Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Det er noen forskjeller i balance og mechanics. Balance er obvious, DotA har mer helter og da blir balanseringen helt annerledes. HoN har forøvrig litt forskjellig funskjonalitet når det gjelder illusjoner og disjoints. Foggen i HoN har også en raskere refreshrate mener jeg, tror det er en tidels forskjell eller noe.

 

HoN har også den fordelen at det ikke kjører over P2P, noe som gjør at man slipper en del lag. detaljert stat-tracking er jo også en fordel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen med 1650+ og over 2.5 i A/D som vil spela i natt? Det er meg (Aggrobully, og devour) MSG meg i clienten.

 

DoTA slår HON pga;

 

Balance, balance balance, det er fortsatt noen lane comboer som er så alt for sterke, og egentlig ikke "counterable" i det hele tatt.

Tri-lanes er også noe som gjør spillet meget ubalansert.

 

Men gi S2 games, 2-3 måneder, så er HON milevis fremfor DoTA.

 

Det er mye harde lanesetups ja, men hva er ikke counterable egentlig? Er det ikke mulig å tri-lane i DotA? Og hvordan er det ubalansert?

 

Nå er det 1 år siden jeg spillte Dota, men tri lanes var ikke så populært før, og jeg gjetter på at det er fordi supporterne ikke var like sterke som de er i HON.

 

Nå orker jeg ikke liste opp en haug med comboer som er så godt som udødelig uten hjelp fra mid elns, men prøv å gå feks (ds)+ (glac/plague) + (sb/pred/dl/bub/panda)

Trilanes har blitt mer og mer vanlig fordi asiaterne også har kommet inn i scenen og på mange måter revolusjonert spillet. Men jeg mener nå at trilanes også kan være spennende, men kansje litt kjedelig i lengden.

 

Å finne comboer som eier i public er nok ikke så vanskelig, men om det funker på høyt nivå blir en annen sak.

Lenke til kommentar

Noen andre som er litt småskeptiske til dette coin systemet. Kunne heller tatt måndespris også gitt dette gjennom achviments elns.

 

Men må si at jeg har rimelig lyst til å kjøpe Pimp Slayer avataren. Den var råstillig.

 

Hadde de tatt månedspris for HoN så hadde det vært i snitt 2000 spillere max igjen før spillet hadde dødd en kjapp død. Jeg satser på å tjene coins fra matchmakingsystemet, og hvis folk er dumme nok til å betale for disse tingene, så skal de selvfølgelig få lov til det.

Lenke til kommentar

Demsham er i værre enn polly. Jeg spilte med noen kompiser for et par dager siden, men carrien vår måtte visst dra midt i gamet, så jeg som demsham og en annen som moraxus tok over, jeg ble rimelig syk til slutt..

Demented Shaman er en mulig carry av en grunn: Farm - ability. det er en av de letteste heroene å farme med = en tidlig frostwolf skull og du vinner ^^,

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke lage en Norsk clan\community i hon a ?

 

Har lenge sett etter norske spillere i hon, spiller selv bare casual. Er DanCore ingame.

 

Good ide ?

Det er opprettet et norsk HoN-community.

Non plus ultra heter clanet.

mer informasjon finner du på den norske HoN siden < http://www.hon-norge.net/ >

eller /join clan non-plus ultra - ingame.

for å joine clanen er det bare å spørre på kanalen og hvis noen admins er online, får du en invite ganske med en gang.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke lage en Norsk clan\community i hon a ?

 

Har lenge sett etter norske spillere i hon, spiller selv bare casual. Er DanCore ingame.

 

Good ide ?

Det er opprettet et norsk HoN-community.

Non plus ultra heter clanet.

mer informasjon finner du på den norske HoN siden < http://www.hon-norge.net/ >

eller /join clan non-plus ultra - ingame.

for å joine clanen er det bare å spørre på kanalen og hvis noen admins er online, får du en invite ganske med en gang.

 

Å, takk for tipset :)

Er det greit at jeg bare er en casual spiller da ? om du vet.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...