Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan man få ulike varslingslyder på tekstmeldinger (SMS, - bruker Handcent) og e-post?

Har prøvd å skifte lyder på flere måter, men det ser ut til at jeg uansett får samme varslingslyd på SMS og e-post. Hadde vært veldig praktisk å kunne høre hva som kom inn...

Mulig at dette er elementært, men jeg vil uansett være takknemlig for hjelp...

 

I handcent trykk meny/settings/Notification settings/notification sound

Endret av Kasper22
Lenke til kommentar

Jeg har litt problemer med at tastelåsten åpnes når jeg har mobilen i lomma...og den driver og ringer og sender sms uten at jeg er klar over det...

 

Er det noen programmer som gjør at det ikke er så lett å bryte tastelåsen...

 

Jeg må trykke på on/off-tasten + slide på skjermen. Klarer du å gjøre det mens den ligger i lomma? :!:

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem som deg stue, fant ut etter litt fundering at det mest sannsynlig er fordi jeg tar mobilen opp fra lomma, trykker på knappen oppå for å se hvor mye klokken er, også legger jeg den ned igjen. Idet den legges ned igjen er det fort at skjermen kommer borti lommen og tastelåsen går opp. Så nå har jeg begynt å trykke en gang til på knappen oppå etter jeg har sjekka klokka, og har ikke hatt det problemet siden :)

Endret av mcbanan
Lenke til kommentar

Hvordan kan man få ulike varslingslyder på tekstmeldinger (SMS, - bruker Handcent) og e-post?

Har prøvd å skifte lyder på flere måter, men det ser ut til at jeg uansett får samme varslingslyd på SMS og e-post. Hadde vært veldig praktisk å kunne høre hva som kom inn...

Mulig at dette er elementært, men jeg vil uansett være takknemlig for hjelp...

 

I handcent trykk meny/settings/Notification settings/notification sound

 

Takk for svar. Har prøvd dette, men har hatt inntrykk av at jeg dermed også endrer lyden for e-post. Har tullet litt fram og tilbake - mulig at det ene valget overstyrer det andre. Ser OK ut nå ... får teste det litt...

Lenke til kommentar

Har tidligere spurt om Google Earth, uten å få ordentlige svar... Fant nå denne linken:

http://sites.google.com/site/droidlife10/home/google_earth.apk

 

- og fikk lastet ned apk-fila derfra. Installerte den på telefonen og fikk melding om at installasjonen var vellykket -(riktignok med en rød varseltrekant med et utropstegn i (?)) og trykket så på "Ferdig", alt tilsynelatende vel... men hvor er programmet? Hvor kan jeg starte det hen? Finner det ikke under "Alle programmer-knappen" og klarer ikke å få lagt en snarveg på noen skjerm (da jeg ikke finner progr....)

Har installert et annet program fra en apk-fil og da fant jeg det når jeg valgte å legge til et program på hjemmeskjermen.

Noen som har installert GE eller kan hjelpe meg? Mulig igjen at dette er elementært da jeg er ny på Android... Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar

Helt siden jeg hørte om Htc desire fikk jeg lyst til å kjøpe den men.. Helt til jeg ser folk har både små og store problemer med telefonene sine blir bare usikker.. :cry:

Du kommer ikke til å bli misfornøyd hvis du kjøper denne telefonen. Jeg kan love deg at alle kan komme med hundre positive ting for hvert lille problem. Dette er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort.

Lenke til kommentar

Da er Sort HTC Desire fra Orange bestilt. Var innom en Orange butikk og sammenlignet de i går, den ser veldig bra ut i sort, men litt synd at de har puttet på en liten orange logo på baksiden av telefonen. Den må også flashes med original rom da Orange sin rom mangle noen default apps, og samtidig er fylt opp med noen tullete Orange apps, men det skal ikke være så veldig omfattende operasjon, ligger mange guider rundt forbi om dette, bl.a. på xda forum ligger der noen :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man får oppdatert kontaktbilde til folk? Jeg har linket alle mine kontakter opp mot Facebook profilen dems, så fikk jeg flotte facebook bilder på alle kontaktene mine, men nå vil jeg oppdatere slik at mine kontakter får det nyeste profilbilde til facebook profilen dems. Anyone?

