Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må man ha sim-kort i for å kunne laste ned fra Marked? prøver å laste ned nå, og får ingen feilmeldinger, står bare 'Starter nedlasting...', men der skjer jo ikke noe, og jeg har ikke fått unlocket den enda...

Dette har skjedd et par ganger med meg også, senest i dag, da jeg hadde køet opp fire-fem nedlastinger. Jeg avbrøt den øverste, da begynte resten å gå som normalt. Mitt råd er dermed å avbryte nedlastingen og prøve igjen. Det har funket for meg de to(?) gangene dette har skjedd (av antakelig 20-30 runder med nedlastinger).

Lenke til kommentar

Var å kjøpte meg 2 stk Desire på Lefdal i dag, 1øre, totalt første år: 2900kr pr stk :)

På lefdal? I nettbutikken står det de er utsolgt i alle butikker. Hvor i landet kjøpte du dem?

Dette var på Lefdal i Fredrikstad. Tror du må fysisk til butikken for å få den prisen.

Må si det var litt av en overgang å gå fra Hero til Desire, for en telefon Desire er.

Lenke til kommentar

Finnes det noe alternativ program for å synkronisere kalender fra Outlook? Får ikke kontakt mellom telefon og PC, via HTC Sync.

 

Hvis problemet er at telefonen ikke finner Htc sync på pc`n ,så hadde jeg samme problem.

Fant en på android forum som hadde posta svaret han fikk fra htc ang. dette.. Det løste problemet for meg

 

1. Save any work

2. Uninstall HTC Sync

3. Start>Run>msconfig (Or windows key+r for run)

4. Services Tab, tick hide all microsoft programs (at the bottom of the msconfig window tick it)

(This is very important to click on hide all microsoft services first or computer issues can occur - be sure to tick this box)

5. Now once that is ticked, click on disable all (MS services are hidden as you ticked the box so they will not be disabled now)

6. Startup Tab, click on disable all

7. Close/OK then restart

8. The PC will restart with only essential MS programs running

9. Click on do not show this again

10. Install HTC Sync

11. Plug in your PDA

 

Is it working now?

 

If it does not see the below steps:

 

On our device browse to Settings > Applications > Development and then tick the option to enable USB Debugging. Now re-connect our device to your PC via the supplied USB cable.

 

Is it working now?

 

If it does not, or if it does, we still need to re-enable all of your background programs that you have installed on your PC to run in the background.

 

1. Start>Run>msconfig

2. Services Tab, click on enable all

3. Startup Tab, click on enable all (leave any unticked that you do not want that may be slowing your PC down - this is up to you)

4. Ok/Close restart

5. The PC will restart back as normal

 

Now go into Sync Manager> Tools>Repair

 

Is it working now?

 

Please let us know how you get on and we will assist you further if and when required as a matter of urgency.

 

We trust that this resolves your query, please do not hesitate to contact us again if and when required as a matter of urgency.

 

Thank you for contacting HTC.

 

 

Best regards,

 

Mat B.

 

HTC

Lenke til kommentar

Var å kjøpte meg 2 stk Desire på Lefdal i dag, 1øre, totalt første år: 2900kr pr stk :)

På lefdal? I nettbutikken står det de er utsolgt i alle butikker. Hvor i landet kjøpte du dem?

Dette var på Lefdal i Fredrikstad. Tror du må fysisk til butikken for å få den prisen.

Må si det var litt av en overgang å gå fra Hero til Desire, for en telefon Desire er.

Dette var da en usedvanlig bra pris! Kan du spesifisere litt om du kjøpte med abb. osv? Spesialtilbud bare i Fredrikstad?

Lenke til kommentar

Hva er beste måte å synce musikk og video mot denne telefonen?

 

Vil ha et program som har støtte for det som er av fil typer og som konverterer til et passende format i det overføring til telefonen skjer. Feks flac til mp3, og samme for filmer.

 

Noen som vet om et slikt program?

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Var å kjøpte meg 2 stk Desire på Lefdal i dag, 1øre, totalt første år: 2900kr pr stk :)

På lefdal? I nettbutikken står det de er utsolgt i alle butikker. Hvor i landet kjøpte du dem?

Dette var på Lefdal i Fredrikstad. Tror du må fysisk til butikken for å få den prisen.

Må si det var litt av en overgang å gå fra Hero til Desire, for en telefon Desire er.

Dette var da en usedvanlig bra pris! Kan du spesifisere litt om du kjøpte med abb. osv? Spesialtilbud bare i Fredrikstad?

Betalte 0,10kr for mobilen, 12mndr med Tele2 champion til 239kr mndn. Om dette gjelder kun for Fredrikstad vet jeg ikke, du kan jo ringe å høre med dem.

Lenke til kommentar

Når jeg skal velge et av bildene som bakgrunnsbilde, så kan jeg bare ta en del av bildet, ikke hele. Jeg vet det går an å gjøre den grønne firkanten som kommer opp for å beskjære bildet større, men ikke stor nok til å ta hele bildet. Finnes det noen programmer som løser problemet mitt? :(

Lenke til kommentar

Hva er beste måte å synce musikk og video mot denne telefonen?

 

Vil ha et program som har støtte for det som er av fil typer og som konverterer til et passende format i det overføring til telefonen skjer. Feks flac til mp3, og samme for filmer.

 

Noen som vet om et slikt program?

 

Har du prøvd DoubleTwist?

 

Ja, men det støtter ikke flac, noe som ca 60% av musikken min er lagret i. I tillegg så er ikke library funksjonen spesielt bra. Der andre programmer leser tags i filene klarer double twist kun å lese de på ca halvparten av filene.

 

Håper de kommer med en oppdatering som ordner disse tingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...