Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"


Anbefalte innlegg

Bruker de tre ulike organisasjonene akkurat de same våpnene og ferdighetene eller er det noen ulikheter? Er det noen som helst forskjell mellom de tre organisasjonene annet enn selve historien? :)

 

Hei, ja de bruker de sammen våpnene og har de samme mulighetene som de andre.

 

Man har forskjellige uniformer i PvP og forskjellige Decks (kjøper man anviste ferdigheter i Anima-hjulet oppnår man en deck, da får man samtidig med en klesdrakt).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg hva elementalist -&--#62; support, hvilke skills går under support?

 

Black House tier 3/4 trenger virkelig fix.

Ja, det gjlør den. Logga av et par ganger, og venta noen timer og da virket den. Men den bør gjøres mer stabil.

Black House tier 3/4 trenger virkelig fix.

Ja, det gjlør den. Logga av et par ganger, og venta noen timer og da virket den. Men den bør gjøres mer stabil.

 

Ja, viste at den var bugga men når den funket så døde jeg helt random uten å være i nærheten av graven.

Var litt annoying, hadde sikkert 5 random deaths.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Jeg har mistet chatten helt ingame på en av mine characters :/

Opplevde det samme, fikk du til å fikse det? For min del hadde jeg bare mista alle chattene jeg "aboonerte på". Klikka på settings på chatten og måtte velge hvilke channels jeg skulle få inn fra og hvilke jeg skulle kunne snakke til, på alle de forskjellige chat-tabsa jeg hadde der.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...