Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Heterofile gutter - ville dere latt en homofil gutt suge dere?


Anbefalte innlegg

Overrasker meg om det fins én heterofil gutt som har svart "ja" på trådtittelens spørsmål uten å stille betingelser som f.eks. et sekssifret beløp(da det blir snakk om prostitusjon). Da tror jeg ikke personen ER helt heterofil, rett og slett. Kan man være nysgjerrig på å teste dette ut og samtidig være heterofil, er vel spørsmålet.

 

Ser en gjest har skrevet litt her oppe "Jeg er 100% heterofil, og jeg har prøvd å suge en mann og bli sugd. Dette var utrolig godt, og jeg ville gjerne prøvd det igjen." Er dette 100% heterofilt? Virkelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om man hevder at man er heterofil og likevel går med på dette helt frivillig, så er man jo egentlig bifil. Ville aldri skjedd for min del, blæh.

 

Man er jo ikke bifil om man "lar en annen gutt suge seg", man er jo først bifil eller homofil om man ønsker spesifikt dette, at man tenner på den delen at det er en gutt og ikke selve sugingen. Det er mye jeg kunne gjort frivillig, selv om det kanskje ikke er det man aller helst ønsker. Jeg har kanskje mest lyst på kake, men hvis jeg går et par timer uten mat spiser jeg jo gladelig en gulrot.

 

Dunno om jeg hadde latt en gutt suge meg, virker litt virkelighetsfjernt. Problemet ligger kanskje i at jeg ikke har noen spesiell driv for å bli sugd av noen, synes ikke det er spesielt godt eller noe å streve etter. Hvis det hadde vært en tjeneste til en annen kunne jeg sikkert gjort det, grenser for hvor selvhøytidelig man skal være om sin egen kropp.

Lenke til kommentar

Vanskelig å skille mellom bifil og eksperimentell. Om man er en person med innstillingen "hvorfor ikke?" der man har veldig lav terskel for hva man finner frastøtende, er man da bifil/biseksuell/whatever om man av rein nysgjerrighet tester ut hvordan det er å bli sugd av en gutt? Er det selve handlingen som definerer legningen, eller er det motivasjonen bak?

Lenke til kommentar

Vell hvis kameraten min hadde sagt han ble sugd av en gutt ville ihvertfall jeg kalt han homo uansett hva tanken var bak! Det å i det hele tatt bli med på det er homofilt nok, og jeg vil ikke si man kan kalle seg 100 % hetrofil etterpå, man har ihvertfall homofile tendenser!

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Gjest bifil jente

Jeg har lest hele debatten og må si jeg er overasket over hvor mange klart nei det var

 

Vanskelig å skille mellom bifil og eksperimentell. Om man er en person med innstillingen "hvorfor ikke?" der man har veldig lav terskel for hva man finner frastøtende, er man da bifil/biseksuell/whatever om man av rein nysgjerrighet tester ut hvordan det er å bli sugd av en gutt? Er det selve handlingen som definerer legningen, eller er det motivasjonen bak?

 

Jeg tror det er viktig at man skiller mellom bifil og bisexuell, er du bifil så blir du også forelsket i samme kjønn, på samme måte som at du blir forelsket i det motsatte kjønn (i tillegg til sexuell tenning), er du bisexuell så tenner du på det samme kjønn på samme måte som det motsatte kjønn, men uten den følelsesmessige biten. Om dere forstår hva jeg mener.

 

Jeg vil si at det er motivasjonen bak som definerer legning, i tillegg til hva personen selv definerer seg som, heller enn selve handlingen.

 

For noen som er usikkre på sin legning kan det å prøve å ha sex med samme kjønn avkrefte eller bekrefte legningen til personen. Derfor vil jeg si at om man har/prøver å ha sex med en av samme kjønn så vil ikke det automatisk si at man er homofil/bifil/bisexuell fordi det kan ha visst personen at han faktisk ikke tenner på det.

Lenke til kommentar

Min umidelbare tanke var, nei. Etter å ha fundert litt, så er jeg mer usikker på om jeg ville nektet plent, i den riktige settingen, uten at dette involverer penger på noe som helst måte. Jeg tviler nemlig på at jeg kunne solgt sex på noen som helst måte, men så har man dette med seksuell tenning og nytelse.

