Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

søstra mi har denne mobilen, og den har begynt å gjøre ting av seg selv. f.eks bytte sang helt plutselig på spotify og/eller på telefonens mp3-spiller. Den ringer også til personer.

Søkte raskt i tråden, men den er så lang, så vet ikke om dette er ett kjent problem?? Noen som har merket det samme?

Har vært noen med Sennheiser headset som har klaget over plutselig sangbytte osv. Bruker hun dette? Det med plutselig oppringing høres skumlere ut...

Lenke til kommentar

søstra mi har denne mobilen, og den har begynt å gjøre ting av seg selv. f.eks bytte sang helt plutselig på spotify og/eller på telefonens mp3-spiller. Den ringer også til personer.

Søkte raskt i tråden, men den er så lang, så vet ikke om dette er ett kjent problem?? Noen som har merket det samme?

 

 

Det høres ut som at det er en fjernkontroll på hodetelefonene/proppene, det er vel da knappen på disse kan fører til ringing og skifte av sanger

Lenke til kommentar

Har funnet et par ting som er VELDIG dårlig med denne telefonen, og som jeg håper det finnes en løsning på:

- Dersom telefonen er skrudd av er det ALTFOR lett å skru den på igjen ved en feil dersom man kommer borti av/på knappen. Fatter ikke at de ikke har gjort det slik at den må holdes inne feks 3 sekunder før den skrur seg på.

- Dersom telefonen er i standby mode, er det bare mulig å se om den er på ved å trykke av/på knappen. Det vil si dersom den er av, vil den slå seg på, ikke bra...

 

Finnes det innstillinger man kan endre på for å fikse disse problemene?

 

jarle

 

Tror ikke dette kan endres. Måtte isåfall komme en egen app til Desire for dette...

 

Men hva i all verden skrur du den av for hele tiden? Ser ikke noe annet poeng i det enn muligens for lange reiser eller andre tilfeller der jeg ikke har bruk for telefonen på en dag eller to. Men når skulle det være... ?

Lenke til kommentar

Da har jeg mottatt to forskjellige fjernkontroller som jeg har testet mot denne telefonen.

 

Griffin smarttalk kobler en til telefonen. Den har mikrofon og en knapp for kontrollering av neste sang og play/pause. Den har ikke mulighet for å justere volum.

 

I den medfølgende spilleren fra HTC så virker virker knappen kun som play/pause. Dobbeltklikk på knappen ringer tilbake til siste ringte nummer.

 

Ved å å laste ned andre musikkspillere som feks 3(cubed) eller b tunes så virker alle knappen som den skal med neste sang osv.

 

Det er i tillegg innebygget mikrofon og en liten festeklype som gjør at du kan henge den der du ønsker på feks jakken din.

 

Den andre er et bluetooth adapter fra SE som heter MW600, samme som følger med Xperia 10.

 

Denne virker greit med HTC sin avspiller, og med de jeg har lastet ned fra marked. Her er det knapper for frem, tilbake, play/pause, samt justering for volum. Greit å merke seg at volumet som justeres via denne er headsetet sitt volum, og ikke avspillingsvolum på telefonen.

 

Displayet viser dessverre ikke hvilken sang som spilles, og integreringen mot kontaktlisten virker heller ikke, så skal en ringe eller se hvem som ringer må en frem med telefonen og sjekke.

 

En annen ulempe er at radio ikke virker via denne selv om den har innebygget fm-mottaker.

 

Dette er vel alle ting som kan ordnes dersom en som kan dette setter seg ned å lager en avspiller som støtter disse funksjonene, men frem til det skjer så må en klare seg uten. Tar vel kanskje ikke så lange tiden før det er på plass da det virker på xperia 10.

Lenke til kommentar

En mobil skal ikke skrus av. :thumbup:

True that.

Hvis du er redd for at tastelåsen slår seg av man har den i lommen er det jo bare å lage et låsemønster.

 

Ser ikke on/off knappen som noe problem i det hele tatt.

 

Men jeg mener at alle teknologiske dingsebumser har godt av en restart i ny og ne.

Lenke til kommentar

En mobil skal ikke skrus av. :thumbup:

True that.

Hvis du er redd for at tastelåsen slår seg av man har den i lommen er det jo bare å lage et låsemønster.

 

Er vel ikke noen god løsning det. Dersom mønsteret blir tastet feil nok ganger så låser tlf seg, og har en ikke på "mobile data" da så får en ikke låst den opp igjen og må ta en factory reset...

Lenke til kommentar

noen som kan fortelle meg hvordan man får æøå på tastaturet etter og instalert scandinavien tastatur?

 

Først må du aktivere det under settings--> language and keyboard.

 

Så neste gang du skriver en melding så holder du fingen inne der hvor teksten skal komme, og du får valg om å bruke det tastaturet du ønsker.

Lenke til kommentar

Lurer på en ting angående yr widgeten. Hvordan får jeg den til å vise på framsiden i steden for standard. Viser bare kommunen jeg bor i på forsiden, men går jeg inn på yr vær står det stedsnavn for der jeg bor. Vil gjerne ha stedsnavn i steden for heile kommunen. Takker for svar.

Lenke til kommentar

søstra mi har denne mobilen, og den har begynt å gjøre ting av seg selv. f.eks bytte sang helt plutselig på spotify og/eller på telefonens mp3-spiller. Den ringer også til personer.

Søkte raskt i tråden, men den er så lang, så vet ikke om dette er ett kjent problem?? Noen som har merket det samme?

Har vært noen med Sennheiser headset som har klaget over plutselig sangbytte osv. Bruker hun dette? Det med plutselig oppringing høres skumlere ut...

 

Brukte ikke noe headset nei, til deg over så var det når hun satt og hold mobilen i hendene, så lite trolig, rart den skal ringe og slik, har selv windows mobil, så kan ikke så mye med android, men dette skal jo ikke skje, får se om jeg hardreseter den til henne når hun kommer hjem til helga, se om det hjelper..viss ikke er det vel bare og lever den på rep.. :) synd med en så ny mobil, er selv vant med litt problemer siden jeg har windows mobil (min andre HD2) men ikke så grove feil! Er vell ekstremt liten sjangs for at den er hacket også, er vell ikke så mye mobilvirus ute og går heller.

Lenke til kommentar

Hvilken musikkavspiller bruker dere på telefonen deres?

 

Spotify. ;)

Same. Trenger bare noen skikkelige hodetelefoner nå så blir det bra detta :D

 

Btw, noen som opplever at musikken blir forstyrra av "telefonlyder"?(interferens fra radiosenderen) Dette plager meg litt når jeg hører på roligere ting..

Endret av edge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...