Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er forsåvidt ikke misfornøyd selv heller, men den er ikke "fantastisk"

 

Uansett, noen som vet hvor jeg kan finne cover som også dekker hjørnene på iPad air? Har knust skjermen på minien min, og vurderer sterkt å erstatte den med en hakket større versjon, nå som den ikke er fullt så stor som den gamle. Men jeg vil gjerne unngå å gjøre det samme igjen, og da er det kjekt med hjørnebeskyttelse.

 

Om det finnes cover som dekker hjørnene, støtter opp om ipaden når den står og har integrert tastatur så ville det vært det perfekte, men vet ikke om det finnes? Viktigste er støtte og hjørnedekning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting som irriterer er at når man spiller musikk på youtube, så pauses musikken når man går til en annen fane eller gjør noe annet på ipaden.

Kan man fikse det?

Last ned Jasmine! Spill en video, legg ned appen. Da pausen musikken. Trykk på play-knappen i Kontrollsenter om du har iOS 7, eller i multitaskingmenyen om du fremdeles er på iOS 6 :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg får itunes til å slutte å mase om å installere icloud control panel? Jeg er knapt interessert i å ha itunes på PC'n min, men det er desverre nødvendig. Jeg har 0 interesse av annen apple bloatware attpåtil.

Hvorfor bruke iTunes? For meg var iTunes noe jeg trengte før men ikke nå lengre. Backup går via clouds, oppdatering går via padden og føre over filmer gjør man lett via wifi

Lenke til kommentar

Man trenger da ikke å bruke app på alt spesielt på YouTube funker alltid via nettet.... Bruker heller ikke Facebook app hva er vitsen?

McTube for eksempel støtter 1080p (imotsetning til 720p på YouTube.com), avspilling i bakgrunnen samt logg over hva man har sett på tidligere. Mer enn gode nok grunner til å ikke bruke nettleser-versjonen av YouTube etter min mening.

Endret av Aerow
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...