Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men den der er ikke en gamer tablet:)

 

er flere og bedre spill på ipad pga de store levrandørne utfikler spill til appstore markedet;)

 

den vil nok ikke slå salgstallene til ipad som er på 2mill

 

Flere spill ti Ipad? Er det nå virkelig det? bedre kan vel sikkert diskuteres, men flere kan jeg virkelig ikke se at det er i praksis.

 

AtW

Lenke til kommentar

sjekk ut android/ ubuntu da. de har ikke like mange toppspill og ikke alle de store spill utviklerne er der.

 

på appstore er det allerede haugevis med spill til ipaden. du kommer ikke unna at spillmarkedet på pads er best på ipads apstore

 

Nå vil jeg ikke si det er "mange toppspill" til Ipad heller om du bruker de kriteriene, ubuntu støtter flash og emulatorer, det gjør at spillbiblioteket innholder hundretusenvis av spill. Om det er best på ipad kan vel diskuteres dog, jeg er ikke uten videre obverbevist om det.

 

AtW

Lenke til kommentar

på ubuntu kan man kjøre Windows spill via en slik amulator, har ikke testet det selv, men skal vist fungere greit.

 

Uansett, jeg ville mye heller hatt den tableten uansett :p

Er vel ikke først og fremst for spill man har en tablet, ihvertfal ikke meg.

Er mer for å surfe på internett og henge på youtube osv (der failer iPad uten flash støtte).

Lenke til kommentar

på ubuntu kan man kjøre Windows spill via en slik amulator, har ikke testet det selv, men skal vist fungere greit.

 

Uansett, jeg ville mye heller hatt den tableten uansett :p

Er vel ikke først og fremst for spill man har en tablet, ihvertfal ikke meg.

Er mer for å surfe på internett og henge på youtube osv (der failer iPad uten flash støtte).

 

Hvorfor failer youtube på ipad:S?

 

http://www.apple.com/no/ipad/features/youtube.html

youtube_rotator_p_20100225.jpg

youtube_search_20100225.jpg

 

 

youtube er kjempebra på ipad. er også i HD:)

 

Antall spill tilgjengelig er sikkert høyere i AppStore, men antall gode spill derimot?

 

Er mange gode spill;) i og med gameloft og andre aktørerer er på markedet her:) på mac1 er det egen tråd med toppspill

Endret av Cosmo Kramer
Lenke til kommentar

Er mange gode spill;) i og med gameloft og andre aktørerer er på markedet her:) på mac1 er det egen tråd med toppspill

 

Og du nevner i fleng:

 

(Hvis det er tråden under iPad i forumet så har den vel fire poster med en haug med crap hvis jeg ikke husker feil?)

 

Dungeon Hunter, Red Alert, Broken Sword, Civ, Zombies vs. Plants, Angry Birds og Flight Control / Harbor Master etc. er vel stort sett det som er av skikkelige spill til padda enda.

 

Så det å si at det er _mange_ gode spill er å overdrive.

 

Det er noen, og forhåpentligvis så blir det flere og flere.

 

-KJ

Lenke til kommentar

på ubuntu kan man kjøre Windows spill via en slik amulator, har ikke testet det selv, men skal vist fungere greit.

 

Uansett, jeg ville mye heller hatt den tableten uansett :p

Er vel ikke først og fremst for spill man har en tablet, ihvertfal ikke meg.

Er mer for å surfe på internett og henge på youtube osv (der failer iPad uten flash støtte).

 

Hvorfor failer youtube på ipad:S?

 

http://www.apple.com/no/ipad/features/youtube.html

http://images.apple.com/euro/ipad/features/images/youtube_rotator_p_20100225.jpg

http://images.apple.com/euro/ipad/features/images/youtube_search_20100225.jpg

 

 

youtube er kjempebra på ipad. er også i HD:)

Youtube er et eksempel, og det aktuelle nettstedet har en egen applikasjon for å se Videoer, og det er selvsagt fint, det har jeg til og med på telefonen min.

Men greia er at det finnes veldig mange sider slik som youtube, og et svært fåtall av dem har egne applikasjoner for visning av filmene.

Lenke til kommentar

og hvor ofte er en gjennomsnitting bruker på andre filmsider en youtube? jeg savner ikke flash på min iphone i det hele tatt. eler kanskje 1 gang i mnd på vg.no men ellers ikke. er ikke stort problem og det er vist 2 millioner ipad brukere som er enig

Det er feil. Apple har solgt over 2 million iPads. Det betyr ikke at 2 millioner brukere er fornøyd. Missvisende bruk av statistikk? :)

 

Det finnes brukere som ikke bruker Flash(enten kun på iPad'en eller totalt sett), det finnes brukere som har akseptert at Flash ikke er på iPad, det finnes brukere som ikke liker at Flash ikke fungerer på iPad og det finnes brukere som ganske enkelt har solgt iPad'en videre.

 

100% av kjøperene av et produkt er ikke nødvendigvis fornøyd :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

og hvor ofte er en gjennomsnitting bruker på andre filmsider en youtube? jeg savner ikke flash på min iphone i det hele tatt. eler kanskje 1 gang i mnd på vg.no men ellers ikke. er ikke stort problem og det er vist 2 millioner ipad brukere som er enig

 

Jeg tror det skjer oftere enn du tror, min erfaringe r ihvertfall at folk bruker ymse videosties ganske ofte, men youtube er desidert vanligst.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...