Gå til innhold

Heroes of Newerth diskusjon og info


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

FØ FAEN, i går hadde jeg en frustrerende, ikke mins spennednde match! holdt på i 75 min, begge lag har godt farma carries, vi WB magebane(meg) mens de har scout. som igrunn alltid dør. vi vinner alle team fights. Men er et ekstra element i gamet. Disconnect(!) brukte opp alle 300 sec på dette. da hadde de ingen baser igjen, bare 2 tårn og vi hadde 2 baser og to tårn. frustrerende..

 

Edit: så nå at vi vant. hadde 17-8-17 i stats, men fikk leaver status ... ment fikk psr.

Edit2: fant hvilke porter, men litt usikker på dette. står portene 11235-11335. hvordan tolker jeg dette? skrev inn 11235 i portforward i routeren. får ikke testa nå, men ser det riktig ut?

 

Noen som forresten vet hvilke porter som må åpnes i routeren for HON? må dra ut og inn nettverkskabelen mellom hvert eneste game..

Endret av Axl91
Lenke til kommentar

Kommet ny hero idag, basert på Goblin techies. Men finner ikke patch notes. Noen som kan hjelpe?

 

Edit: Testet Bombardier ut nå og han er ganske moro å spille. Endte opp på 6-1 og seier. Får du festa en stickybomb på en, så er det bare å vente til den renner ut eller hvis noen angriper han så kan du få killen rimelig lett med å detonere den for last hit. Ultien er litt tricky siden den er vector basert i en linje som du kan droppe hvor som helst med 2 sec delay. Problemet ligger jo da selvsagt i at hvis folkene bare flytter på seg til den ene eller andre siden så bommer du. Men, følger man litt med kan man ganke fra andre siden av kartet, noe jeg fikk til 2 ganger :ph34r: I tillegg har han et kanonkuleregn angrep som skyter mange kanonkuler i et angitt område som slower og skader de som blir truffet. Er bra i teamfights sammen med stickybomb og det fjerde angrepet som er at man kaster bomber på targets, enten friendlys eller fiender, også sprenger den i AOE når det targetet tar dmg. Alt i alt en morro hero egentlig.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Ultien kommer til å ble nerfet ganske heftig etterhvert; helt standard med nye heroes. Kan være litt tricky å treffe stickybomboen til tider. Kul hero å spille for oss som kan beregne :>

Lenke til kommentar

hmm, reinnstallerte. fungerte første gang når jeg testa. men senere så får jeg bare crash igjen.

 

Edit: oppgraderte driverne og fikk joina et game da også. men nå funker det ikke lengre:P Men regner med det er i orden til søndag så er ikke noe stress:)

Endret av Axl91
Lenke til kommentar

Greia med HoN er at det gjerne tar 20-30 timer å komme inn i spillet (hvis du ikke har spilt en god del DotA før) så trial fungerer dårlig i så måte.

 

I tillegg kan man bare spille no-stats med trialversjon, og da er det leavers i alle games, noe som ødelegger totalt.

 

Tror uansett ikke whining er noe vits, siden vi dessverre ikke kan patche spillet selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...