Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bugen i General Chat at det plutselig slutter å komme meldinger der, spilte nå i 2 timer, var vel nesten ikke en mld i den perioden. Eg kunne heller ikke skrive i General siden det aldri kom fram hva eg skrev.

 

Er bugen i General Chat at det plutselig slutter å komme meldinger der, spilte nå i 2 timer, var vel nesten ikke en mld i den perioden. Eg kunne heller ikke skrive i General siden det aldri kom fram hva eg skrev.

 

tror det er det ja, har merket det selv også

Lenke til kommentar

Burde jeg gjøre ferdig alle quest i kingsmouth før jeg går videre? tror jeg snart er ferdig med alt nå, men tenker bare på om jeg skal gjøre det samme i neste sone, sidequest etc.

 

Gjør akkurat det du føler for. Du kan alltids gå tilbake.

 

MEN

 

Slik jeg forstår det, får du mye større belønning for oppdrag i de senere sonene (økningen er dog nok ganske gradvis). Poenget mitt er at det er like greit å gjøre de oppdragene som gir mindre belønning, nå som belønningen faktisk ikke føles liten :)

Er dessuten veldig verdt å få med seg alle "main missions".

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg har et problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Hele livet har jeg brukt mac, men har nå fått lillebrors pc så jeg kunne spille TSW som jeg har ventet så lenge på. Problemet er at jeg ikke vet om pcen er god nok.

 

Jeg er så dårlig til å bruke pc at jeg ikke skjønner, selv om det står minimumskrav på spillets hjemmeside, om jeg likevel kan bruke pcen til å spille TSW, eller om jeg bare må glemme det.

 

Jeg har 6gb RAM, Pentium dual-core cpu 2.10GHz ..? Windows 7, tror jeg, og grafikk-kort eller skjermkort finner jeg ikke. Sukk, jeg føler meg som en 90-åring. Hjelp...?

 

Hei!

 

Jeg har et problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Hele livet har jeg brukt mac, men har nå fått lillebrors pc så jeg kunne spille TSW som jeg har ventet så lenge på. Problemet er at jeg ikke vet om pcen er god nok.

 

Jeg er så dårlig til å bruke pc at jeg ikke skjønner, selv om det står minimumskrav på spillets hjemmeside, om jeg likevel kan bruke pcen til å spille TSW, eller om jeg bare må glemme det.

 

Jeg har 6gb RAM, Pentium dual-core cpu 2.10GHz ..? Windows 7, tror jeg, og grafikk-kort eller skjermkort finner jeg ikke. Sukk, jeg føler meg som en 90-åring. Hjelp...?

 

 

oops, 4gb ram...

 

Hmm tror det kan bli vanskelig å spille spillet på en laptop med integrert grafikkkort, hvis du søker opp serienummeret så ser duj jo hva slags utstyr som er på modellen, kanksje det hjelper?

Lenke til kommentar

hvordan er pvp, autoaim og klikke på musa med ene hånda samtidig som man kan drikke kaffi med den andre, eller har de basert seg på systemet som er i AoC??

Det er tab-targeting, men facing, så hvis du sitter å klikker med musa og drikker kaffe, så blir du circle strafet og får ikke inn et eneste treff. :p

 

Imotsetning til div andre MMO-er, så kan ikke ranged players chain-stunne folk til døde, eller feare dem bort i evigheter. Har spillt endel i AoC og jeg synes PvP fungerer bedre i TSW.

Lenke til kommentar

Hvordan build er det folk bruker? Selv har jeg valgt å gå for Blood Magic, og Assault Rifle. Men jeg sliter. Jeg prøver å specce healing i Blood Magic, men jeg crit'er for 200 HP I PVP er jeg jo helt ubrukelig som healer. Noen som har noen tips?

Blood Magic har ikke så mye direkte heal, mest barriers (absorber skade) med litt healing. Du bør også ha utstyr med +heal rating.

Har gått for Pistols + Blood Magic, The Scarlet Arts fungerer bra for meg i øyeblikket, den koster 16 AP under Wetworks (Blood Magic), så er ikke noe man får med en gang. Ellers ser Angelic Aegis ut til å ha bra "stats", og koster kun 2 AP. Pass på, noen abilities kan "be powered by your own blood" slik at du kan aktivere dem uten å ha nok blood magic resources, da får du først en liten heal (hvis den healer) og så tar du skade. Hvis man ikke følger med kan de abilities'ene fort gjøre vondt verre hvis man f.eks. er solo. Men er sikkert kjekt i grupper hvor man ikke er så aktiv på front linjen og primær oppgaven er å holde tanken i live.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Blade/Chaos Magic evasion tank. :)

 

Når jeg kom til Blue Mountains merka jeg at jeg fort kunne slite litt, er en hårfin balanse mellom attackrating og defensive attributes på gear. Går man bare tankingblues med HP etc så mekker man ALT for lite hate i instancer, selv med hate buffs, for mye attack så blir man for squishy. En balanse mellom disse to som lar meg tanke i dungeons, samt queste effektivt er ganske tiltak. :p

 

Anywho, sliter du med senere quests, gå tilbake å gjør quests som har resatt seg for å få mer AP/SP å oppgradere litt skills.

Lenke til kommentar

Jeg går for øyeblikket Assualt Rifle + Chaos magic.

Ikke helt fornøyd med noen av dem >_>

Assault Rifle er dps/healing mens Chaos er dps/tank. Spørsmålet er hva du vil ha ut av builden din? Det er veldig fort å gå i "fella" å lage seg en tank/healer build med det oppsettet, mens man egentlig er ute etter en build med bra dps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...