Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Heterofile gutter - ville dere latt en homofil gutt suge dere?


Anbefalte innlegg

Gjest på tryne
Vell hvis kameraten min hadde sagt han ble sugd av en gutt ville ihvertfall jeg kalt han homo uansett hva tanken var bak!

samme her.

 

Tenk å ha så lite innsikt...han er da ikke homo av den grunn,du har mangel på både forståelse og fakta.

Og ikke rart folk havner i båser om alle har så lite selvinnsikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Homo_*
Overrasker meg om det fins én heterofil gutt som har svart "ja" på trådtittelens spørsmål uten å stille betingelser som f.eks. et sekssifret beløp(da det blir snakk om prostitusjon). Da tror jeg ikke personen ER helt heterofil, rett og slett. Kan man være nysgjerrig på å teste dette ut og samtidig være heterofil, er vel spørsmålet.

 

Ser en gjest har skrevet litt her oppe "Jeg er 100% heterofil, og jeg har prøvd å suge en mann og bli sugd. Dette var utrolig godt, og jeg ville gjerne prøvd det igjen." Er dette 100% heterofilt? Virkelig?

 

Att man skal bruke så mye tid på å definere det å være homo om man blir sugd av en gutt.....er han ikke som alle andre gutter....??han liker å bli sugd,hverken mer eller mindre,opplevelse har ikke med legning å gjøre.

Men en en gutt/mann som er sikker på sin egen legning som hetrofil...skremmes ikke av tanken på å bli sugd av en homo.

Han vet jo hva han er og hva som tenner han.

Lenke til kommentar
Gjest Homogutt

Jeg er homo, og har hatt sex med heterogutter mange ganger. De fleste er ikke så glad i for mye kos med en annen gutt, men liker godt å bli sugd og aller best liker de å bli pult. Tror ikke de jeg har truffet er mer representative enn de på forumet her eller omvendt. Homo eller hetero - alle er vi forskjellige og lystene våre varierer like mye..

Lenke til kommentar

Jeg er ikke ute etter å sette folk i bås :) Og synes det er flott med eksperimentering og utforsking, selv "utover ens egen legning". Men jeg ville bare poengtere at jeg tror ikke en gutt er 100% hetero om han har prøvd f.eks. sex med en gutt og ønsker å gjøre dette igjen. Det har så klart ikke noe å si, men det var dét som var poenget mitt.

Lenke til kommentar
Tenk å ha så lite innsikt...han er da ikke homo av den grunn...

 

Nå var ikke det svaret myntet på meg - men whatever.

 

Kanskje ikke han er homo selv om han har "regelmessig" sex med en annen mann - men enn må da iallefall få lov til å kalle han bifil om ikke mer!

 

Fordi å kalle han hetero blir bare feil når en har sex med begge kjønn...

 

...men visst han kun liker å ha sex med samme kjønn, så blir det iallefall totalt feil å kalle han hetero, ja bifil blir også feil! Så hva skal man gjøre da? En må faktisk kalle han homo, om en liker det eller ei! Om folk protesterer eller ei, om noen er uenig eller ei!

 

Visst en mann dreper ett annet menneske, så må man vel få lov til å kalle han en drapsmann, eller what?

 

På samme måte blir en mann enten bifli eller homofil visst han driver på med å ha sex med samme kjønn. En kan ikke fornekte seg selv å tro en kan være heterofil samtidig som en knuller manne naboen sin i helgene, der en stiller rævva si oppi sky. Og kjører kuken inn i ett hull rett under barten på han, og der sæden renner så sjarmerende nedover skjegget på han.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Husk at det er forskjell på homofil og homoseksuell. Dersom en gutt regelmessig nyter sex med en annen gutt ville jeg kalt ham biseksuell, ettersom han ikke nødvendigvis trenger å forelske seg i gutter. Dette er forøvrig bare hva jeg ville definert ham som, hva en definerer seg selv som er opp til hver enkelt. Om du vil kalle deg selv desperat eller biseksuell eller eksperimenterende så er det ditt eget valg, og andre burde bare passe sine egne saker, sånn for å være helt ærlig :) Alt trenger ikke å defineres...

Lenke til kommentar
Husk at det er forskjell på homofil og homoseksuell. Dersom en gutt regelmessig nyter sex med en annen gutt ville jeg kalt ham biseksuell, ettersom han ikke nødvendigvis trenger å forelske seg i gutter. Dette er forøvrig bare hva jeg ville definert ham som, hva en definerer seg selv som er opp til hver enkelt. Om du vil kalle deg selv desperat eller biseksuell eller eksperimenterende så er det ditt eget valg, og andre burde bare passe sine egne saker, sånn for å være helt ærlig :) Alt trenger ikke å defineres...

 

Om en er homofil eller homoseksuell - så er enn uansett homo.

