Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å ha alle mine kontakter (De med mail og de som kun har telefonnummer) i mine kontakter i Google Mail kontoen min.

 

Noen som kan si meg hvordan jeg syncer telefonboken min på mobilen med min google konto?

 

BOMP!

 

 

Dette skal gå automatisk hvis alle kontaktene dine er "google" kontakter...da skal de begge veier hvis ud har satt det opp på gmail sin sync.

 

Men hvis du har gjortsom mg altså syncet via f.eks outlook. kommer dette som telefonkontakter ogikke google kontakter.

 

På nettet sier de at den enkleste løsningen er å exportere til minnekort og importere tilbake og da velge "google kontakter" .... da får man syncet de begge veier.

 

 

I had the same problem, easily solved with a few quick steps.

 

1. Open People, Menu, Import/Export, Export to SD Card

2. Import/Export, Import to Google

3. Menu View - Select only the Google Account so you don't see duplicates (I choose to leave the contacts on my phone as a backup)

4. Home Screen, Menu. Settings, Accounts and Sync, Tap on Google and make sure Sync Contacts is ticked. Tap Sync now to sync straight away - although my phone already detected the new contacts and was already syncing.

5. Check you google account and volla, your contacts are now in sync.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har kjøpt seg et "case"? Evt. hvilken, fra hvor?

 

Mulig å få satt på en stropp på den, i tilfelle den vil i bakken?

Lurer på det samme selv. Skulle gjerne fått en slik Invisible Shield til min HTC Desire uten å måtte bestille på nett. Og trenger dessuten en heldekkende case til den, enten silikon eller plastikk.

 

Noen som har anbefalinger om dette, og eventuelt vet hvor det blir solgt?

 

se svar #4213!

Lenke til kommentar

Bare sånn kjapt innpå hvis folk sliter med google kontaktene sine.

 

Jeg mista kontakter i "My Contacts" når jeg adda folk til andre lister som feks Friends osv.

Dette går å løse. Bruk http://www.google.com/contacts , logg deg inn så har du full oversikt over alle kontaktene dine.

 

De som ligger under "My Contacts" øverst til venstre er folka på den "vanlige" lista. De som ligger nederst under All Contacts , er som du sikkert skjønner alle kontaktene dine.

 

 

Fjern alle kontakter fra alle grupper samt fra My Contacts slik at alt utenom All Contacts er tomt.

 

Distribuer ut kontaktene slik du ønsker. (Add alle du vil ha på telefon til My Contacts og så adder du fra My Contacts til de forskjellige gruppene.

Her kan du også lage nye grupper..

 

Når du er ferdig med å adde kontakter så kan du gå på instillinger - sync og synce telefon med gmail. :)

 

 

Som et addendum kan jeg nevne at du kan merge kontakter også, dvs hvis du har en person med flere opplistinger feks med mail osv så kan du merge disse sammen til en. Veldig hendig :)

 

 

 

 

Sist men ikke minst lurer jeg på om noen vet om en MSN app som IKKE signer deg ut ifra andre steder du er innlogget?

Lenke til kommentar

Sist men ikke minst lurer jeg på om noen vet om en MSN app som IKKE signer deg ut ifra andre steder du er innlogget?

Skal prøve å få orden på Googlekontaktene mine nå.. Takk for guide!

 

 

Dette har mer med msn klienten din på pcn (sikkert live messenger) som ikke tillater å være logget inn flere steder...

aMSN foreksempel lar deg være logget inn flere steder, og om du hacker live messenger med hvadetnåheterigjen...

 

Slenge på et spørsmål :

Jeg ønsker meg en msn-klient som kan sende bilde fra kamera/minnekort gjennom samtalevinduet...

(har bare Meebo IM installert)

Lenke til kommentar

Sist men ikke minst lurer jeg på om noen vet om en MSN app som IKKE signer deg ut ifra andre steder du er innlogget?

Skal prøve å få orden på Googlekontaktene mine nå.. Takk for guide!

 

 

Dette har mer med msn klienten din på pcn (sikkert live messenger) som ikke tillater å være logget inn flere steder...

aMSN foreksempel lar deg være logget inn flere steder, og om du hacker live messenger med hvadetnåheterigjen...

 

Slenge på et spørsmål :

Jeg ønsker meg en msn-klient som kan sende bilde fra kamera/minnekort gjennom samtalevinduet...

(har bare Meebo IM installert)

 

"Hacken" til MSN heter A-Patch, og den finner man her.. Man krysser av 'polygamy' - (Multimsn).

