Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Slik ser mobilen ut etter ca 1 måneds bruk.

Ingen IS eller beskyttelse.

 

som regel bukselomma den er.

 

Ser faktisk ganske bra ut enda.

 

 

 

4602192956_c3f9859db5_m.jpg

 

Klikk på bildet for større versjon. (all sizes --> orginal)

Link til heile settet finner du her.

 

Edit feil link, retta.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå hatt x 10 og desire og er nå helt greit fornøyd med disse.

Men hva hysteriet angående Android kontra Apple sitt opperativ system liksom skal være i favør Android skjønner jeg ikke.

Likte med få untak Iphone 3gs bedre enn begge disse android telefonene, og ikke minst android marked er en vits så lenge vi ikke får handlet normale varer(med betaling)

Gleder meg veldig til neste Iphone 4.0 kommer :-)

Endret av Andynator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg prøver igjen! Noen som vet om det går ann å få skjermen til å lyse opp når man får SMS? Litt frustrerende hvis man f.eks har på lydløs og eneste man kan se er lille prikken som blinker, og skjermen fortsatt er helt svart.

 

Ellers veldig fornøyd med telefonen.

Hadde bare den forbanna lille prikken giddet å lyse mer enn 5 minutter hadde jeg ikke brydd meg, men det irriterer meg grenesløst at denne slutter å blinke etter kort tid

Handsent rydder ellers opp i problemet ditt

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Til dere som har kjøpt sim-kort fra usa for å kjøpe apps; må det sim-kortet stå i hver gang du skal kjøpe apps, eller holder det med første gangen også kan du kjøpe senere selv om det vanlige kortet står i?

 

Du må sette i SIM-kortet hver gang du skal kjøpe/oppdatere kjøpte apps.

Lenke til kommentar

Kommer HTC Desire i svart til norge? Noen som vet?

SE HER

Merkelig at den linken du postet viser en standard brun versjon, der må være noe galt. Jeg vet at Orange selger en eksklusiv sort en, og den ser MEGET bra ut, var i en Orange butikk her om dagen og fikk holde en i hånden å se på den. Det som er kjipt er en liten Orange logo på dekselet bak, samt at Orange har erstattet noen av default app'ene med sitt eget tull. Heldigvis er det enkelt å fikse på...

 

Når vi snakker om det, jeg sitter i England nå og venter på at agenten min skal levere en slik en til meg nå, regner med at den kommer i løpet av en times tid :) og for å svare på spørsmålet ditt, nei, foreløbig plan er at kun Orange skal få selge denne telefonen eksklusivt til britiske kunder. Men man vet jo aldri om en ev. suksess kan få HTC til å ombestemme seg å produsere sorte for det åpne markedet eller selge rettigheter til f.eks. Telenor...

Lenke til kommentar

Til dere som har kjøpt sim-kort fra usa for å kjøpe apps; må det sim-kortet stå i hver gang du skal kjøpe apps, eller holder det med første gangen også kan du kjøpe senere selv om det vanlige kortet står i?

 

Må stå i hver gang.

er det snakk om telefoner som er rootet og med marketenabler eller uten noe tukling idet hele tatt??

Lenke til kommentar

Har andre her opplevd at Spotify byrjar å hakke og miste internettkoblinga i online modus når skjermen blir svart? Med ein gong eg tar av tastelås så virkar det som normalt igjen. Eg fekk det problemet i natt og prøvde forgjeves å reinstallere, ta "factory reset" på Spotify osv.

 

Kudos til den som kan gje meg eit tips på kva eg kan gjere for å rydde opp i det her.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Kan noen gi meg en god forklaring på synkroniseringen mellom Google kalender og telefonen? Hvordan gjør man dette og hvor enkelt er det?

 

Takk!

 

Tja, det er så rett frem som det kan bli.

 

Går ut i fra at du alt har gmail og bruker google kalender osv.

 

Når du starter tlf første gang så blir du spurt etter din gmail-konto. Når det er gjort så blir kalenderen automatisk synkronisert og du får dine avtaler osv på telefonen. Endrer du eller legger til noe på telefonen eller på nett så blir det selvsagt automatisk oppdatert.

 

Har du flere kalendere kan du velge hvilken du ønsker å ha synkronisert.

Lenke til kommentar

Et lite irritasjonsmoment jeg fant nå er at dersom man skriver en lengre sms, og går tilbake i teksten for å sette inn en smiley der (ved å klikke på Menu/Mer.../Sett inn smilefjes), så havner denne smileyen på slutten av teksten, selv om markøren står oppe i teksten et sted.

 

 

En annen ting, som jeg har nevnt før (men som jeg trodde bare gjaldt Bokmerker-widgeten, og ikke Bokmerker-siden i selve browseren), er at når man går inn på Menu/Bokmerker/Sorter, og sorterer etter 'Mest brukt', så går den etterhvert automatisk over til å sortere etter 'Nyeste' igjen. Og widgeten blåser i hvilken innstilling man har valgt; den sorterer etter 'Nyeste' uansett. Men jeg vil ha etter 'Mest brukt'. Litt kjipt.

Lenke til kommentar

Et lite irritasjonsmoment jeg fant nå er at dersom man skriver en lengre sms, og går tilbake i teksten for å sette inn en smiley der (ved å klikke på Menu/Mer.../Sett inn smilefjes), så havner denne smileyen på slutten av teksten, selv om markøren står oppe i teksten et sted.

 

 

Dette funker om forventet i Handcent .. smileyen havner der cursoren står

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...