Gå til innhold

OL2010:OL - Tipping, Odds og andre pengespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I skøyter hadde jeg penger på kramer til 1.20 på 5k, og har endel på Kramer på 10k til 1.30.

 

Brukt mest tid på curling, da jeg kan endel om det, og de som setter odds ikke kan så mye :p

 

Norge tar medalje til 2.1 (anser Norges sjanse til rundt 60%)

Canada vinner 1.8 (burde vært 1.5, og er satt ned etter jeg tippa ;))

Danmark tar ingen medaljer 1.45 (damene kan klare det, men de blir for unge og urutinerte)

Longshot på Skottland damegull til 20 og medalje 5 (som jeg tror er et godt bet)

Kina slår skottland (herrer) i første kamp til 2.95

Rusland slår Tyskland til 2.00 i odds, damer (selvom Schöpp vant OL, er laget hennes rubbish)

+ litt annet småsnadder.

 

Planlegger å bette mye på curlingmatcher framover. Alltid gode penger å tjene der :)

Lenke til kommentar
Skottland er en del av Storbritannia ja:)

 

Forresten, hva søren er en Fantasy Match i ishockey? Ser det finnes en egen kategori med det navnet på nordicbet.

Er vel at den setter opp to lag som ikke spiller mot hverandre. Den lar så det av lagene som vinner mest mot sine irl motstandere vinne fantasy-matchen.

Lenke til kommentar

Majdic, P - Longa, M (1,85)

Follis, A - Korosteleva, N (1,65)

Northug, Petter - Livers, T (1,30))

Hellner, M - Babikov, I (1,40)

Odds: 5,56

 

Hvor mange individuelle gullmedaljer vinner Petter Northug?

3 eller mer (10)

 

Vinner Aino Kaisa Saarinen minst en individuell gullmedalje?

Nei (1,28)

Odds: 12,80

 

Har stor tro på Petter :D

Lenke til kommentar

Jeg har og en femtilapp på at Northug vinner 3 individuelle gull :)

 

Ellers har jeg satt noen litt crazy bets på tidlige startnummere i kvinnelangrennet i dag, i tillfelle vi får repetisjon av gårsdagen :)

 

Litt mer sannsynlig (men fortsatt laaangt fra sikkert) er Legkov, Cologna og Angerer som vinnere av herrelangrenn.

 

Walchofer, Heel og Svindal i utfor.

 

 

edit: Jeg kunne forresten aldri ha satt penger på lave oddser som 1.20 og 1.30 (som med Kramer). Selv om man setter 1000 spenn er gevinsten minimal, og det er ekstra jævlig å ryke på dem.

Endret av Asmodeanx
Lenke til kommentar
edit: Jeg kunne forresten aldri ha satt penger på lave oddser som 1.20 og 1.30 (som med Kramer). Selv om man setter 1000 spenn er gevinsten minimal, og det er ekstra jævlig å ryke på dem.

 

Altså, jeg better for å vinne penger. Og når jeg får beskjed om at Kramer er 90%+ til å vinne 5k og 10k, så er jo 1.30 et sykt bra bet! Sett at man setter 100kr. Vinner 30 kroner 9 av 10 ganger. Da skal man matematisk vinne 17 kroner i gjennomsnitt. Er oddsen for høy, så er oddsen for høy - og da setter jeg penger på det!

 

Men du skal selvfølgelig få styre din tipping som du vil :)

Lenke til kommentar

Nordicbet har lagt til over-/under-odds på curlingkamper. Hittil finner jeg Danmark-Sveits for herrer under 11.5 poeng, til 1.90 som et godt spillobjekt.

 

Sveits har alltid hatt en defensiv stil, og danmark kan også like å holde det åpent og tett fram mot de siste omgangene. Forventer mange blankede omganger her, og synes 1.90 er god odds. 4-3, 5-3, 6-4 etc anser jeg som sannsynlige resultat. Sveits forøvrig storfavoritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...