Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Heterofile gutter - ville dere latt en homofil gutt suge dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En bil kan du ikke gjøre hva du vil med heller.

 

Så lenge du holder deg innenfor lovens grenser, og innenfor de andre tingene jeg spesifiserte.

 

Likevel er det ingen som sier at en hore vil la deg kle henne opp i lærdrakt og henge henne i taket under akten, selv om det ikke bryter loven eller gir permanente skader.

Lenke til kommentar
Gjest aldriImittLiv

Jeg ville aldri klart å leve med jeg selv igjen, gud skapte kvinner FOR EN GRUNN, og folka som sier at han er hetro og pult en annen gutt så JUGER DU til deg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg ville aldri klart å leve med jeg selv igjen, gud skapte kvinner FOR EN GRUNN, og folka som sier at han er hetro og pult en annen gutt så JUGER DU til deg selv.

Gud finnes ikke, evolusjon skapte både mannen og kvinnen, og det var heller ingen som snakket om at den heterofile gutten skulle ha sex med den homofile. Jeg vil heller si at det er du som lyver til deg selv, ettersom det faktisk er mulig å ha fysisk sex med andre uten psykisk involvering. Om en heterofil gutt tillater å bli sugd av en annen gutt, eller til og med har sex med en annen gutt så betyr det ikke at han er homofil av den grunn, det blir mer som "multiplayer" onani for den heterofile. For du blir vel ikke høyrehåndofil av å like å runke, gjør du vel? Det at "de fleste" gutter ikke ville gjort det handler bare om psykiske sperringer som er nevnt tidligere, at du mener det er feil er din mening, men alle vet best selv om de tenner på sitt eget kjønn eller ikke :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest aldriImittLiv
Jeg ville aldri klart å leve med jeg selv igjen, gud skapte kvinner FOR EN GRUNN, og folka som sier at han er hetro og pult en annen gutt så JUGER DU til deg selv.

Gud finnes ikke, evolusjon skapte både mannen og kvinnen, og det var heller ingen som snakket om at den heterofile gutten skulle ha sex med den homofile. Jeg vil heller si at det er du som lyver til deg selv, ettersom det faktisk er mulig å ha fysisk sex med andre uten psykisk involvering. Om en heterofil gutt tillater å bli sugd av en annen gutt, eller til og med har sex med en annen gutt så betyr det ikke at han er homofil av den grunn, det blir mer som "multiplayer" onani for den heterofile. For du blir vel ikke høyrehåndofil av å like å runke, gjør du vel? Det at "de fleste" gutter ikke ville gjort det handler bare om psykiske sperringer som er nevnt tidligere, at du mener det er feil er din mening, men alle vet best selv om de tenner på sitt eget kjønn eller ikke :)

Det er din mening, men jeg står for det jeg sier, og hvis en gutt lar en annen gutt suge han/ha sex med han så er begge i mine øyne HOMOFILE. Å runke har ikke en dritt med saken her å gjøre, og det argumentet var dårlige. Men men alle har vel sine menninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Å runke har ikke en dritt med saken her å gjøre, og det argumentet var dårlige. Men men alle har vel sine menninger.

Jo, runke har noe med saken å gjøre. En gutt på 16 år har kanskje runket daglig/flere ganger til dagen i 6 år, og naturligvis vil det kunne bli litt kjedelig til tider. Å la seg bli sugd av en annen gutt mens han fantaserer om ei jente er på ingen måte homofilt, det er en homoseksuell handling, men han blir ikke homofil av den grunn. Man kan bli stimulert av så mangt, uten at man må være seksuelt tiltrukket det.

Lenke til kommentar

Nå har jeg samboer, så er uaktuelt for meg nå.

 

Men hadde jeg vært singel, og fått tilbudet skulle jeg vurdert det. Som andre sier, en homofil gutt burde være flink... Og jeg føler ikke det er homofilt, kan late som om du ikke visste det var en gutt/mann...? Skulle vurdert det, uten å si ja eller nei før et sånt tilbud eventuelt kommer og det ikke er andre grunner til å si nei (sånn som at jeg er opptatt).

 

Og for the record, er mann med kvinnelig samboer. Hvis det har noe å si.

Lenke til kommentar

Svaret er et klart nei, av samme grunn som jeg ville takket nei til å motta oralsex av noens overvektige bestemor. Dette av den enkle årsak at jeg ikke ser noe poeng i å ha seksuelle relasjoner til mennesker jeg ikke føler meg seksuelt tiltrukket av.

 

Jeg kan vanskelig se hvordan hetrofile menn skulle få noe utbytte av dette, ved mindre de lukket øynene og fantaserte om kvinner under akten, og det blir bare feil.

Lenke til kommentar
Ikke at jeg er religiøs eller noe. Men er det ikke litt rart at din konklusjon om at Gud ikke finnes skal være mer korrekt enn konklusjonen til de 4 milliarder religiøse menneskene som løper rundt med en tro?

"Litt" offtopic - men fakta er at ingen religiøse kan oppvise noen rasjonelle grunner til at det faktisk eksisterer noe "overnaturlig".

 

Tilbake til emnet:

 

Gjest over meg: Godt svar, og jeg kan forstå den.

Lenke til kommentar
Jeg ville aldri klart å leve med jeg selv igjen, gud skapte kvinner FOR EN GRUNN, og folka som sier at han er hetro og pult en annen gutt så JUGER DU til deg selv.

Først fremst gratulerer. Du sa nettopp at de fleste i det gamle Roma og Hellas blant annet Spartanere var homofile fordi de hadde sex med hverandre.

 

Og for det andre det finnes ingen gud, om du hadde ment det hadde du brukt stor bokstav siden det er et hellig navn.

 

BTW: Du er ikke homofil om du har sex med en gutt du er homofil om du tiltrekkes av andre gutter.

 

 

 

Det hadde sikkert vært deilig, men med min mentale sperre vil det nok aldri skje.

Lenke til kommentar
Svaret er et klart nei, av samme grunn som jeg ville takket nei til å motta oralsex av noens overvektige bestemor. Dette av den enkle årsak at jeg ikke ser noe poeng i å ha seksuelle relasjoner til mennesker jeg ikke føler meg seksuelt tiltrukket av.

 

Jeg kan vanskelig se hvordan hetrofile menn skulle få noe utbytte av dette, ved mindre de lukket øynene og fantaserte om kvinner under akten, og det blir bare feil.

Tja, alt må prøves en gang, vet du. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...