Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

On Xbox 360, Xbox Live Gold members will receive a bonus third title in June to celebrate the one-year anniversary of Games with Gold. Starting Sunday, June 1st, Dark Souls (normally US $19.99) will be free for Xbox Live Gold members through June 15th.
Then on June 16th, Xbox Live Gold Members can download two titles, Charlie Murder (normally US $9.99) and Super Street Fighter IV: Arcade Edition (normally US $29.99) , for free through June 30th.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

 

 

Er det noen mulighet for meg å "kjøpe" de Games for Gold spillene på X1 selv om jeg ikke har X1 ennå?

Jupp, logg på xbox.com og "kjøp" de der

Er du sikker? Jeg har i hvert fall ikke funnet hverken Max eller Spartan Assault på xbox.com. Jeg tror ikke det går an ennå.

 

Jeg kjøper alltid spillene mine på xbox.com med mindre det er i impuls kjøp mens jeg er på xbox store. Så ja, jeg er sikker :)

 

Får legge ved link til deg: http://store.xbox.com/en-US/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har dere noen bra tips til gode single player-spill fra Games on Demand til Xbox 360? Vet at det koster litt mer enn andre plasser, men orker ikke vente på bestillinger. (Og bor et godt stykke unna noen som helst forhandlere)

 

Har ikke Live Gold akkurat nå, men lurer på å kanskje investere i det igjen, ettersom det nå er litt gunstige ordninger med Games with Gold. Har noen en link der man kan se hvilke spill dette gjelder fremover i Norge?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hola.

 

Min gamle, gode 360-gamepad er såpass velbrukt nå at den venstre spaken begynner å smuldre opp. Kjøpte meg en kliss ny en i dag, så ikke noe problem, men er det noen som har tips til disse "korkene" man fester på spakene? Hadde vært fint å hatt for når jeg har besøk etc, to trådløse vs en trådløs og en kablet lizzom.

 

Peace.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...