Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lest hele tråden, fulgt ganske godt med den siste uka og etterhvert har skepsisen blitt forsterket. Her virker det for meg som om det er ugler i mosen. Det jeg tror jeg ville gjort i din situasjon er å avvente situasjonen og se om hu tar kontakt med deg. Om hu ikke gjør det, så er hu ikke noe så samle på.

 

Uansett hva som skjer vil jeg si du har kommet godt ut av det hele. Du har kanskje ikke fått deg dame, men erfaring har du fått masser av. Jeg vil vel tro at "bedre lykke neste gang" er passende her, men man skal aldri si aldri, det kan jo skje noe enda ;)

 

Jeg følger ihvertfall med en stund til, så hold oss oppdatert ;)

Lenke til kommentar
Er vel på sin plass å være realist enn over postitiv etter alt dette :p hehe

 

Bedre enn å være direkte negativ da! :o

Det er for all del synd på han, og jeg legger ikke skjul på at jeg tviler veldig på at hu finnes (eller er den hu sier hu er), men han

blir jo hvertfall ikke blidere av å få sannheten kasta i trynet :D

Lenke til kommentar
Der komme hun med et navn som er ekte, siden jeg har gått i paralell klasse med hun de prøvde hesten til..

 

Det er jo null problem, om man fks. leter litt i din facebook profil, om du er venn med denne personen. Jeg håper litt for din skyld at hun virkelig finnes og bare var en pussy som ikke turde å møte deg. Om hun/han ikke er mer ærlig med deg, så droppe henne/han og finn deg noen andre. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...