Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Heterofile gutter - ville dere latt en homofil gutt suge dere?


Anbefalte innlegg

Er så jævlig teit, perverst og kvalmt å høre når en mann vil "ha seg" med en annen mann. Kan du ikke bare finne deg en dame? Tenk dette: Du finner en jævlig deilig kjerring på byen, får henne med deg hjem og klær av henne på soverommet og puler henne så hardt du bare kan i for eksempel misjonær stilling opp i senga di og hun stønner som hun ikke skulle ha gjort noe annet før.

 

Ikke få meg til å tro at disse tankene ikke tenner en gutt litt iallfall eller vekker noen følelser.

Er jævlig teit, perverst og kvalmt å høre når en mann ikke klarer å forstå at det finnes andre mennesker som tenker annerledes enn deg selv. I de gamle tidene var det kun man-on-man-luvin som var den rette formen for kjærlighet. Kvinner var skitne dyr som man knullet for å bringe rasen videre.

 

Forresten kan TS bruke akkurat samme argumenter mot deg:

Kan du ikke bare finne deg en mann? Tenk dette: Du finner en jævlig deilig mann på byen, får ham med deg hjem, klær av han på soverommet og puler han så hardt du bare kan, i for eksempel misjonærstillingen opp i sengen din. Han stønner som han aldri har gjort før.

 

Dette scenarioet er like lite appealing for meg og deg, som det du foreslo for TS.

 

Personlig tenner jeg ikke på menn, men jeg forstår at andre kan tenne på menn. Så lenge de ikke er virkelig innpåsliten og prøver å få meg til sengs, skal de få styre slik de selv vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er så jævlig teit, perverst og kvalmt å høre når en mann vil "ha seg" med en annen mann. Kan du ikke bare finne deg en dame? Tenk dette: Du finner en jævlig deilig kjerring på byen, får henne med deg hjem og klær av henne på soverommet og puler henne så hardt du bare kan i for eksempel misjonær stilling opp i senga di og hun stønner som hun ikke skulle ha gjort noe annet før.

 

Ikke få meg til å tro at disse tankene ikke tenner en gutt litt iallfall eller vekker noen følelser.

Jasså?

 

Er det bare meg som ser for meg at disse folka som blir kvalme bare av tanken på homoseksuelle handlinger er mer usikre på sin egen seksualitet enn de som ikke utelukker homoseksuelle handlinger?

Endret av boffeeen
Lenke til kommentar
Er det bare meg som ser for meg at disse folka som blir kvalme bare av tanken på homoseksuelle handlinger er mer usikre på sin egen seksualitet enn de som ikke utelukker homoseksuelle handlinger?
Jeg kan ikke si jeg støtter utsagnet hans, men jeg kan selv bekrefte at jeg blir uvel av å tenke på homoseksuell samkvem. Jeg har ingenting imot folk som gjør det, men for meg personlig blir det bare forferdelig feil. Og jeg er rimelig sikker på at det er damer som tenner meg, og ikke menn.
Lenke til kommentar

@TS

Om jeg ville ha latt en gutt suge meg? Som gift mann frister ikke utroskap. I et hypotisk tilfelle hvor jeg er fri og frank? Aner ikke. Jeg tror gutter generelt er rett og slett for maskuline til at de kunne ha greidd å skape en "sexual tension" mellom meg og dem, men en vet aldri.

Lenke til kommentar
Jasså?

 

Er det bare meg som ser for meg at disse folka som blir kvalme bare av tanken på homoseksuelle handlinger er mer usikre på sin egen seksualitet enn de som ikke utelukker homoseksuelle handlinger?

 

Så man må være åpen for alt for å være sikker på sin egen seksualitet?

Hvor tåpelig er ikke den påstanden, og de som uttaler noe slikt.

Lenke til kommentar
Nei, jeg snakket mer om de som er så voldsomt imot det, slik typen før her viste at han er.

 

Eller at han bare sier det rett ut hvordan det faktisk kan være for hetrofile gutter å tenke på sex mellom to gutter?

Lenke til kommentar

Mer bensin på bålet som fyrer opp under fordommene, - "alle homofiles drøm" ?

 

På en annen side, bedre å bli sugd enn ikke i det hele tatt? Tror det er reel problemstilling for enkelte forumbrukere: SELV OM JEG IKKE HAR SJANS HOS JENTENE ER JEG UANSETT IKKE HOMO. LIKSOM! Eller kanskje er det like urelevant, nettopp av de samme grunnene. - Regner med at selv trådstarter ikke går ned på kne for hvem som helst.

 

"Jeg liker negre så lenge jeg ikke trenger å forholde meg til dem" - overføringsverdi, ja/nei?

Lenke til kommentar

Utifra det som står her, så hadde jo trådstarter fått seg noen sug!. Spørs vel kanskje hvor mange knyttenever han hadde fått seg mellom hvert sug.

 

Hadde verden vært så perfekt at folk kunne snakke sammen uten å ty til vold, så tror jeg at jeg hadde fått meg mye rart! LOL

 

Trådstarter: lykke til! kanskje du har fått deg noen tilbud allerede!

