Gå til innhold

OL2010:OL - Tipping, Odds og andre pengespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lurer på om jeg skal gå inn med 119,- på den eller dele den og sette 50,- på bjørndalen

 

og 69,- på Tim Burke ??

 

Tim Burke - Thomas Sikora

H2H - Sprint - Vancouver

 

Biathlon

1.75 2.00

 

På den der så er Emil eneste du kan tippe på. Skal du tippe vinner, så får du heller tippe enkeltodds. På Nordicbet var det 3.noe i odds på seier til Ole og mange ganger høyere hos Emil.

 

Den oddsen der gir deg ingenting tilbake omtrent.

 

 

hæ ? eneste jeg kan tippe på. Kan da tippe på bjørndalen jeg

 

Bjørndalen

 

øverst ser du ?

Endret av MenaceIISociety
Lenke til kommentar

Var ikke det jeg mente. Å tippe på Bjørndalen med den oddsen der er jo håpløst. Da må du ihvertfall blande det med noe mer. Du får jo omtrent ingenting tilbake når oddsen er 1.60...

 

Forresten, om du trykker deg inn på vinnerspill istedenfor 1x2, så finner du dette:

http://grab.by/2pzS

 

EDIT: Og ja, jeg vet 1x2 og vinnerspill er to forskjellige ting.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Var ikke det jeg mente. Å tippe på Bjørndalen med den oddsen der er jo håpløst. Da må du ihvertfall blande det med noe mer. Du får jo omtrent ingenting tilbake når oddsen er 1.60...

 

Forresten, om du trykker deg inn på vinnerspill istedenfor 1x2, så finner du dette:

<a href="http://grab.by/2pzS" target="_blank" rel="nofollow">http://grab.by/2pzS</a>

 

EDIT: Og ja, jeg vet 1x2 og vinnerspill er to forskjellige ting.

 

skjønner, men hva mener du med at du bare kan spille på Emil på vinnerspill ? Kan jo spille på bjørndalen også. As a matter of fact, tror jeg satser litt på at han vinner gull idag jeg altså.

 

Vinnerspill idag:

 

Ole Einar Bjørndalen

3.25

 

Emil Hegle Svendsen

4.75

Endret av MenaceIISociety
Lenke til kommentar

ahhhhhhhhhhhhhh sånn ja. Nå skjønner jeg deg pus. Du mener at det ikke er vits å spille det 1X2 spillet med bjørndalen som vnner pga oddsen hans er så lav som 1.60 ja. Og der er han emil duden eneste jeg kan spille på pga 2.25.

 

Noen som kan komme med garantier her at Ole big man B tar gull idag :D ? hadde vært soft å satt av noen kroner på det vinnerspillet gitt.

Lenke til kommentar

Sats 40 på Ole Einar og 59 på Svendsen, da får du nesten dobla beløpet uansett (så lenge Norge vinner)!

 

60 x 3,25 = 195 = 214 på konto

40 x 4,75 = 190 = 209 på konto

 

Eventuelt med Dominik (enda mer safe)

62 x 3,25 = 201,5 på konto

42 x 4,75 = 199,5 på konto

15 x 11 = 165 på konto

Endret av JanFr
Lenke til kommentar
Sats 40 på Ole Einar og 59 på Svendsen, da får du nesten dobla beløpet uansett (så lenge Norge vinner)!

 

60 x 3,25 = 195 = 214 på konto

40 x 4,75 = 190 = 209 på konto

 

Eventuelt med Dominik (enda mer safe)

62 x 3,25 = 201,5 på konto

42 x 4,75 = 199,5 på konto

15 x 11 = 165 på konto

 

går ikke ann å kombinere (!)?

 

SE her

 

hadde det vært s¨å enkelt da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...