Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har spilt mot noen kjente spillere? Har selv møtt Sneyking og Freshpro i matchmaking.

Vant faktisk den mot Sneyking, men ble stompa hardt av Freshpro. :no:

 

Husker en gang rett etter at Freshpro skiftet navnet sitt til FreshFriFly. Vi var omtrent 6 spillere som hadde spilt inhouses til klokka ett om natta, vi skulle spille litt lolgames (all random all mid). Vi manglet noen spillere, så vi sa att alle skulle invitere alle de visste om. En fyr invita Freshpro og han joina med Kebap og han som eventuelt har blitt Re3eccaBlack.

 

2717152

2719409

 

I det andre spillet randomer Freshpro succubus og ber om rmk, han ombestemmer seg når han remaker Puppet. Vi hadde en på mumble som ikke visste hvem de var, så han trashtalka de hele tiden.

Lenke til kommentar

Var på lag med to fra [Empr] en gang tilbake i tid, uniqfazor og nooblike. Greit nok at de er gode men de er utrolig overlegne hele gjengen. Var en på laget som feeda og begge fra [empr] raga som jeg aldri har sett noen gjøre før, værste grineungene jeg har sett. Det endte med at begge fra [Empr] gikk afk i basen.

 

Dette var før report a player kom.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

682 GPM sand wraith! wtf!

 

 

Kamerat fikk 700+ med Legionnaire :D. Må nevnes at dette var 'derping' i casual mode.

 

 

Hvilken side® finner man shoutcasts/replays av kamper? Eller er det bare å ta et søk på youtube kanskje?

 

 

 

www.honcast.com

gamereplays.org/heroesofnewerth (streams på høyre side)

http://www.gamereplays.org/community/index.php?showforum=3311

Endret av Nightmare1518
Lenke til kommentar

Var på lag med to fra [Empr] en gang tilbake i tid, uniqfazor og nooblike. Greit nok at de er gode men de er utrolig overlegne hele gjengen. Var en på laget som feeda og begge fra [empr] raga som jeg aldri har sett noen gjøre før, værste grineungene jeg har sett. Det endte med at begge fra [Empr] gikk afk i basen.

 

Dette var før report a player kom.

 

Russians you know...

Lenke til kommentar

Ikke like mye konkurranse, og folk kan forbedre seg. I tillegg er det enkelte forskjeller i HoN, som kanskje passer disse personene bedre.

 

Ellers hater jeg å komme på lag med folk som suger dritt. Jeg er langt i fra god selv, men det får være grenser. Spilte nettopp en match, hvor jeg lagget som bare rakkern (sånn DC-bilde nederst i hjørne hele tiden) og jeg spilte likevel langt bedre enn tre andre på laget mitt. Hvordan er det mulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...