Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Heterofile gutter - ville dere latt en homofil gutt suge dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest_hetero_gutt16

Jeg tror jeg ville sakt ja, å bli stimulert er jo bare godt.

 

Nå tar jeg det som at jeg var singel og ikke i noe forhold, men jeg ville sakt ja til å bli sugd, og kanskje også å stikke inn i analen om det værtfall var en kondom imellom.

Og den homofile burde da ha tømt søppelbøtta før noe skjer.

 

- Hetero gutt 16.

Lenke til kommentar

Nei

 

Men skal ikke benekte for at det hadde skjedd hvis:

  1. Fått 1000000,-
  2. Var 2 personer igjen på jorden (vedkommende og meg)
  3. Hvis jeg var på en øde øy, og begynner å bli desperat

Altså er jo hel haug av grunner for at det kan skje selvfølgelig. Men fy faen, det er uendelig flere grunner for at det ikke skjer :thumbup:

 

Endret av _Bajazzo_
Lenke til kommentar

Skal du ha hundre millioner for fem minutter med en gutt? Jeg kan forstå at dette kan oppfattes som ikke spesielt behagelig av mange gutter (jeg tenker at å slikke en jente høres skikkelig ekkelt ut), men er du klar over hva du kan gjøre med hundre millioner? Du kan leve bedre enn de fleste vestkantherrene resten av livet.

 

Jeg tror virkelig ikke mange her har et realistisk begrep om hvor mye man kan gjøre med penger, og hva dette innebærer.

Lenke til kommentar

Artig spørsmål :) Jeg oppfatter meg selv som hundre prosent heterofil - tanken på å kysse eller kose med en gutt som jeg gjør med dama kun ekler meg. Likevel har jeg en fantasi om å suge en eldre mann. Paradoks, hæ?

 

Er ikke så utrolig keen på å bli sugd av en gutt, dog. Men hva er'e dem sier? A hole is a hole? Hadde sikkert likt å bli sugd, jeg - men det kommer neppe til å skje, da jeg ikke ivrer etter å oppleve det. Det gjelder for øvrig det over og. Det er en grei fantasi - men kun en fantasi :)

Lenke til kommentar

Om en eller annen "good looking" dude gir meg 10k for å suge snabben min i noen minutter så er jo det rimelig bra betaling. Men har jeg lyst til å selge kroppen min? Nope!

 

Hadde jeg godtatt dette uten at det var penger i involvert? Skulle såfall vært bra døddrukken.

Lenke til kommentar

Så alt de prostituerte gjør er å "tilby tjenester"?

 

Sjekk ut "my life as house" eller hva den heter, der selger anakin skywalker sine tjenester og han har til og med en hallik.

 

Man selger tilgang til kroppen, det er ihvertfall det som virker å være konsensusen når det kommer til betaling av salg av seksuelle tjenester.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...