 

Du nevner på at en må passe sine egne saker, og ikke kalle folk for bi eller homo? HM! Jaha! Hva skal vi gjøre da? Kalle dem for en bil, eller oppvaskemaskin? En må da få lov til å kalle en spade for en spade da, eller hva? Folk liker jo å kunne sitte felles ord på ting og tang slik at en raskt vet hva en babbler om - derfor må vi nesten få lov til å kalle en som har sex med begge kjønn for bi - uavhengig om han selv ønsker å kalle seg desperado eller whatever!

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Men det enkle faktum er at de 3 "kategoriene" vi har (hetero/bi/homo) passer veldig dårlig for mange, ettersom det er mange variasjoner. Jeg anser meg selv som homofil, men jeg kunne godt hatt sex med ei jente, uten at jeg kunne tenke meg å ha et forhold med ei jente, og foretrekker generelt sett gutter. Det blir da feil å kalle meg bifil, ettersom det bare er en mikroskopisk del av legningen min som faller innenfor det feltet.

Lenke til kommentar

synlig_spekter.pngLa oss for moro skyld sammenligne legning med lysspekteret, som vist over. Dette er ikke helt på viddene synes jeg, da jeg ikke tror legning er svart/hvitt, eller homo/bi/hetero. Synes også dette var litt morsomt siden det på en måte blir "gay flag".

 

Vi kan si at rødt er heterofilt, er man helt til høyre tiltrekkes man hovedsaklig av det motsatte kjønn og har liten interesse av det samme kjønn seksuelt og mtp forhold. På samme måte gjelder homofili den venstre siden, det fiolette.

 

Jeg tror det fins svært få som befinner seg helt til høyre eller helt til venstre. Statistikk viser at om lag 1/10 nordmenn er homofile, så da kan vi tenke oss at disse befinner seg i det fiolette området. Vi kan også regne med at om lag 9/10 befinner seg rundt det røde området. Men jeg tror de fleste av disse befinner seg litt nærmere oransje og kanskje også gult. Også er det nok mange av oss som kan si at vi står midt på, gulgrønt.

 

Jeg mener at en gutt som hevder han er 100% heterofil (rød), som har prøvd å suge en gutt/bli sugd og likte dette, kanskje han til og med vil prøve igjen, i realiteten befinner seg et sted mellom fiolett og oransje.

 

Er selvfølgelig ikke meningen å sette folk i bås, det ser jeg ikke vitsen i, men dette er et forum og vi er her for å diskutere :D Synes et slikt spekter i alle fall kunne beskrevet legning langt bedre enn de tre antatte homo/bi/hetero, selv om vi i realiteten kan si at hetero gjelder helt til høyre, homofil helt til venstre, og bifil som vil dekke hele midten fra blått til oransje.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anton_*
Jeg er homo, og har hatt sex med heterogutter mange ganger. De fleste er ikke så glad i for mye kos med en annen gutt, men liker godt å bli sugd og aller best liker de å bli pult. Tror ikke de jeg har truffet er mer representative enn de på forumet her eller omvendt. Homo eller hetero - alle er vi forskjellige og lystene våre varierer like mye..

 

Ja, leve mangfoldet. Jeg er hetero, men liker å bli pult i blant. De eneste som kan det er homogutter. Da er det kun sex for meg og ikke noe mer. Vil ha tilfredsstilt den delen av meg også. Glad i å pule damer, men deilig å bli pult av en med en stor kuk også.

Lenke til kommentar
Jeg er homo, og har hatt sex med heterogutter mange ganger. De fleste er ikke så glad i for mye kos med en annen gutt, men liker godt å bli sugd og aller best liker de å bli pult. Tror ikke de jeg har truffet er mer representative enn de på forumet her eller omvendt. Homo eller hetero - alle er vi forskjellige og lystene våre varierer like mye..

 

Ja, leve mangfoldet. Jeg er hetero, men liker å bli pult i blant. De eneste som kan det er homogutter. Da er det kun sex for meg og ikke noe mer. Vil ha tilfredsstilt den delen av meg også. Glad i å pule damer, men deilig å bli pult av en med en stor kuk også.

 

Da vil jeg kalle deg Biseksuell og ikke Bifil =) Du er ikke alene der ute. Jeg er homofil og kjenner til miljøet. Bruk dong!

Lenke til kommentar

Labels are for boxes, not people.

 

Nevertheless, argumentet der du skal krange på om man bruker "-fil" eller "-seksuell" endingen synes jeg er meningsløs. Nå har jeg ikke akkurat lest noen studie på det, men hvis man er homofil vil jeg tro at man uansett også er homoseksuell, det trenger man ikke krangle på.

 

Og hvis man er homoseksuell, altså tiltrekkes man av andre av samme kjønn, er jo skrittet så lite for å bli sammen at det egentlig kan ignoreres? Hvis man har en god venn som man kan pule med fordi man liksom er homoSEKSUELL, og man blir spesielt gode venner er man jo i praksis i et forhold. Kan ikke homoseksuelle ha et venneforhold til andre menn? Selvfølgelig kan de det.

