Gå til innhold

Reklamasjonsrett på tre år gammel PS3 med YLD?


Issun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde også et spill i maskina da den ble sendt inn til reperasjon. Jeg understreket at jeg skulle ha det tilbake og fikk de til lå skrive det på kvitteringen. Da jeg fikk tilbake maskina var selvsagt ikke discen med, så da fikk jeg et nytt spill fra butikken.

Jeg fikk de også til å skrive det på kviteringen. Var i butikken og purret på igjen i dag. De lovte meg å ringe i morra, så får vi se da.

Lenke til kommentar

jeg fikk dem også til å skrive på det, står tydelig hvilket spill det er og at kunde(altså meg) ønsker å få dette tilbake

 

jeg fikk ikke tilbud om noe nytt spill, bare at jeg måtte vente :hmm:

 

Jeg hadde også et spill i maskina da den ble sendt inn til reperasjon. Jeg understreket at jeg skulle ha det tilbake og fikk de til lå skrive det på kvitteringen. Da jeg fikk tilbake maskina var selvsagt ikke discen med, så da fikk jeg et nytt spill fra butikken.

hvor var dette hen?

Endret av tanngarden
Lenke til kommentar

Sånn, da var det satt inn en ny vifte, veldig enkelt egentlig..

 

men skuffelsen var stor da jeg åpnet opp og så at vifta som faktisk satt der var en med 19 blader..og ikke 15 som jeg hadde trodd og egentlig håpa..

 

men byttet den med den nye 19 bladern fordet, bare for å se om det kunne være noe forskjell på selve vifta.

 

og nå etter å ha skrudd den sammen og startet den, syns jeg det virker som om den er akkurat som før jeg åpna den, bråkete..

 

 

setter jeg på en film så tar det 3min så går vifta for full guffe, og ps3 er ikke varm engang når jeg kjenner på den(den forrige jeg hadde som fikk YLOD var jo faktisk veldig varm når viftene gikk for fullt.

 

så dette var et lite tilbakeslag, da jeg hadde store forventninger til dette..

 

 

så da er neste skritt å finne ut om det finns en måte å styre hastigheten til vifta på??

noen som har greie på hva som er hva av farger på kabler til ei slik vifte betyr:

en svart, brun og grå

 

pluss, minus og viftestyring er det jo, men hvem er hvem av fargene?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...