Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Heterofile gutter - ville dere latt en homofil gutt suge dere?


Anbefalte innlegg

Ettersom jeg selv er skjeiv kan jeg ikke svare for heterofile, men jeg er enig i at det kunne vært spennende å suge en heterofil gutt. Men, på samme måte som at jeg ikke ville hatt sex med en hvilken som helst homofil gutt, ville jeg heller ikke sugd en hvilken som helst heterofil gutt. Å betale for det ville hvertfall vært uaktuelt, men jeg hadde nok ikke sagt nei om en attraktiv heterofil ville eksperimentert :p

Hvorfor vil du suge en gutt som tenner på jenter? Vil du ikke heller suge en gutt som du vet tenner på gutter/deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Ettersom jeg selv er skjeiv kan jeg ikke svare for heterofile, men jeg er enig i at det kunne vært spennende å suge en heterofil gutt. Men, på samme måte som at jeg ikke ville hatt sex med en hvilken som helst homofil gutt, ville jeg heller ikke sugd en hvilken som helst heterofil gutt. Å betale for det ville hvertfall vært uaktuelt, men jeg hadde nok ikke sagt nei om en attraktiv heterofil ville eksperimentert :p

Hvorfor vil du suge en gutt som tenner på jenter? Vil du ikke heller suge en gutt som du vet tenner på gutter/deg?

Som andre før meg har nevn er det litt "forbidden fruit" kombinert med noe man kanskje aldri får sjansen til å gjøre igjen, samt at om du ikke har gjort det før blir det eksperimentering for begge parter. Du trenger ikke å tenne på noen for å bli tilfredstilt seksuelt. Og jo, såklart vil jeg heller ha en som også tenner på meg, på samme måte som en heterofil gutt også vil ha en som han tenner på, men eksperimentering er pirrende :)

Lenke til kommentar
tenkt dere...

 

hot chick tar på deg bind for øynene. hvisker inn i øret ditt at hun skal suge deg.

hun lusker avgårde og inn kommer TS som gir deg beste BJ tissemannen har opplevd. Etter vulkanutbruddet kommer hot chick tilbake, og TS drar... hun tar av deg bindet og spør om du likte det?

 

just en oppvekker^^, mowahha

Jeg liker best kvinnestønning. Tror ikke det ville vært samme opplevelse som med heterosex, hvis ikke den transseksuelle også hadde hatt operasjon på stemmebåndet. Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg liker best kvinnestønning. Tror ikke det ville vært samme opplevelse som med heterosex, hvis ikke den transseksuelle også hadde hatt operasjon på stemmebåndet.

Uhm? Du stønner da ikke når du gir blowjob til noen, med mindre du tilfredstiller deg selv samtidig. Og jeg tror stønningen i så tilfelle vil høres nokså likt ut med en propp i kjeften :p

Lenke til kommentar
Dessuten blir det feil å si at "homofile tenner på heterofile", da det helt klart er feil. *Mange* (ikke alle, og langt fra de fleste) kan finne det tennende å rote med en heterofil gutt av grunnene Tom nevner.

 

De fleste homofile tenner ikke på skruller.

 

Jeg tror nok homofile tenner på mye rart, så å prøve å kartlegge dette i en tråd uten statistikk og fakta blir noe meningsløst!

Lenke til kommentar
Jeg tror nok homofile tenner på mye rart, så å prøve å kartlegge dette i en tråd uten statistikk og fakta blir noe meningsløst!

Jeg har aldri sagt jeg prøver å kartlegge *homofile* tenner på. Denne tråden spør om noe helt annet. Denne tråden har strengt tatt kun med heterofile å gjøre.

 

Og homofile.

Lenke til kommentar
Hvorfor vil du suge en gutt som tenner på jenter? Vil du ikke heller suge en gutt som du vet tenner på gutter/deg?

du. ikke si du ikke har hatt lyst til å pule ei lesbe. fordi vi gutta er så jævlig tøffe og kule, vi kan omvende dem! hah!

 

jeg har vært heterofil hele mitt liv med ihvertfall 15 forskjellige jenter og aldri tent på gutter i den forstand. men alikevel har jeg drømt om å både suge en pikk, og bli sugd av en gutt. har vel med nyskjerrigheten å gjøre det. hadde jeg vært full nok kunne jeg sikkert gjort begge deler jeg, null problem. ihvertfall en gang sånn at jeg vet hvordan det er.

 

edit: men ikke med hvemsomhelst. ikke med hvemsomhelst. her må det veldig mye utstråling og karakter til :idea:

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...