Gå til innhold

Den store iPad tråden.


Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

    • Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det til iPad 2, 3, 4 eller til iPad Air? Det er nemlig forskjell på hvordan "brettefunksjonen" fungerer, de nye til iPad Air bruker samme opplegget som til iPad mini som de fleste mener er bedre, noe jeg selv også må si meg enig i. Kvaliteten er også flere hakk bedre syntes jeg, nå er de i skinn og jeg syntes det gir bedre kvalitetfølelse enn tidligere Smart Case som var i polyester (?).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Håper kvaliteten er god nok til at det syns. Har sammenlignet med samboeren sin iPad Air og da blir det veldig tydelig, tok også bilde med disse ved siden av hverandre.

Bildene er riktignok tatt med mobilen, men jeg ser fint forskjellen på de to på pc`n.

 

attachicon.gif20131230_200353.jpg

 

attachicon.gif20131230_184800.jpg

Edit: Legger ved en link til en tråd hvor han ene er på sin niende pad, han har også lagt ut ett bilde av tastaturet (siste posten).

Ingen som har opplevd lignende? Jeg er nå på min andre iPad og har akkurat samma problem, å det er litt verre enn den første.

Kommer til å bytte inn denna også, men begynner å lure på om jeg bare er uheldig eller om det gjelder flere.

Lenke til kommentar

Jeg regner med det er denne jeg trenger når jeg vil koble Ipadn til TV'n via HDMI?

 

http://store.apple.com/no/product/MD826ZM/A/lightning-digital-av-adapter

 

Får jeg da Ipad bildet over hele skjermen? eller blir det bare ett lite vindu sånn som det blir når man speiler ipadn gjennom apple TV?

 

Formålet er å kunne se tv2sumo på TV via ipad. Jeg har 4.generasjon ipad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...