Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PK er et klart bedre item hvis man har farm til det. AS er lett å kontre hvis man bare har et halveis brukelig lag (enten ved effektiv plassering av wards eller investering i eye), men det er bra fordi det gir stats og damage. Generelt så går jeg shroud ved shoddy farm og PK ved god farm. Det skal nevnes at jeg nesten ikke spiller SS lengere da, så det er nå så :p

Lenke til kommentar

Uansett om du har god farm, så er jo AS bedre investering, fordi du faktisk får brukbare stats av det ;) og jeg spiller ikke i høy nok tier til at folk kjøper Eye o.l. får å hindre en SS for å ulte, for å hindre Scout, ja, men ikke for SS AS ;)

 

AS er en bedre investering hvis du skal pubstompe på lave lvls ja, spiller du litt høyere så snakker vi det nivået der wards blir satt i lane kjempetidlig for å kontre invisheroes og gjøres selvfølgelig også mot shroud-characters. Så AS er ikke en bedre investering uansett, det kommer egentlig ann på hvordan man spiller og hvor gode motstanderne er. Spiller jo ikke på noe imponerende høy tier selv, 1600+ games. Og selv der er man avhengig av at support faktisk supporter (noe som ikke alltid sier seg selv).

 

Rule of thumb: PK er for initiation, shroud er for escape.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Bedre. men for meg som har spilt hele tiden føles det jo egentlig ganske likt. Mener selv det er balansert. Ja enkelt chars blir ville med farm, men da må man jo ganke. Advarer deg, Enn hvor god du var da, vil jeg mene du bortimot starter på scratch. Du vil vel og merke komme fortere inn i det. Poenget er, desverre, overlev flaminga du vil oppleve, så vil du få en god opplevelse!

 

min mening vel og merke.

Lenke til kommentar

Hvordan kontrer man en farma deadwood med pk og codex? Man blir ganske lett kjørt om han ganker deg med ulti/pk, etterfulgt av root.

 

Deadwood er god ganker, men kan ikke carry noenting. Samme som Devourer. Måten å kontre på er blant annet en stunner/disabler/kjøpe denne sticken som jeg ikke husker navnet på som immobilizer targetet. DW er ganske lett å beskytte seg mot egentlig. Gå sammen hele veien, så er du ganske safe. Har du også folk som er rask på foten(fingrene) og kan disable han så burde det gå greit ofte.

Lenke til kommentar

Andre enn meg som syntes MMR er latterlig random? er enten du som anhaliater, eller blir anhalieted(evnt laget ditt)

 

Hvertfall når det starta. Møtte 4 1700 (i pub) som 1560 typ. selv var jeg 1540 i mmr. Not cool. så ble jo slakta i senk. men gjevner seg litt ut nå. Så har litt fordel i den bucketen jeg er. 1400-1500.

Lenke til kommentar

Noen tips til å finne games der man ikke blir slakta av pubstompers? Har ikke spillt siden beta, og prøvde meg senest på to games, begge med noobs tag og eksplisivt fokus på at det var noobs i tittelen. Selvfølgelig var jeg den eneste nooben og blir flama til helvete og utover. Jeg vet jo at MOBA spill generelt tiltrekker seg dritsekker, men å kjefte meg ut fordi jeg ikke kan spillet helt enda i et noobgame skjønner jeg virkelig ikke noe av. Ville liksom trodd at teamcomp og generelt andre "avanserte" ting ikke ville være tenkt på en gang, men jeg hadde tydeligvis ansvaret for å warde, kjøpe courier og ellers klare meg bra, i mitt første game siden tidlig beta....

 

Er unranked mye bedre? Ville tro det finnes flere dritssekker der, da taping ikke har konsekvenser?

 

 

Lenke til kommentar

Jeg fant en unranked kamp med NOOBS ONLY, og da jeg gikk til feil lane i begynnelsen leavet hele laget mitt og skrev flere banneord enn jeg kunne i chatten.

 

Da jeg jeg tilbake til League of Legends. Jeg tror ikke det finnes et verre community en dette, bortsett fra på Call of Duty på konsoll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...