Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Kjapt spørsmål angående We Rule, da; Hva er utfordringen?

 

Det er jo bare å vente til du får samlet nok gull til å bygge whatever, og er du først lvl 20 så er det jo nada poeng i å holde på videre... Samme med GodFinger. Bare å vente på at du får nok awe / gull til å bygge whatever, og etter en viss lvl så er det ikke noe å bygge.

 

Begge disse "spillene" er ikke annet en pent innpakket hundebæsj servert med melis på for å lure folk.

 

-KJ

 

Edit: Litt surr med navn på spillene der... ;) Endret fra to ggr We Rule til å få med GodFinger.

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendt rett fra Apple, eller via noe?

Fra mine tidligere vertsforeldre i USA. Pakken ble merket som gift og med 160 USD som verdi (160 USD var under 1000,- når jeg sjekket, men nå er det over :p)

Så neste gang de ankommer et Schengen-land, så kommer det opp "Forsøk på moms-svindel i Norge, mai 2010" ... ?

Lenke til kommentar

Jeg spørte i momstråden om jeg ville få regningen om den ble stoppet, og det ble bekreftet. Ser ikke problemet.

Du vil sikkert få pakken uten problemer - sammen med en giro-blankett.

(Eller kommer den i oppkrav?)

 

"Problemet" er at avsender har forsøkt å føre norske tollmyndigheter bak lyset ved å oppgi en lavere verdi på pakkens innhold. At de har gjort det etter oppfordring fra deg er kanskje en formildende omstendighet ...

 

Jeg tviler vel sterkt på at norske myndigheter kommer til å registrere avsender i et system som skaper problemer ved forsøk på innreise til Schengenområdet, men jeg er neimen ikke sikker på om man vil bli like pent behandlet dersom man forsøker seg på å bløffe amerikanske tollmyndigheter ... US Customs & Border Protection har ansvaret for både toll og innreisekontroll ...

Lenke til kommentar

hvis man kobler til et norsk bluetooth tastatur (med æ,ø og å) vil ipad skrive æ,ø og å når man bruker tastaturet?

 

takker for svar.

 

Nei, du må nok vente til det kommer et norsk tastatursetup til iPaden. Jeg forsøkte med mitt norske bluetoothtastatur nå for et par dager siden, og det gikk ikke.

 

Men det *kommer* til å virke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...