Lenke til kommentar

God Kveld;)

 

Lurte på hvordan man holder styr på bilder og mms? hvordan får jeg flyttet et bildet til en annen mappe, og er det mulig å skjule denne mappen, og hente den når jeg vil selv bare? (hint* bilder fra dama) ikke så kult om de ligger klare til alle som skal pelle på den nye mobilen min :p heheh

 

Last ned filbehandlings programmet Astro fra Marked. Der kan du enkelt flytte bilder fra den ene mappa til den andre. I Astro kan du også opprette en mappe for dine private bilder. Lag en mappe med et punktum foran navnet, f.eks .bilder, da vil ikke denne mappen vises i bildeframvisningsprogrammet. Du kan fortsatt se bildene ved å gå inn i mappen i Astro.

 

Er du ekstra paranoid :whistle:, så kan du laste ned App Protector, og sette passordbeskyttelse for å åpne Astro. :thumbup:

Lenke til kommentar

Sist men ikke minst lurer jeg på om noen vet om en MSN app som IKKE signer deg ut ifra andre steder du er innlogget?

Skal prøve å få orden på Googlekontaktene mine nå.. Takk for guide!

 

 

Dette har mer med msn klienten din på pcn (sikkert live messenger) som ikke tillater å være logget inn flere steder...

aMSN foreksempel lar deg være logget inn flere steder, og om du hacker live messenger med hvadetnåheterigjen...

 

Slenge på et spørsmål :

Jeg ønsker meg en msn-klient som kan sende bilde fra kamera/minnekort gjennom samtalevinduet...

(har bare Meebo IM installert)

 

"Hacken" til MSN heter A-Patch, og den finner man her.. Man krysser av 'polygamy' - (Multimsn).

 

Funket dårlig :( Blir logget ut på dataen når jeg logger inn med mobilen :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Lurer på om noen andre har problemer med baken også?

den er litt løs, og lager små "klikke" lyder når jeg setter litt trykk på den.

 

Har forsåvidt satt den på ordentlig.

 

Ja, den gir "klikkelyder"...lattis.

Lenke til kommentar

Nok en gang, klikkelydene (ikke knirkelyder) er linsen/objektivet til kameraet...

En løs autofokus linse som dyttes i fokus bruker mindre strøm en en fast som må ha kraftigere motorer for å flyttes til fokus...

 

Riv av bakdekslet og rist på mobilen så hører dere at klikkelydene er der fortsatt...

Og hører dere ved kameraet så hører dere det kommer derfra.

Lenke til kommentar

Før jeg reiser hjem til Norge og legger inn WAP/MMS instillinger etc på min mobil, så vil jeg forsikre meg om at INGENTING oppdaterer seg automatisk over nettet, men kun over WiFi dersom det er tilgjengelig. Hvor(dan) gjør jeg det?

 

 

Slå av mobil data og så hadde jeg nok anbefalt å slå av autosynk. og slå av roaming.

Endret av Blackster
Lenke til kommentar

hvis man skal oppgradere fra androis 2,1 til 2,2 må man da sende inn mobilen til et verksted eller kan man gjør det selv på internett

 

Det kan du gjøre helt selv. :) Men det tar nok litt tid før 2.2 kommer til HTC Desire... [Guess] Kommer nok ikke før i slutten av året [/Guess]

 

 

Denne uttalelsen ser jo lovende ut http://www.itavisen.no/843083/htc-lover-ny-android

Med tanke på at desire selger så bra som den gjør nå, vil jeg tro de setter klutene til.

 

 

Ja, der er lov å håpe at de setter alle kluter til :)

 

For alle de som som har kjøpt Hero - en mobil som virkelig har vært med å sette HTC og Android på kartet - har det i alle fall vært vindstille lenge.

 

Så jeg tror ikke noe før jeg ser fakta i form av nedlastingslink på HTCs supportsider.

Lenke til kommentar

Fiksa det med minnekortet. Men hvordan overfører jeg kontaktene fra simkortet? Kan noen gi meg step by step oversikt på det?

 

 

Gå inn på kontakter, trykk meny knappen og import/eksport.

 

Jeg har prøvd dette, men det går ikke. Hvis jeg prøver å lagre en og en kontakt, så forsvinner plutselig en annen kontakt som jeg lagra for ikke så lenge siden :mad:

 

Fiksa det med minnekortet. Men hvordan overfører jeg kontaktene fra simkortet? Kan noen gi meg step by step oversikt på det?

 

 

Gå inn på kontakter, trykk meny knappen og import/eksport.

 

Jeg har prøvd dette, men det går ikke. Hvis jeg prøver å lagre en og en kontakt, så forsvinner plutselig en annen kontakt som jeg lagra for ikke så lenge siden :mad:

 

Jeg har sikkert kontaktene lagret på den gamle mobilen :thumbdown: , ikke på simkortet.

 

 

Finnes det en tredje måte å gjøre dette på?

Endret av Kikkirikki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...