Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så mye nytt akkurat, men!

5778667118_934441d1cc_o.png

5778666932_8952cf00ac_o.png

5778666710_4f4b74e812_o.png

5778666578_499fe24d22_o.png

5778666358_be9f3ab648_o.png

5778666262_904c0bc0ea_o.png

Hey, lyst å dele med klassen hvordan widgets osv du bruker? Ser veldig nice ut med transparente widgets slik som du har det nå :)

Skrevet

Du trenger ikke root for å endre ikonene på homescreenen. Det er flere launchere som tillater deg å gjøre dette bla. ADW, LauncherPro og GO Launcher.

Skrevet

Du trenger ikke root for å endre ikonene på homescreenen. Det er flere launchere som tillater deg å gjøre dette bla. ADW, LauncherPro og GO Launcher.

Bruker LauncherPro og Desktop Visualizer så jeg får skiftet ikoner på homescreenen, Tenkte mer på å få skiftet ikoner i appdraweren også med de ikonene som med en LauncherPro icon pack

Skrevet

Bruker LauncherPro og Desktop Visualizer så jeg får skiftet ikoner på homescreenen, Tenkte mer på å få skiftet ikoner i appdraweren også med de ikonene som med en LauncherPro icon pack

For å endre ikonene i app-draweren så kan du bruke LauncherPro (kanskje Plus), ADW eller GO Launcher. Temaer finnes til alle tre i Market. ADW-temaer fungerer også med LauncherPro. For å endre ikonene i LauncherPro så går du inn på Preferences-->Theme Settings-->Icon Pack

Skrevet

Min lock- og homescreen fra 20.05.2011. Ca helt lik fremdeles.

Lockscreen:

Widget Locker

Laucher:

Launcher Pro

Widgets:

Minimalistic Text

SMS Unread Count

Make Your Clock Widget

SiMi Folder

Beautiful Widgets

Pure Messenger Widget

Small Agenda Widget

Extended Controls

Animated Analog Clock

Nice :) Har en S2 selv og har lyst å få til et lignende oppsett. Jeg har sett f.eks. på bilder fra Minimalistic Text: PQAAANHGFKVpiLzJmPTrtjAaoCsn2XgDO0VrYYtKTT3X3r0vM0kDMLmMThgnsU4ex8WMH-0Pp378DywWhEYRCuB4H-sAzfqVaRiMOGr7H-Q6v6g3a9Q-rmKPo1Wk.png

Det jeg lurer på er hvilket program som brukes til å lage text-iconene nederst i dock'en til launcher pro? "Phone dialer", "Web browser" etc. Hva brukte du for å lage dine?

Resten får jeg til, men står litt stille bå de text-iconene.

Skrevet (endret)

Det er bare en icon pack det der, vil jeg tro. Du kan lage dem selv på PCn, men du finner garantert den der icon packen og mange flere på xda-developers sitt forum.

Endret av Slai
Skrevet (endret)

Mye inspirasjon å hente her!

bildene ble tatt med kamera siden jeg ikke gadd noe annet nå:p

33cmalu.jpg

img2423g.jpg

Endret av kans

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...