Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Sist men ikke minst lurer jeg på om noen vet om en MSN app som IKKE signer deg ut ifra andre steder du er innlogget?

Skal prøve å få orden på Googlekontaktene mine nå.. Takk for guide!

 

 

Dette har mer med msn klienten din på pcn (sikkert live messenger) som ikke tillater å være logget inn flere steder...

aMSN foreksempel lar deg være logget inn flere steder, og om du hacker live messenger med hvadetnåheterigjen...

 

Slenge på et spørsmål :

Jeg ønsker meg en msn-klient som kan sende bilde fra kamera/minnekort gjennom samtalevinduet...

(har bare Meebo IM installert)

 

"Hacken" til MSN heter A-Patch, og den finner man her.. Man krysser av 'polygamy' - (Multimsn).

 

Funket dårlig :( Blir logget ut på dataen når jeg logger inn med mobilen :(

 

Jau samma som skjer med meg.

 

Tror ikke det har noe med versjon av MSN på pcene mine? Kjører vel nyeste versjon på windows 7.

Skulle hatt en mobil klient som kan være logget inn samtidig med de andre slik at når jeg ikke har wifi dekning så er pcene fortsatt logget inn..

 

Sikkert dumt spm, men dere har husket å huke av 'Logg meg av andre steder når jeg logger på Messenger' i selve MSN-klienten deres på PC'ene? (Verktøy -> Alternativer -> Logg på)

 

Uffcurse. Dette er standard valget (altså at det skal være mulig å være logget på flere steder).

fungerer fint å være logget på flere pcer... Bare mobil messengeren som logger meg av :8/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får min Desire i posten snart, men har nesten litt lyst å avbestille og heller vente på en med FroYo... ser det er spennende telefoner med HDMI og greier i vente. Men jeg må bytte telefon så fort som mulig uansett, min HTC Dream "mister" meldinger og telefonsamtaler til stadighet :(

 

Desire er en av de første HTC telefonene som vil få FroYo...

HDMI utgang, er HTC Evo du tenker på da? Kommer nok før jul en gang (tidligst).

Stilig med HDMI utgang ja, den har og dobbel flash, bedre kamera, større skjerm osv.

MEN, ser ikke helt vitsen med alt. Den er en del større enn desire, skal du streme en hdmi film til tven må du nok ha med en strømkabel itillegg til hdmi kabelen for å få det til, så blir fort upraktisk....

OG, hva er det egentlig du skal streme? film? Det vil jo ta uendelig plass på telefonen?

Desire synes jeg er en passe størrelse, og gjør det en telefon skal ++++

Endret av Skjo
Lenke til kommentar

*snip*

 

Sikkert dumt spm, men dere har husket å huke av 'Logg meg av andre steder når jeg logger på Messenger' i selve MSN-klienten deres på PC'ene? (Verktøy -> Alternativer -> Logg på)

 

Finnes ikke dumme spørsmål! Eller jo, det gjør det vel, men ditt var ikke så dumt.. :p

 

Men ja, jeg har riktig konfigurert klient. Kjører MSN på 2 pcer hjemme (htpc samt gamer) og 1 på jobb.

Vil gjerne være tilgjengelig på mobilen også når jeg er i wifi zone.

 

Når jeg får portert nummeret mitt til uka og får en litt mer levelig kostnad på data trafikk så vil jeg nok kjøre msn på mobilen hele tiden, men greit som sagt om jeg kunne sluppet å bli logga ut på de andre pcene hvis noe skulle skje..

 

Får vel smøre seg med tålmodighet ja, rart ingen har en klient som takler dette, skulle tro det var interessant for mange.

Kanskje det ikke er mulig enda..

Lenke til kommentar

Sikkert litt offtopic, men er er det andre her som bruker trådløse/bluetooth headset til sin Desire?

 

Har ikke fått min Desire enda, men har tatt meg den friheten til å bruke 4 timer på å google diverse headsett (kunne skifte sang, og bruke det som handsfree var et must), og da kom jeg til slutt frem til dette. Det ser dyrt ut, men koster ikke mer en rundt 500lappen, og skal visst være et av de bedre i den prisklassen, også i prisklasser over dette.

 

 

Motorokr S305 Wireless Stero Headphones

 

Siden jeg sikkert kommer til å pakke mobilen inn med kevlar, orker jeg ikke dra av dette hver gang jeg skal skifte sang eller justere volum :p

Endret av Herjar
Lenke til kommentar

Men sånn seriøst, er det virkelig ingen som er bekymret over disse påstandene rundt støv under skjermen? Det plager meg utrolig, ser ved nærmere ettersyn at jeg har fått et par korn under glasset...

 

 

har hatt min i snart 3 uker nå. jeg bruker som oftest en veske til å ha den i når jeg skal hit til dit. men ellers så går den i lomma uten noen taske...og jeg har ikke sett til noen støv under skjermen enda.

Lenke til kommentar

Men sånn seriøst, er det virkelig ingen som er bekymret over disse påstandene rundt støv under skjermen? Det plager meg utrolig, ser ved nærmere ettersyn at jeg har fått et par korn under glasset...

 

Jeg klarer ikke bekymre meg for et problem jeg ikke har. Nå skal jeg kvitte meg med telefonen uansett, men det er ikke fordi jeg har problemer med den.

Lenke til kommentar

Men sånn seriøst, er det virkelig ingen som er bekymret over disse påstandene rundt støv under skjermen? Det plager meg utrolig, ser ved nærmere ettersyn at jeg har fått et par korn under glasset...

Jeg arbeider tidvis i et svært støvfylt miljø, men har ikke antydning til støv under skjermen. Telefonen ligger ubeskyttet i mobillomme på buksene mine. Uansett, jeg har ikke tenkt å selge den så det bekymrer meg ikke mye om det kryper inn litt støv ;)

Lenke til kommentar

Får denne feilmeldingen når jeg kopierer en .mp4 til en mappe på telefonen som jeg har kalt video (rooten).

 

Error copying File or Folder.

Cannont copy Drøm_2: The path is too deep

 

Noen forslag til hvordan jeg kan overføre film til telefonen? Vil gjerne unngå å måtte ta ut minnekort hver gang jeg skal føre over en film/mp3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...