter, google og facebook. Kunne tenkt meg en kontakt-database på nettet ett sted, gjerne google.

fikk endelig tlf min på lørdag :new_woot:

Men fra ende til annen bruker gmailen til å synce kontakter.. har 0problemer med mine..

Lenke til kommentar

Hvordan har folk ordnet kontaktene sine? Sånn som det er nå, er det komplett kaos, sim kontakter, google og facebook. Kunne tenkt meg en kontakt-database på nettet ett sted, gjerne google.

 

 

Trykk på meny, vis og velg de kontaktene som skal vises.

dessverre når du driver og søker i diverse programmer så kommer alle kontaktene frem uavhengig av du har gjort noe med dette.

 

viktigste er vel å ikke synce mot de du ikke vil ha på telefonen.....for meg ser det ut som at google er det enkleste å holde oppdatert og bare bruke det.

Lenke til kommentar

Hvor mye tåler Desire kontra Legend? Altså falle i bakken osv.

 

Noen som har erfaring med hvor problematisk størrelsen på Desire er kontra Legend, liggende i lomma?

 

Takk :)

Ingen av telefonene er spesielt merkbare i lomma synes jeg, men det kommer vel an på hvor stramme lommer du har :) Har ikke testa om den tåler å falle.. enda :)

 

 

Noen som har noen formening om android trenger antivirus? Har og lasta ned gulesider-appen, og lurer på om de tar penger for å slå opp nr eller om den søker over nett og dermed er gratis?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg får bedre bilde på kontaktene mine.? Tenker på når det ringer. Har bilde på de som er koblet opp mot facebook..

 

Fins det en applikasjon eller no lignende?

 

 

Bedre bilde?

da regner jeg med at du ikke menr at du kan bare velge et annet bilde på en kontakt...ved å trykke på "fotokamera" ved siden av navnet når du redigerer en kontakt.

Lenke til kommentar

Sist men ikke minst lurer jeg på om noen vet om en MSN app som IKKE signer deg ut ifra andre steder du er innlogget?

Skal prøve å få orden på Googlekontaktene mine nå.. Takk for guide!

 

 

Dette har mer med msn klienten din på pcn (sikkert live messenger) som ikke tillater å være logget inn flere steder...

aMSN foreksempel lar deg være logget inn flere steder, og om du hacker live messenger med hvadetnåheterigjen...

 

Slenge på et spørsmål :

Jeg ønsker meg en msn-klient som kan sende bilde fra kamera/minnekort gjennom samtalevinduet...

(har bare Meebo IM installert)

 

"Hacken" til MSN heter A-Patch, og den finner man her.. Man krysser av 'polygamy' - (Multimsn).

 

Funket dårlig :( Blir logget ut på dataen når jeg logger inn med mobilen :(

 

Jau samma som skjer med meg.

 

Tror ikke det har noe med versjon av MSN på pcene mine? Kjører vel nyeste versjon på windows 7.

Skulle hatt en mobil klient som kan være logget inn samtidig med de andre slik at når jeg ikke har wifi dekning så er pcene fortsatt logget inn..

Lenke til kommentar

Sist men ikke minst lurer jeg på om noen vet om en MSN app som IKKE signer deg ut ifra andre steder du er innlogget?

Skal prøve å få orden på Googlekontaktene mine nå.. Takk for guide!

 

 

Dette har mer med msn klienten din på pcn (sikkert live messenger) som ikke tillater å være logget inn flere steder...

aMSN foreksempel lar deg være logget inn flere steder, og om du hacker live messenger med hvadetnåheterigjen...

 

Slenge på et spørsmål :

Jeg ønsker meg en msn-klient som kan sende bilde fra kamera/minnekort gjennom samtalevinduet...

(har bare Meebo IM installert)

 

"Hacken" til MSN heter A-Patch, og den finner man her.. Man krysser av 'polygamy' - (Multimsn).

 

Funket dårlig :( Blir logget ut på dataen når jeg logger inn med mobilen :(

 

Jau samma som skjer med meg.

 

Tror ikke det har noe med versjon av MSN på pcene mine? Kjører vel nyeste versjon på windows 7.

Skulle hatt en mobil klient som kan være logget inn samtidig med de andre slik at når jeg ikke har wifi dekning så er pcene fortsatt logget inn..

 

Har googlet og lest litt angående dette.

Problemet er ikke klienten på Pcen nei, det er porten som messenger bruker. Live messenger tillater det, men er mobilappen som ikke tillater det. (Eller noe i den duren)

Når jeg hadde Nokia, og Symbian, fantes det live messenger til symbian og, da funket det supert å være pålogget flere stedet (Pc og mobil).

Så må nok vente til det kommer en versjon til Android som støtter det...

Lenke til kommentar

Sist men ikke minst lurer jeg på om noen vet om en MSN app som IKKE signer deg ut ifra andre steder du er innlogget?

Skal prøve å få orden på Googlekontaktene mine nå.. Takk for guide!

 

 

Dette har mer med msn klienten din på pcn (sikkert live messenger) som ikke tillater å være logget inn flere steder...

aMSN foreksempel lar deg være logget inn flere steder, og om du hacker live messenger med hvadetnåheterigjen...

 

Slenge på et spørsmål :

Jeg ønsker meg en msn-klient som kan sende bilde fra kamera/minnekort gjennom samtalevinduet...

(har bare Meebo IM installert)

 

"Hacken" til MSN heter A-Patch, og den finner man her.. Man krysser av 'polygamy' - (Multimsn).

 

Funket dårlig :( Blir logget ut på dataen når jeg logger inn med mobilen :(

 

Jau samma som skjer med meg.

 

Tror ikke det har noe med versjon av MSN på pcene mine? Kjører vel nyeste versjon på windows 7.

Skulle hatt en mobil klient som kan være logget inn samtidig med de andre slik at når jeg ikke har wifi dekning så er pcene fortsatt logget inn..

 

Sikkert dumt spm, men dere har husket å huke av 'Logg meg av andre steder når jeg logger på Messenger' i selve MSN-klienten deres på PC'ene? (Verktøy -> Alternativer -> Logg på)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg får bedre bilde på kontaktene mine.? Tenker på når det ringer. Har bilde på de som er koblet opp mot facebook..

 

Fins det en applikasjon eller no lignende?

 

 

Bedre bilde?

da regner jeg med at du ikke menr at du kan bare velge et annet bilde på en kontakt...ved å trykke på "fotokamera" ved siden av navnet når du redigerer en kontakt.

 

Nei, tenker på bedre bildekvalitet på bildene som vises når det ringer. Bildene er hentet fra kontaktene jeg har koblet til facebook. Og hvordan oppdaterer jeg bildene på telefonen til de som har byttet bilde på facebook?

Lenke til kommentar

 

Nei, tenker på bedre bildekvalitet på bildene som vises når det ringer. Bildene er hentet fra kontaktene jeg har koblet til facebook. Og hvordan oppdaterer jeg bildene på telefonen til de som har byttet bilde på facebook?

 

 

for å oppdatere bildene...må du "jevnlig" sync'e mot FB...tenker jeg...

 

Etter litt test så skjønner jeg hva du mener..har ikke sett på bildene engang..

der kan jeg dessverre ikke hjelpe deg..hør med google tenker jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...