Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)


Anbefalte innlegg

Ikke for å støtte henne, men hva hvis dette er sant da.. At hun gikk rundt der og så etter meg.. Altså jeg trodde at jeg så henne flere ganger, men etter en nærmere ettertanke var det ikke henne jeg så.

 

Men det at hun spammer ned hele facebook wallen min og inboxen min må da være noe tegn på at hun faktisk var der. Jeg følte meg som en idot selv når jeg gikk rundt der i 2 timer, uten å se henne. gikk rundt på samme stedet i en halv time kanskje.

Inviter henne hjem til deg.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig morsomt hvor engasjert folk her inne er på mellers sine vegne! Men jeg må innrømme at jeg har vært skeptisk til dette kvinnfolket hele tiden, en del jenter lar det jo gå sport i å lure folk sånn på nett, dessverre. Når det er sagt er det jo veldig lett å åpne seg for folk på nett, og det kan jo fort slå tilbake slik som i denne situasjonen. Så jeg må nok si meg enig med dem som mener du bør gi faen nå, tviler på at det er tilfeldigheter ute og går. Håper du finner noen som er litt mer seriøse neste gang:)

Endret av Number_Six
Lenke til kommentar

Det jeg syntes er at du, uansett om du faktisk har troen på dette, skal si at om henne virkelig har lyst til å møte deg, så får henne komme til deg. Nå har du tatt et kjempesteg og hadde virkelig gått inn for å møte henne, så om hun virkelig har følelser for deg bør henne komme å møte deg i din hjemby!

Lenke til kommentar

Men hvis hun var der da som CypheroN sier. Kanskje vi bare har gått forbi hverandre opptil flere ganger. Jeg vet ikke.

 

Det at jeg prøver å finne unnskyldninger på hennes vegne er fordi jeg liker denne jenta såpass mye. Jeg tror jeg aldri har følt noe som dette før jeg møtte henne.

 

 

Edit: Som jeg har sagt opptil flere ganger nå, så venter jeg til i morgen og ser hva som skjer. Hun sa til meg i går at hun måtte dra rundt 9 tiden fordi hun skulle på en fest. Så hun er nok ikke hjemme før om noen timer.. Så jeg venter til i morgen og ser hva hun gjør :)

Endret av mellers
Lenke til kommentar
Men vi vet alle her veldig, veldig, veldig godt at det ikke blir han og henne. Jeg har hatt rett helt til nå.
Det virker som du er mer opptatt av å ha rett enn at mellers møter jenta. Nesten så du prøver å hindre han fordi du vil ikke ha feil, eller noe sånt?

 

Nei, inviter henne til huset ditt. Sier hun nei til det, og kommer med noen teite unnskyldninger, så synes jeg du bør slippe henne.

Lenke til kommentar
Enig med FVL. Det er akkurat det du gjør Mellers. Jeg beklager, men avogtil må en slippe taket. En kan ikke få alt en vil, verden er fyllt med idioter.

 

 

Og jeg er en av de...

 

ja

 

Edit: Ta et steg tilbake og se på alt som har skjedd. Dette er nok ikke jenta for deg. Hennes tap.

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Ikke klandre deg selv for mye da, mellers, du har jo gjort din del:) Men som sagt, har hun ikke klart å møte deg enda så er sjansen liten for at hun gjør det senere, særlig etter at dere har avtalt det flere ganger. Jeg har en del erfaring i å møte folk fra nett, men har aldri opplevd å bli "dumpet", heldigvis. Har man avtalt et møte så dukker man opp, ingen unnskyldninger bør godtas, særlig ikke hvis det var et godt planlagt møte! Og funker det ikke så er man en erfaring rikere;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...