Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

t Det som også er litt sykt er at om man f.eks vil en 64GB i stedenfor en 16GB må man opp i 2000 kroner + ekstra.

 

Markedets beste SSD-er på ihvertfal hundre gigg er jo av en tilsvarende pris.

Du skal ikke se helt bort fra at du ville fått en kronglete jobb om du forsøkte å få plass til en 2.5" SSD i iPaden, sjekk bilder av innmaten hos f.eks. iFixit.

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt å kjøpe inn denne. Hvordan vil det forresten funke å se på film eller høre på musikk som ikke ligger lokalt på iPad'n? Jeg har masse media liggende på en NAS og rundt omkring på husets enheter (pc, mac, ps3). Vil dette materialet i noen særlig grad være tilgjengelig for iPad'n ved streaming på husets nettverk?

Lenke til kommentar

For å være ærlig kunne man klart seg med 0,5-1 time mindre batteri. Det ville fortsatt tippet 10-timers-merket. Det hadde hvertfall vært gøy om de tilba litt mindre batteri for f.eks 128 / 256 / 512 GiB som en mulighet.

Hvor mange har bruk for så enorm lagringskapasitet? Jeg kan se ett område jeg ville hatt bruk for det -- bildelagring ved lengre reiser, der kunne selv 64GB blitt knapt etter hvert. Har ikke behov for å synkronisere hele musikkbiblioteket mitt, og de fleste har formodentlig såpass små biblioteker at de lett får plass. Det er ikke noe behov for å dra på hele filmsamlingen til enhver tid, så lenge man har til neste synkronisering, og det er rikelig med plass til dette.

Lenke til kommentar

For å være ærlig kunne man klart seg med 0,5-1 time mindre batteri. Det ville fortsatt tippet 10-timers-merket. Det hadde hvertfall vært gøy om de tilba litt mindre batteri for f.eks 128 / 256 / 512 GiB som en mulighet.

 

Jeg må si meg enig med WheelMan her. Jeg hadde lett greid meg med 2t mindre batterilevetid for å få mer lagringsplass. Jeg for min del er veldig glad i å ha ting koblet til i stikkontaktene sine, så jeg hadde fint greid meg med 5 timers batterilevetid. Man må jo faktisk ha plass til sangene sine og slippe å måtte sortere ut episoder av yndlingsseriene sine samt filmer.

Lenke til kommentar

Vil jo være identisk med US-modellen bortsett fra at Apple sikkert slipper ut en patch som gjør at tastatur/språk åpnes for .eu. For å få tak i apps så åpner jeg bare en UK-konto.

 

Problemet er at per nå er det kun AppStore US som har tilgang til iPad-delen, som da gjør at om du ikke har en konto der så fungerer det ikke. Det blir selvsagt rettet når iPad blir gitt ut i flere og flere land.

 

Det jeg bestilte var forøvrig 32GB-versjonen og dock. :)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...