Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var veldig i tvil om jeg skulle gå for Mini og liten telefon eller Air og en større telefon. Endte opp med å kjøpe Air og tidenes største telefon, Xperia Z Ultra, som er 6,44 tommer. Bruker da telefonen i alle tilfeller hvor Air blir for stor, og så bruker jeg Air når jeg trenger en laptoperstatning og når jeg er hjemme og sitter på sofaen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Kan man få nettleseren og facebook appen til å slutte med automatisk oppdatering.

Irriterende når man ser på vines på en side så oppdaterer den å går helst øverst på siden. Så må man bla langt ned igjen

 

 

Det er en del av nettsidene. Selv synes jeg det er helt vanvittig at ingen har gått til søksmål mot norske nettaviser, som kjører konstant autooppdatering som da faktisk forfalsker antall sidevisninger. At hverken Google eller de som reklamerer på sidene bryr seg er ganske ekstremt. Glemmer jeg å lukke VG på PCen før jeg drar på jobb ommorgenen så vil den effektivt være en reklameforfalskingsbot for VG i 9-10 timer.

Lenke til kommentar

Brukt iPad Mini retina 32GB space grey med 4G nå siden søndag da jeg kjøpte den... Kan bare si at den er helt fantastisk. A7 merkes så utrolig godt, men mest av alt retnina skjermen på denne størrelsen med denne vekten og designet... Herregud for et deilig produkt!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Min bror kjøpte seg sort ipad air 16 gb m/cellular i dag. Selvfølgelig pixelfeil på den. Videre pixelfeil på samtlige andre de hadde inne på lager (fikk det sjekket av lageransatt på elkjøp). Han valgte den minst affekterte (en liten prikk helt ved kanten på skjermen).

 

Erfarer flere at det er mye pixelfeil på ipad air? Har så og si erfart dette på samtlige jeg har brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...