Gå til innhold

OL2010:OL - Tipping, Odds og andre pengespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt mer sannsynlig (men fortsatt laaangt fra sikkert) er Legkov, Cologna og Angerer som vinnere av herrelangrenn.

 

Det var 500 kr til :) (ok, etter at man trekker fra alle som ikke gikk inn i dag, sitter jeg "bare" igjen med 100kr pluss, da ;) )

 

edit: Hva sier dere til 1.65 i odds på seier til Svendsen i morgen da?

Endret av Asmodeanx
Lenke til kommentar

Kjipt, man vet jo aldri med Petter. Alt eller ingenting. Ingenting idag desverre.

 

Jeg fant ingen gode objekter idag, kreds til de som klarte å gå i pluss.

 

edit: Hva sier dere til 1.65 i odds på seier til Svendsen i morgen da?

 

Høres veldig interessant ut! Så igjennom startlista istad, og Emil har en liten evighet ned til storkanonen.

Lenke til kommentar

hehe tror jeg tar en ''pause* med tippinga jeg as. Er det en ting jeg har lært av å drive med detta så er det at det går som en berg og dalbane. Vet aldri når det går nedover eller oppover å plutselig har du en skarp sving.

 

Skjønner hva de har disse hjelpe telefon nummerne til spillavhengige, farlig saker.

 

Nå har jeg ikke tapt noen penger egentlig, da allt er betsafe sine velkoms penger, men det ekke vært det.

 

og nortug da

 

NORTHUG WUT HAPPEND ??

Lenke til kommentar

Liker aldri å tippe på Petter. Som folk sier så er det enten eller.

Gikk i et fint overskudd med Cologna til å avslutte blant topp 6, som gidde fine 2.10 i odds.

Innsatsen var ikke større enn 500,- men penger er penger! Skal se om jeg får tid til å legge inn noen tips seinere i OL!

Lenke til kommentar
Blir nesten litt forbanna her, tapte 2 kuponger på at Petter ikkje klarte å slå Livers :(

 

Ouch den er vond ja!

 

Synes 500 i innsats er mer enn nok jeg, Jack ;) På en annen side satte jeg jo opp for 400 til sammen selv, men det går som i regel i 20 - 50 kr spredt ut over mange kuponger.

 

Menace: Ja det kan være skumle saker. Iallfall hvis man går i minus og begynner den der "jeg gir meg så snart jeg går i null"- tankegangen, men dette er kun en OL-greie for min del. Det er vel nesten første gang jeg tipper siden jeg var "liten" og fyllte ut tippekupong og langoddsen på den lokale megaen :)

Lenke til kommentar

Må et under til for at jeg skal gå i pluss i dag. Tullet det helt til på skiskytingen og satte 200 på at "Any other athlete" skulle vinne. I min lykkerus over å ha lagt merke til en veldig god odds for dette, la jeg ikke merke til at "any other athlete" basically består av folk som ikke har sjanse (jeg trodde det var alle bortsett fra Svendsen, men neida, det var alle bortsett fra Svendsen, Eder, Sumann, Bjørndalen, Ustuyogov, Fourcade osv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...