 

Til da KristofferH: Hvorfor er Guest_Anton biseksuell? Er man biseksuell tiltrekkes man av begge kjønn, men alt anton tiltrekkes mot er jo det å tilfredstille et erogent punkt i ræva si av noe annet enn seg selv. Og hvis han så hadde vært opptatt av at det var en veldig deilig mann som pulte han ville han jo være biseksuell, men da i mine øyne også bifil.

 

Man forelsker seg i personer, ikke kjønn

Lenke til kommentar

Du (Guest_Anton) heterofile som liker å bli pult. Det blir gjerne ikke helt den samme opplevelsen, men du kan jo kjøpe strap-on kuk til dama di. :!:

 

Sitronsaft:

Kanskje andre synes blått er en mer nydelig farge for homofile. F.eks. Per-Kristian Foss. Eller hva med Erling Lae. Begge tilhører for tiden det "blåe" partiet Høyre. :p

 

EDIT:

Rettet stor skrivefeil

Endret av G
Lenke til kommentar
Husk at det er forskjell på homofil og homoseksuell. Dersom en gutt regelmessig nyter sex med en annen gutt ville jeg kalt ham biseksuell, ettersom han ikke nødvendigvis trenger å forelske seg i gutter. Dette er forøvrig bare hva jeg ville definert ham som, hva en definerer seg selv som er opp til hver enkelt. Om du vil kalle deg selv desperat eller biseksuell eller eksperimenterende så er det ditt eget valg, og andre burde bare passe sine egne saker, sånn for å være helt ærlig :) Alt trenger ikke å defineres...

 

Om en er homofil eller homoseksuell - så er enn uansett homo.

 

Du nevner på at en må passe sine egne saker, og ikke kalle folk for bi eller homo? HM! Jaha! Hva skal vi gjøre da? Kalle dem for en bil, eller oppvaskemaskin? En må da få lov til å kalle en spade for en spade da, eller hva? Folk liker jo å kunne sitte felles ord på ting og tang slik at en raskt vet hva en babbler om - derfor må vi nesten få lov til å kalle en som har sex med begge kjønn for bi - uavhengig om han selv ønsker å kalle seg desperado eller whatever!

 

Jeg vil heller kalle deg homo enn menneske, du er tross alt en homo sapiens! For meg er det lite relevant hva som knuller hva, alle er homo!

 

Du merker hvor rart det blir? Selv så liker jeg ikke en merkelapp på folk. Det blir ganske snevert. Man ikke enten det ene eller andre, folk kan gjøre litt av alt...

Lenke til kommentar
Jeg vil heller kalle deg homo enn menneske, du er tross alt en homo sapiens! For meg er det lite relevant hva som knuller hva, alle er homo!

 

Du merker hvor rart det blir?...

 

Lattis, den var morsom. Det blir iallefall rart slik du formulerer deg, må jeg nesten si. Når man snakker om ordene homofil og homoseksuell som jeg nevnte, der begge inneholder ordet homo, så snakker vi tross alt om samme homo sjangeren.

 

Men å dra sammenligning mellom homosapiens og homofile utrykk slik du gjorde, ja selvsagt blir det rart. Fordi det er ikke samme ord sjangeren slik som homoseksuell og homofil er, som er to utrykk som har så lik betyddning at det normalt sett blir sett på som akkuratt samme betydning, selv om det er to forskjellige ord. Dermed synest IKKE jeg det er feil å kalle en homoseksuell for homo, eller å kalle en homofil for homo, jeg mener faktisk bestemt at utrykkket homo passer utmerket på begge to, da det er svært vanlig i samfunnet vårt å kalle slike folk for homo, merkelig nok. En kan som sagt ikke kalle dem for en tørketrommel, da fatter ikke folk bæret om hva en babbler om...

 

...at enn har ord og utrykk for forskellige ting er helt normalt. Og det er vel kanskje litt barnslig å ikke ha lov til å få kalle enn homoseksuell eller homofil for nettopp homo, det er jo det han er. At du drog utrykket homosapiens inn i dette bildet her og sier at en da også kan kalle dem for homo, det synes jeg var litt ute på viddene, da utrykket "homo" aldri har vert rettet mot homosapiens. Men var nå litt morsmt da.

Endret av IDF
Lenke til kommentar

Bare tanken av dette får meg til å spy, jeg ville aldri gjøre det, eller bli sugd av en annen gutt selv om det var penger der og. Skjønner ikke helt poenget med det, for meg er damer, og høyre hånda som er tinget og ikke noe mer. Men når det er sagt så vil jeg si at jeg ikke har noe spesielt imot homser, bare så lenge de holder seg unna meg så er jeg fornøyd, sikkert mange som er uenige med meg her, men sånn er det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...