Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
In real-time strategy games the role of a tank unit is to provide a health buffer for weaker ranged classes. Frequently maneuvering or other tactics are used by the tank to make themselves the most tempting or highest-priority target of enemy attacks, thereby diverting enemy attacks away from allies.

 

Altså, det finnes flere tanker i HoN. Er ikke bare taunting som gjør en til en tank.

Lenke til kommentar

Det er utrolig naivt å si at en Electrician med Shaman's Headdress, Behemoth's Heart, Sacrificial Stone og Deamonic Breastplate ikke er en tank.

 

Legi er selvsagt den tanken som scaler best med tanke på hans naturlige armor increase ved taunt.

 

Moraxus fungerer som en enormt bra tank som dealer ufattelig mye damage, og enda mere hvs man fjerner fokus fra ham.

 

Panda med Nullstone, Shrunken og Shieldbreaker er enormt nasty, og han tanker enormt.

 

Keeper of the Forest med Deamonic Brestplate og Mock. Hvordan kan man unngå å kalle ham en tank? Han tåler jo sykt mye. Hans strength gain er nesten latterlig høy.

 

Pharao med Helm og the Black Legion, Barbed Armor og Deamonic Brestplate kan nesten defineres som en tank også, da han tåler enormt mye, samt skaper en lyst blant motstanderne til å angripe han, da hans initiation faktisk kan dele et lag i to deler.

 

Intelligence heroes kan også fungere som en tank. Da tenker jeg på Soul Reaper og Defiler. Sacrificial Stone, Frostwolf Skull, Frostfieldplate er helt sykt på Soul Reaper. Uendelig heal, og vanvittig mye HP og regen, samt armor.

 

Så, jo, det finnes tanks i HoN.

Lenke til kommentar

En gang spilte jeg all random, og alle fem av oss på laget randomet strength heroes. Vi prøvde å remake, men selvfølgelig gjorde ikke andre laget det. Men faktisk så conceda det andre laget før 30 minutter. De hadde ikke sjanse. Selv om de hadde sterkere line-up enn oss, gjorde de ikke nok damage til å ta ned alle våre heroes!

Lenke til kommentar

Legio er jo den eneste heroen som tvinger andre heroes til å angripe han med taunt.

 

Men som andre nevner, så kan jo mange heroes tanke med de rette itemsene. Jeg tenker de må ha en hero som gjør mye dmg(aoe) over tid, som gjør at det andre laget knapt kan overleve uten å ta ned han. Som Defiler ulti og Moraxus ulti. Ofte føler jeg tankuttrykket blir brukt veldig likt som i mmos(som i lavere rating,@busemaen) og ja det blir jo feil. Tank er jo en som tar fokuset vekk fra supports og carry, og da må han som regel initiate også. Er hvertfall det jeg tenker. Bubbles er jo en initiator, men da bruker jeg pk, ulti, silence og shellsurf ut og så jeg slipper å dø. Armadon blir jo en tank hvis resten av laget er farma for den spinebursten+ evnt mock knuser jo det meste. Er resten av laget dårlig farma er det bare å ta ut dem, så armadon til slutt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...