Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Problemet med den tråden er at det er for Android generelt, og ikke Desire. Halvparten av de appene som ligger der trenger du ikke, for du har tilsvarende eller gjerne bedre utgaver/funksjoner med din Desire "out of the box".

 

Burde finnes en egen Desire app tråd kanskje?

 

ahh, ser den.

 

Er vel ikke noe problem i en tråd for Desire nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som aner hvor lenge det er til Chess får inn Desire?

 

Jeg bestilte onsdag 5 (da stod det forventes 7). Sendte mail til Chess på lørdag og fikk svar tilbake i går at de rett og slett ikke vet. Leverandøren dems hadde ingen dato til dem. Videre skrev de at HTC har leveringsproblemer p.g.a. vulkanutbruddet.

 

Vet snart ikke hvor lenge jeg klarer å vente. Må bort og se på den hver gang jeg er innom en elektrobutikk.

 

Ja jeg hørte et rykte om 18. mai jeg, men får håpe den kommer før...

Lenke til kommentar

1 øre? med tele2 abbn da?

 

bestilte min telefon på fredag, og i dag fikk jeg den, herlige greier,

men sliter litt med å få installert opera, kommer bare opp " programmet vil bli lastet ned"

og så skjer det ingenting ser det ut som.. finner det iallefall ikke igjen på telefonen..

Lenke til kommentar

1 øre? med tele2 abbn da?

 

bestilte min telefon på fredag, og i dag fikk jeg den, herlige greier,

men sliter litt med å få installert opera, kommer bare opp " programmet vil bli lastet ned"

og så skjer det ingenting ser det ut som.. finner det iallefall ikke igjen på telefonen..

 

Ja, 1 øre med Tele2 champion(239kr mndn).

Lenke til kommentar

1 øre? med tele2 abbn da?

 

bestilte min telefon på fredag, og i dag fikk jeg den, herlige greier,

men sliter litt med å få installert opera, kommer bare opp " programmet vil bli lastet ned"

og så skjer det ingenting ser det ut som.. finner det iallefall ikke igjen på telefonen..

Hvor bestilte du den fra?? bestilte min fra chess og har mine mistanker at den blir sendt i morgen.. håper det :innocent: ifølge hun koselige jeg snakket med så virket det som om de hadde en klar og hun trodde at det var håp for at den skulle bli sendt i dag men det kommer en dag i morgen :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvilke abonnement har folka på sin Desire? Noen som har erfaringer med Iconnect ifra Netcom, eller Itouch ifra Chess?

Prøver å finne et abonnement for "normal" bruk av sms og ringeminutter, men fri/1000mb bruk av data.

Endret av Herjar
Lenke til kommentar

1 øre? med tele2 abbn da?

 

bestilte min telefon på fredag, og i dag fikk jeg den, herlige greier,

men sliter litt med å få installert opera, kommer bare opp " programmet vil bli lastet ned"

og så skjer det ingenting ser det ut som.. finner det iallefall ikke igjen på telefonen..

 

Ja, 1 øre med Tele2 champion(239kr mndn).

 

Hvilken Lefdal kjøpte du telefonen din på?

Lenke til kommentar

Selger lefdal desire for 1 øre med tele2 champion 239?!?! I reklame avisen deres står det jo 495 og da 3363 kr for 1. året....

 

Noen Lefdal og Elkjøp-butikker har hatt noen svært gode tilbud på Desire (og mye annet) som følge av relansering etter store strukturelle forandringer på butikkene. I og med at dette innlegget ble skrevet i dag, tipper jeg at det var snakk om Lefdal Tiller i Trondheim hvor man fikk Desire til 1øre (1kr) med Tele2 Champion 239. (Samme tilbudet har Elkjøp hatt i Bergens-området b.l.a, og sikkert andre plasser som jeg ikke vet om)

 

Disse relanseringstilbudene er grunnen til at enkelte butikker har hatt Desire inne, men at de er lagt av. Dette er tross alt kampanjer som er planlagt og trykt som oftest en måned tidligere, og som for mye annet har asken fra Island vært en faktor når det kommer til leveringsproblemene vi nå opplever. For de som leste dinside.no artikkelen det ble linket til på forrige side, så er dette grunnen til at man adverterer med noe man dessverre ikke har på lager. Kunden i artikkelen kom over en butikk hvor et slikt relanseringstilbud var planlagt, beklageligvis så tenker litt for mange selgere kortsiktig og løy vedkommende i trynet b.l.a.

Faktum er at kampanjeavisene kommer lang tid før de faktisk blir brukt, fordi de skal spres landet rundt og at dette er en besparelse. Selv om, logistisk sett, det ikke er noe problem med å rette kampanjeaviser etter de har blitt trykt så er det ikke i nærheten av kostnadseffektivt.

 

Når det er sagt, så sier det seg vel selv at jeg jobber i en av de to kjedene nevnt. Det er totalt irrelevant hvilken, og som mange andre her på forumet så er hva jeg skriver mine egne meninger.

Jeg er helt enig i at kunden ikke skulle blitt løyet til, heller fått fakta servert. Vi har brukt mye tid og penger på å rette opp inntrykket av at vi adverterer med varer vi ikke har (og jeg kan gladelig innrømme at dette var tilfelle før i tiden til tider), men disse leveringsproblemene er ikke noe som kan klandres oss eller HTC. Kampanjeavisene har ankommet for lengst og det skulle tatt seg ut om man dro tilbake samtlige hver eneste gang det var et problem med ett produkt eller to.

 

Etter å dessverre ha blitt løyet til, så fikk til slutt kunden kjøpe en av de reserverte mobilene. Han hadde hele tiden muligheten til å få reservert en mobil selv til riktig pris og fått denne når det kommer mer inn på lager, men åpenbart så har ikke dette vært godt nok. Jeg kan nevne at jeg selv venter på mitt eget eksemplar, og relanseringstilbud som det over er off-limits for ansatte!

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...