Lenke til kommentar
Gjest Trysexual

Jeg har prøvd og blitt sugd av en annen mann. Er 100% heterofil, er i fast forhold med en nydelig kvinne, men før vi ble sammen tok nysjerrigheten overhånd. Tente helt sykt på at det er litt tabu og forbudt enda, og traff en annen mann for rent sex-treff. Han sugde meg og jeg sugde han.

 

At det hadde vært godt er det ingen tvil om, han sugde bedre en noen kvinner jeg har vært med. Problemet mitt var at jeg ikke klarte og få den opp. Etter at han hadde sugd intenst i 3-4 minutter så var det antydninger til at den kom seg opp fordi det var så godt, men så fort stimulien stoppet mistet jeg den lille ereksjonen jeg hadde fått. Lå alt for mye mentale sperrer i hodet mitt til at jeg hadde sjans til og fullføre...

 

Har lyst og prøve igjen :-)

Lenke til kommentar
Alle (nesten) homofiles store våte drøm er å ha seg med en heterofil gutt. Så ti ldere heterofile gutter: om en homofil gutt spurte om å f.eks suge deg, villle du latt ham gjøre det?

 

(eller for den saks skyld: om en homofil gutt ville bli pult av deg, ville du gjort det?)

 

:love:

 

Du er flink til å skyve alle under en kam her skjønner jeg... jeg er homofil og ville ikke sugd en gutt om han ikke ville det. Det er absolutt ikke "ALLE" homofile gutters drøm!

Lenke til kommentar

Først, jeg har ikke lest noen av innleggene i tråden bortsett fra første.

 

Er det bare jeg som reagerer på den ufattelig dumme tittelen på tråden? "Til HETEROFILE gutter, ville dere latt en homofil GUTT suge dere?" Det blir jo et helt absurd spørsmål som ikke gir mening og som på mange måter svarer på seg selv. Kommer ikke på noe godt eksempel umiddelbart men det blir litt det samme som å spørre "Til vegetarianere, ville dere spist kjøtt?!" Altså.. jeg skjønner det bare ikke.

 

Hvorfor skulle en heterofil gutt, som ikke har seksuell tiltrekning mot gutter, ønske å bli sugd av en gutt? Det er totalt irrelevant om gutten er homofil eller ikke. Eneste sannsynlige scenario hvor en heterofil gutt går frivillig med på dette er jo om han vil gjøre den homofile gutten (som vi bare må gå utifra ønsker å suge den heterofile gutten, slik det fremstilles..) en tjeneste. Er det dét denne tråden går ut på?

 

"Si at en homofil gutt har lyst å suge deg, for det er hans største drøm ever. Du har ingen interesse for han, akten eller gutter overhode, men det ville vært utrolig digg for HAN. Ville du latt ham gjøre det?" Vil gjerne få dette oppklart får jeg gir noe konkret svar på hva trådstarter spør om.

 

Edit: Jeg tror ikke jeg har gitt noe inntrykk av å være homofob i dette innlegget, men bare for å klargjøre har jeg ingenting imot homofili og synes ikke det er ekkelt/uforståelig osv med homoseksualitet, slik at det ikke blir noen diskusjon rundt dette..

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
Først, jeg har ikke lest noen av innleggene i tråden bortsett fra første.

 

Er det bare jeg som reagerer på den ufattelig dumme tittelen på tråden? "Til HETEROFILE gutter, ville dere latt en homofil GUTT suge dere?" Det blir jo et helt absurd spørsmål som ikke gir mening og som på mange måter svarer på seg selv. Kommer ikke på noe godt eksempel umiddelbart men det blir litt det samme som å spørre "Til vegetarianere, ville dere spist kjøtt?!" Altså.. jeg skjønner det bare ikke.

 

Hvorfor skulle en heterofil gutt, som ikke har seksuell tiltrekning mot gutter, ønske å bli sugd av en gutt? Det er totalt irrelevant om gutten er homofil eller ikke. Eneste sannsynlige scenario hvor en heterofil gutt går frivillig med på dette er jo om han vil gjøre den homofile gutten (som vi bare må gå utifra ønsker å suge den heterofile gutten, slik det fremstilles..) en tjeneste. Er det dét denne tråden går ut på?

 

"Si at en homofil gutt har lyst å suge deg, for det er hans største drøm ever. Du har ingen interesse for han, akten eller gutter overhode, men det ville vært utrolig digg for HAN. Ville du latt ham gjøre det?"

 

Tøysetråd.

veldig enig i det inlegget ditt.

 

jeg er hetrofil, så nei. hadde aldri latt en homofil sugd meg ;) sier seg jo selv mtp jeg er straigt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Uhm..

 

Er det ikke verre og prostituere seg en og bli sugd av det samme kjønn?

 

Syntes i hvertfall jeg.

 

Fikset på en liten detalj, det blir feil å si «feil kjønn» :p

Lenke til kommentar

Synes innlegget fortjener å leve da det er ett godt eksempel på hvor stor frihet forumet gir på hva det går an å diskutere. Sjokkerende innlegg for mange heterofile gutter..

 

Altså har trådstarter tydeligvis ett behov for en diskusjon rundt dette, og det er det forumet gir ham muligheten til. Så får det heller bli mange "nei" og mange "det er ekkelt". Tråden har jo ikke mistet de nysgjerrige riktig ennå, den er ennå aktiv. :roll:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...