Gå til innhold

Mass Effect 2 er lekket ut på nett (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det hadde vært en PS3-utgave hadde selvsagt problemet vært mindre siden det en litt hardere nøtt på Blue-ray. Men dette er jo kommet for å bli.

 

Resultatet av det er jo veldig enkelt: Slike mastodonter av spill vil bli færre og færre fordi de ikke klarer å tjene inn pengene sine. Så piratene (som elsker spill) sparker seg selv i ræven her.

Lenke til kommentar

Xbox360, der er jo mer lekk av titler der enn det noen gang har vært på PC. Håper MS intensiverer ban aksjonene.

 

Dette er ikke en tittel man laster ned for å prøve for å se om man liker det, kjøp eller la være. Jeg kjøper mye spill til sterkt redusert pris fra play.com men denne tittelen skal jeg betale full pris for i Norge på lansering. Dvs. forhåndsbestille denne uken.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Har oppdaget at jeg har bestilt to stykker. heheh

Men det ser ikke ut til å lønne seg å slippe spill til Pc

 

Det gjelder for de av dere som spiller men ikke kjøper spillet etterpå. :wallbash:

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Om jeg laster ned og spiller ME2 uten å kjøpe det, så slipper EA billigere unna enn om jeg skulle kreve dem for penger for tiden det tok meg å reinstallere Windows som følge av at SecuRom på ME føkket til PCen min. Hadde de enda lært leksen sin siden den tid, men BioShock 2 tyder ikke på det, akkurat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
Om jeg laster ned og spiller ME2 uten å kjøpe det, så slipper EA billigere unna enn om jeg skulle kreve dem for penger for tiden det tok meg å reinstallere Windows som følge av at SecuRom på ME føkket til PCen min. Hadde de enda lært leksen sin siden den tid, men BioShock 2 tyder ikke på det, akkurat.

 

Ja Bioshock 2 tror jeg ikke jeg vil ha.

 

Men tror ikke SecuRom er skadelig på alle nye pcer.

Jeg fikk det installert med Spore men alt fungerer uten error. Brenning av plater også. Har Windows 7.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Har oppdaget at jeg har bestilt to stykker. heheh

Men det ser ikke ut til å lønne seg å slippe spill til Pc

 

Det gjelder for de av dere som spiller men ikke kjøper spillet etterpå. :wallbash:

 

Spelet er jo uansett utviklet til Xbox360, så ein forholdsvis billig port over til 20 millioner potensielle kunder på Steam er jo ein no-brainer. Denne kjem til å toppe salgslistene til Steam neste helg og påfølgene veker, og dette betyr enkle $/€/£ i kassen til Bioware. Og når Steam tar sin obligatoriske tilbudsperiode enten i påska/enkelthelger/jul 2010 kjem denne til å selge massivt, og det uten at utviklerne trenger å lage meir enn ein serial key. Ingen nye cover, omslag, distribusjon og plast slik fysiske kopier krever. Piratargumentet er dødt og begravet, PC-industrien og med det fokus på den digitale går så det suser.

Lenke til kommentar

Jepp, er omtrent tom for argumenter bortsett fra at prisen er noe stiv (burdet være mulighet å få spillen mye billigere da de jo slipper det du nevner) men handler mye spill via steam. Er mange som rett å slett ikke har nok penger, men den gruppen haddet ikke kjøpt spillet uansett.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...