Lenke til kommentar

Da er Sort HTC Desire fra Orange bestilt. Var innom en Orange butikk og sammenlignet de i går, den ser veldig bra ut i sort, men litt synd at de har puttet på en liten orange logo på baksiden av telefonen. Den må også flashes med original rom da Orange sin rom mangle noen default apps, og samtidig er fylt opp med noen tullete Orange apps, men det skal ikke være så veldig omfattende operasjon, ligger mange guider rundt forbi om dette, bl.a. på xda forum ligger der noen :)

Selger sort på Expert :)

http://www.expert.no/product/ProductInStock.aspx?identifier=146763&cookie_test=true

Lenke til kommentar

sliter med at voicemail slår seg på relativ kjapt når noen ringer. Hvordan kan jeg forlenge ringetiden?

 

fant det ut omsider: innstillinger-> ring-> viderekobling-> viderekoble for når det ikke svares-> 30sek

Endret av A-Dawg
Lenke til kommentar

Da er Sort HTC Desire fra Orange bestilt. Var innom en Orange butikk og sammenlignet de i går, den ser veldig bra ut i sort, men litt synd at de har puttet på en liten orange logo på baksiden av telefonen. Den må også flashes med original rom da Orange sin rom mangle noen default apps, og samtidig er fylt opp med noen tullete Orange apps, men det skal ikke være så veldig omfattende operasjon, ligger mange guider rundt forbi om dette, bl.a. på xda forum ligger der noen :)

Selger sort på Expert :)

http://www.expert.no/product/ProductInStock.aspx?identifier=146763&cookie_test=true

 

Tror det er en feil av dem. Har sett fler nettbutikker i Norge som kaller den vanlige for "sort". Er hvertfall ikke den sorte modellen som Orange selger de har bilde av...

Lenke til kommentar

Har tidligere spurt om Google Earth, uten å få ordentlige svar... Fant nå denne linken:

http://sites.google.com/site/droidlife10/home/google_earth.apk

 

- og fikk lastet ned apk-fila derfra. Installerte den på telefonen og fikk melding om at installasjonen var vellykket -(riktignok med en rød varseltrekant med et utropstegn i (?)) og trykket så på "Ferdig", alt tilsynelatende vel... men hvor er programmet? Hvor kan jeg starte det hen? Finner det ikke under "Alle programmer-knappen" og klarer ikke å få lagt en snarveg på noen skjerm (da jeg ikke finner progr....)

Har installert et annet program fra en apk-fil og da fant jeg det når jeg valgte å legge til et program på hjemmeskjermen.

Noen som har installert GE eller kan hjelpe meg? Mulig igjen at dette er elementært da jeg er ny på Android... Takknemlig for svar!

Jeg har en apk.fil med Google Earth som funka for meg. Prøvde å laste den opp her men fikk feilmelding: Du har ikke tillatelse til å laste opp denne filtypen

 

Hvis du er interessert så kan du sende meg en PM så kan jeg sende den til deg via mail.

Lenke til kommentar

Jeg har litt problemer med at tastelåsten åpnes når jeg har mobilen i lomma...og den driver og ringer og sender sms uten at jeg er klar over det...

 

Er det noen programmer som gjør at det ikke er så lett å bryte tastelåsen...

 

 

Ta vekk standard "nedtrekk" for å åpne telefonen, og legg inn ditt eget opplåsningsmønster...i innstillinger/sikkerhet/opplåsningsmønster.

Lenke til kommentar

har sett noen butikker fra utlandet som selger forkjellige ting til Desire @ batteri,skjermbeskytere osv. Men de jeg fant i google, var ikke så troværdige. Kan dere anbefale noen butikker som er til å stole på ? vil kansje kjøpe en større batteri og en "gummi" beskytter som til iphone.

Lenke til kommentar

Jeg installerte også GE med en .apk fil. Hos meg gikk alt skjønt :) Har du prøvd å søke etter programmet på telefonen?

 

Ser at programmet ligger i downloadkatalogen på sdcard. Men hvordan får jeg startet det? - Fikk jo beskjed om at installasjonen var vellykket...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...