Gå til innhold

Test ut den nye forumversjonen!


Anbefalte innlegg

Var inne og kikket nå, og likte ikke det jeg så. :nei:
Hvis du ikke har gjort det, les gjerne gjennom tidligere innlegg fra Dotten. Ikke fokuser på utseender akkurat nå, fokuser mer på testing av funksjonaliteten. Utseender har ikke noen prioritet ennå.

 

Evt. kan det hjelpe oss hvis du (etter å ha lest tidligere innlegg) kan påpeke hva du er misfornøyd med. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du endret passord etter slutten av november?

 

Om du husker gammelt passord kan du prøve å logge inn med det. Hvis du har endret innloggingsnavn (ikke det samme som visningsnavn) kan det og være grunnen. Men det er vel mest sannsynlig ikke tilfellet da en administrator måtte ha gjort det.

 

Send meg evt. en PM med ønsket passord. Naturligvis ikke ditt vanlige ;) (For eksempel ta noe tilfeldig som YoShi546 eller lignende.)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Her var det jammen mange positive sjeler :p

 

Helt utrolig hvor negative folk kan være noen ganger, man skulle jo tro at det var facebook som endret design igjen :wee: Uansett så er det, som nevnt før, ikke det rent visuelle som er viktigst å ta fatt i nå, det kommer etterhvert. De viktigste endringene er det som ligger i bunnen og det er også på disse funksjonene det er viktigst å få tilbakemeldinger. Test ut ting, opprett tråder og avstemninger, skriv innlegg, send PM-er, rapportér osv. Dette er en svært spennende oppgradering og jeg tror svært få vil misslike den etter et par dagers (/ukers for de ekstra vrange) bruk. Ta gjerne del i diskusjoner rundt nye funksjoner og lag tråder med ønsker. Nå er tiden for å få inn funksjonen du alltid har ønsket deg, men som du aldri turte spørre om.

 

Benytter samtidig sjansen til å reklamere litt for denne problemstillingen: Hvordan gjennomføre tilbakemeldinger ved rapportering?

Lenke til kommentar

Jeg iallefall, liker ka jeg ser.

Designe er faktiskt helt ok kanskje få det litt lengere ned (Midstilt til nettleser vindue) og få flyttet bruker vindue (altså logg inn vindue) over på venstre side :)

 

Etter at jeg ser at dere jobber med å fikse på funksjonalitet etc, så gleder jeg meg til å se slutt resultatet.

 

Å til de negative. Kor blir det av forandring fryder humøret?

Lenke til kommentar
Og kvifor i alle dagar er menyen flytta over på høgre side? Borte var kategorioversikten i sidemenyen og.

Det er ikke særlig poeng i å henge seg opp i det visuelle på dette tidspunktet, det vil bli mange skins tilgjengelig og vi håper også å kunne tilby langt flere enn hva som blir tilbudt i dagens forumversjon.

Vil kategorioversikten i sidemenyen kome tilbake, eller er den fjerna?

 

Kva vil sidemenyen innehalde? På Diskusjon.no-temaet er det ein Twitter-sak, søk, nokre lenker og ein drop-down-meny frå brukaren. Eg ser ikkje poenget med å ha drop-down der. Menyen er fast, betre å legge lenkene til kontrollpanel osv. direkte i menyen, som det er på dagens versjon.

 

I dag har du alt du treng av lenker i menyen til venstre. Mine innlegg, siste 24, kontrollpanel, meldingsinnboks, blogger, retningslinjer og ikkje minst kateorioversikten for hovudkategoriane.

 

Vil det være store visuelle forskjellar frå tema til tema? Eg vil gjerne ha mindre luft her og der, reinare linjer og betre inndelte områder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Desverre ser det ut som om en del ikke klarer å skjønne at dette ikke er et endelig produkt og at det er under utvikling.

Jeg er ikke like konservativ og prøver å se fram til forandring som kan fryde.

Lenke til kommentar
Vil kategorioversikten i sidemenyen kome tilbake, eller er den fjerna?

 

Kravet er jo at vi ikke skal miste noen funksjonalitet, så den må lages ja. Er jo noe vi selv lappet sammen i starten av fjoråret. Jeg skal lage en egen tråd om det i tilbakemeldingsforumet (om ingen kommer meg i forkjøpet), slik at jeg kan oppdatere litt status når jeg hører med utvikleren.

 

I tillegg er jo planen å ha på plass kategorisøket Skagen har laget. Såfremt vi får det buggfri :)

 

 

Kva vil sidemenyen innehalde? På Diskusjon.no-temaet er det ein Twitter-sak, søk, nokre lenker og ein drop-down-meny frå brukaren. Eg ser ikkje poenget med å ha drop-down der. Menyen er fast, betre å legge lenkene til kontrollpanel osv. direkte i menyen, som det er på dagens versjon.

 

Akkurat det tilpasser vi litt etterhvert. Funksjonalitet først, skulle vi gå tom for resurser er visuelle ting heldigvis noen endel av oss kan hjelpe med på frivillig basis.

 

I dag har du alt du treng av lenker i menyen til venstre. Mine innlegg, siste 24, kontrollpanel, meldingsinnboks, blogger, retningslinjer og ikkje minst kateorioversikten for hovudkategoriane.

 

Ser ingen grunn til at dette ikke skal være på plass i den nye.

 

Vil det være store visuelle forskjellar frå tema til tema? Eg vil gjerne ha mindre luft her og der, reinare linjer og betre inndelte områder.

 

Jeg tør rett og slett ikke gjette hva vi i realiteten vil få til. Men ønsket er mest mulig variasjon og ikke mange tema som nesten er helt like. Nettopp for å kunne tilby mer.

 

Mindre luft vil jeg selv også ha, er mye luft på nett for tiden.

 

 

Edit: I tillegg har vi et eget prosjekt i horisonten for å lage et tema spesialisert for leserne. Dvs de som ikke er aktive brukere, men som leser forumet (aktive brukere utgjør en særdeles liten minoritet ift. den totale bruker/lesermassen av et forum. Her har du mange lesere til dine innlegg). Ikke så aktuelt for oss aktive, men i tilfelle noen lesere surfer innom så vil vi gjerne gjøre ting litt lettere for dem også.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

@Zeph: Det var ikke ment noe direkte til deg, men mer som en generell kommentar til alle som ikke har noe mer konstruktivt å komme med enn; "Dette suger", etter 2 minutters testing.

 

Selv vil jeg komme tilbake med ris og ros når jeg omsider har fått testet det yttligere og jeg ikke er på jobb i rushtia utover. =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...