Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får denne feilmeldingen når jeg kopierer en .mp4 til en mappe på telefonen som jeg har kalt video (rooten).

 

Error copying File or Folder.

Cannont copy Drøm_2: The path is too deep

 

Noen forslag til hvordan jeg kan overføre film til telefonen? Vil gjerne unngå å måtte ta ut minnekort hver gang jeg skal føre over en film/mp3.

Burde funke.. har kopiert mp4-filer uten problem over WLAN. Brukte ES File Explorer. Kanskje den ikke liker norske tegn..? :p

Lenke til kommentar

Litt uheldig at Elprice sender ut reklame mail om at de har desire på lager, å så sier nettbutikken at de ikke har det...

 

Ja, det har du helt rett i. Vi trodde vi kom til å ha nok på lager, men telefonen er fortsatt utrolig populær så de selges ut omtrent med en gang de kommer på lager. Men flere av våre butikker har den på lager, så det kan være verdt å sjekke der

 

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

Jeg vil ha internett på mobilen min, men det går ikke selv om jeg tilkoblet på wifi :(

 

Lurte på ein ting: er det andre som har opplevd at lysår på dei fysiske tastene nederst på telefonen lyser litt når dei vil? Eller er det bare min? :s

 

Samme her, lyser som det passer seg på min også.

Det er godt det ikkje bare skjer hos meg. Var redd det kunne være at eg hadde fått vann eller noko nedi der...

Er sikkert slik hos alle då :)

 

Jepp!

Lenke til kommentar

Lurte på ein ting: er det andre som har opplevd at lysår på dei fysiske tastene nederst på telefonen lyser litt når dei vil? Eller er det bare min? :s

 

Samme her, lyser som det passer seg på min også.

Det er godt det ikkje bare skjer hos meg. Var redd det kunne være at eg hadde fått vann eller noko nedi der...

Er sikkert slik hos alle då :)

Jeg tror det er en sensor oppe til venstre for htc logon. Hvis jeg holder over den, noe som fort kan skje når man trykker på toppen, lyser tastene.

 

Edit: Trenger ikke trykke på noe heller, slå av taste-lås og slik, hold over til venstre for logon, etter noen sekunder begynner tastene og lyse, slipp og tastene slutter og lyse igjen.

Endret av akle
Lenke til kommentar

Hei. Lurte på hvordan dere organiserer bilder?

 

hvordan får jeg opprettet en mappe og flyttet bilder dit? og da ikke ha de bildene på "alle fotografier" etc. Liker ikke at alle kan se alle bildene jeg har, det liker ikke dama heller. hehe;)

 

 

da koble du Mobilen til PC i diskstasjons modus eller hva det nå heter og gå til mappen media(vis den ikke finnes opprett den samme med alle andre mapper jeg nevner) så går du til mappen pictures og inn i der oppretter du mapper for forskjellig albumer(navn på fotoalbum er navn på albumet). vis du ikke vil har alle fotografier i galleri så går du til innstillinger også til standardalbum. sry dårlige norsken er litt ut av form^^

 

 

Lenke til kommentar

er det noen som har kjøpt større minnekort til sin desire?er det noe spesielt minnekort man skal ha eller er det det samme.Da mener jeg selfølgelig at det skal være minisd men ser at det står class2 på noen å class4 på andre,hva er forskjellen

 

class er classifisering på hvor fort en minnekort er, det betyr ikke at en class 2 sd kort er saktere en enn class 4. F.eks. dem som følle med er langt over kravene for class 2.

 

Jeg veit ikke om det finnes en maksimum på hvor høy class desire støtte men man burde ikke går under class 2, ihvertfall ikke vis du har A2SD. dessuten hete det microsd ikke minisd ^^(sry måtte bare)

Lenke til kommentar

er det noen som har kjøpt større minnekort til sin desire?er det noe spesielt minnekort man skal ha eller er det det samme.Da mener jeg selfølgelig at det skal være minisd men ser at det står class2 på noen å class4 på andre,hva er forskjellen

 

class er classifisering på hvor fort en minnekort er, det betyr ikke at en class 2 sd kort er saktere en enn class 4. F.eks. dem som følle med er langt over kravene for class 2.

 

Jeg veit ikke om det finnes en maksimum på hvor høy class desire støtte men man burde ikke går under class 2, ihvertfall ikke vis du har A2SD. dessuten hete det microsd ikke minisd ^^(sry måtte bare)

class2 har en minimumshastighet på 2mbps mens class4 har 4mbps som minste.. har selv ett 16gb ultra kort (class4) og det er myyye raskere enn de tre 4gb (class2) kortene jeg har..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...