 

Kunne jeg hatt meg med en stygg dame? Ville jeg klart å tenne seksuelt? Kunne jeg hatt meg med ei 90-årig dame? Ville jeg klart å tenne på det? Jeg vil i utgangspunktet si nei, men jeg har jo ikke prøvd - så sikker kan jeg ikke være. Jeg har blitt forsøkt sjekket opp av homofile på byen flere ganger, forøvrig aldri av jenter. Vanligsvis så har de vært relativt direkte, kommet bort og sagt at jeg er søt, kjekk, whatever og spurt om jeg er homofil. Jeg har ikke følt noen avsky i disse tilfellene, snarere tvert om, det har vært hyggelig, selv om jeg høflig har takket nei.

 

Men hva om en god kompis spurte om dette mens vi satt å så fotball hos en av oss, med et par pils innabords?

 

For å være helt ærlig så aner jeg ikke, men jeg tror nok ikke jeg ville takket ja, like lite som jeg ville takket ja, til å ha meg med ei 90-årig bestemor.

Lenke til kommentar

Jeg er en heterofil gutt, og jeg ville faktisk sagt ja, tror jeg.

Hvis jeg var singel så klart, og den homofile var en grei kar.

 

Grunnen er enkelt og greit erfaring.

 

Men nå er jeg med ei søt dame, så jeg tror det er litt sent.

Er 18 nå, og om ikke så alt for lang tid blir det litt forsent for meg å "eksperimentere" føler jeg.

Lenke til kommentar
Gjest gjest - han ene hetrofile som sa
Men nå er jeg med ei søt dame, så jeg tror det er litt sent.

Er 18 nå, og om ikke så alt for lang tid blir det litt forsent for meg å "eksperimentere" føler jeg.

 

Vel, skal vel sies at mye av eksperimenteringen etter min erfaring skjer sent 20-åra og tidlig 30-åra når det gjelder guttekos.

 

Folk er litt mer vokse, og ekke så redde for å bli oppfattet som det ene eller det andre.

 

m

Lenke til kommentar
Gjest Trysexual

Som bifil-anonym jente sier over så tror også jeg at det er viktig og skille mellom folk som er bifile og bisexuelle.

 

Det var jeg som sa tidligere at jeg hadde prøvd og suge samt bli sugd av en av samme kjønn, og gjerne ville prøve det igjen. Jeg ser ikke på meg selv som homofil eller bifil fordi om, fordi jeg ville aldri fått følelser for en av samme kjønn, og vet at jeg aldri kunne være i ett forhold med en av samme kjønn.

 

Det er heller ikke slik at når jeg går rundt på gata å ser kjekke menn (til de som reagerer på dette, til og med menn kan se om andre menn er kjekke eller ikke, er du uenig er du plain stupid) så tenker jeg "DAMN, skulle likt å sett ham naken!" på samme måte som jeg gjør med jenter :-P

 

Ser at noen nevner at de fleste som prøver ut guttekos er i slutten av 20 år og starten av 30 åra... Nå er jeg riktig nokk i starten av 20 åra, men det er nokk bare eksprimentering jeg holder på med jeg også. Vanskelig og ikke være nysjerrig.

 

Til dere menn som sier så klart og tydelig nei til dette: hvor mange av dere kan med hånden på hjertet si at dere aldri har fantasert om en annen mann? Dersom noen kommer her og sier "NEI ALDRI, ÆSJ" igjen så har jeg faktisk vanskelig for og tro på dem :-)

Lenke til kommentar

Når en er heterofil, så forventes det at enn følger visse standarer. Og dermed blir en ikke sugd av eget kjønn.

 

Det blir det samme som om jeg hadde kjøpt en PS3 konsoll, og deretter kjøpt XBOX 360 spill for å spille med på PS3.

 

Riktig! Det funker bare ikke! Fordi har en PS3 så må en faktisk følge visse standarer, en kan ikke kjøre en 360 disk oppi rævva på den og samtidig tro at folkene rundt erklærer person som ett geni. Derimot vil de nok tro han er noen mil for langt ute på vidda.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Når en er heterofil, så forventes det at enn følger visse standarer. Og dermed blir en ikke sugd av eget kjønn.

 

Det blir det samme som om jeg hadde kjøpt en PS3 konsoll, og deretter kjøpt XBOX 360 spill for å spille med på PS3.

 

Riktig! Det funker bare ikke! Fordi har en PS3 så må en faktisk følge visse standarer, en kan ikke kjøre en 360 disk oppi rævva på den og samtidig tro at folkene rundt erklærer person som ett geni. Derimot vil de nok tro han er noen mil for langt ute på vidda.

Gratulerer, du har vunnet dagens-dummeste-sammenligning-prisen...

 

Forskjellige heterofile har også forskjellige "standarder", dessuten passer XBOX-spillet inn i samme hullet på PS3en, det er bare opp til PS3en om den vil godta det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...