Brawler Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Bruker de tre ulike organisasjonene akkurat de same våpnene og ferdighetene eller er det noen ulikheter? Er det noen som helst forskjell mellom de tre organisasjonene annet enn selve historien? Hei, ja de bruker de sammen våpnene og har de samme mulighetene som de andre. Man har forskjellige uniformer i PvP og forskjellige Decks (kjøper man anviste ferdigheter i Anima-hjulet oppnår man en deck, da får man samtidig med en klesdrakt). Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Får kaste opp noen bilder fra spillet da 1 Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Flott å se at noen har høyere settings på grafikken enn meg. :') Ser jo faktisk bra ut med det meste lavt også Endret 6. juli 2012 av Exxia Lenke til kommentar
JRL Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 prøver å gjøre Dawning of an Endless Night tier 8. Jeg må reise til Savage cost, men når jeg prøver å gå dit, så får jeg beskjed: you do not meet the requirements. Hva skal til for å reise hit da? 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Regner med du må ha en story Q for å dra dit. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 prøver å gjøre Dawning of an Endless Night tier 8. Jeg må reise til Savage cost, men når jeg prøver å gå dit, så får jeg beskjed: you do not meet the requirements. Hva skal til for å reise hit da? Gikk du fra kingsmouth, eller prøvde du å dra via Agartha ? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Black House tier 3/4 trenger virkelig fix. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Som en midlertidig fix kan du bytte instance og prøve igjen. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Jeg har forstått det slik at det er 3 factions, men kan man spille sammen og snakke med hverandre, selvom man er fra ulike factions? Stemmer det. Kan ta dunegeouns og quests sammen, men ikke pvp Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Black House tier 3/4 trenger virkelig fix. Ja, det gjlør den. Logga av et par ganger, og venta noen timer og da virket den. Men den bør gjøres mer stabil. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Kan noen forklare meg hva elementalist -&--#62; support, hvilke skills går under support? Black House tier 3/4 trenger virkelig fix. Ja, det gjlør den. Logga av et par ganger, og venta noen timer og da virket den. Men den bør gjøres mer stabil. Black House tier 3/4 trenger virkelig fix. Ja, det gjlør den. Logga av et par ganger, og venta noen timer og da virket den. Men den bør gjøres mer stabil. Ja, viste at den var bugga men når den funket så døde jeg helt random uten å være i nærheten av graven. Var litt annoying, hadde sikkert 5 random deaths. Endret 6. juli 2012 av nagina Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Kan noen forklare meg hva elementalist -&--#62; support, hvilke skills går under support? Support er crowd control. Lenke til kommentar
Sflow Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Noen som har installeringsfila? har kjøpt det på OKS men har ikke fått key enda så tnekte jeg kunne begynne å laste ned Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Noen som har installeringsfila? har kjøpt det på OKS men har ikke fått key enda så tnekte jeg kunne begynne å laste ned http://cdn.funcom.com/tsw/live/setup.exe Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Noen som kjenner seg igjen? Grid fra Anarchy Online Lenke til kommentar
Sflow Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Hvor er det egentlig jeg finner nøkkelen fra onlinekeystore.com? har fått bekreftet betalingen og fått nedlastningslink men finner ingen nøkkel :/ Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Jeg har mistet chatten helt ingame på en av mine characters :/ Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg har mistet chatten helt ingame på en av mine characters :/ Opplevde det samme, fikk du til å fikse det? For min del hadde jeg bare mista alle chattene jeg "aboonerte på". Klikka på settings på chatten og måtte velge hvilke channels jeg skulle få inn fra og hvilke jeg skulle kunne snakke til, på alle de forskjellige chat-tabsa jeg hadde der. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Litt rart at "å" og andre tegn ikke fungerer, med tanke på at det er funcom som står bak spillet. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Internasjonale servere. Glad jeg slipper så mange fremmede tegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå