Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg kjenner en som har en jente-køddeprofil på facebook og tilhørende msn-adresse for denne jenta. Hun har over 400 venner, hun har flere profilbilder og poster ting, liker/kommenterer statusene til folk, og får kommentarer av andre som om de var ekte venner. Profilen virker generelt veldig ekte. Kommentarene på wallen hennes fra folk virker som om de kommer fra folk hu kjenner.. Men på den andre siden, så drar han ikke 'leken' så langt, han prater ikke så ofte med folk på den fake msnen osv.

En gang lurte vi noen med denne personen, og vi fikk ei jente i klassen til å snakke i telefonen med han. Men dette var i skoletiden, ikke utenom det.

 

Så hvis noen har laga en fake-jente, så drar de det hvertfall veldig langt, og bruker unormalt mye tid på det. Og det tror jeg ikke noen gidder! Så mest sannsynlig så er ikke denne jenta di fake. Og siden du ringte henne før leggetid en gang, så tviler jeg på at det var ei annen jente som snakka.

 

Og hvis du har sjekka nr opp og fått opp riktig navn, så er det jo ikke fake. Med mindre noen har fått denne jenta til å være med på leken, and then again: jeg tror ingen gidder å legge så mye arbeid i å kødde med deg.

 

Edit: Hvis du søkte opp nr mot navnet, og fikk opp et navn, så prøv å kjør navnet på 'skattesøket' og se om du finner noe. Kanskje det kommer opp noen med navnet, og da har du fødselsår også. Så får du sjekka hvor ekte dette er.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
unnskyld mellers, men du virker ikke så veldig oppegående :p

 

 

Er vel heller det som jeg sagt såpass mange ganger her at jeg har fått ufattelig god kontakt men henne :D Og at jeg fortsatt tror at dette er en jente jeg har snakket med, og den telefon samtalene jeg har hatt med henne så er det samme stemme som har svart meg og ringer til de utroligste tidene på døgnet, måtte tilog med gå ut av en skole time fordi hun ringte meg.

 

Jeg skal være skeptisk til om dette er en jente eller gutt helt til jeg har snakket med henne.

Endret av mellers
Lenke til kommentar
Er litt i tvil om hu er ekte eller ikke, men du får bare se hva som skjer fremover med hu.

 

Jeg ville hvertfall slutta å tenke så mye på henne, og heller bruke tiden på noen andre. Hu er ikke 100 % ekte før du har sett henne i virkeligheten ;)

 

 

Ja, da er det bare det problemet med å få henne ut av tankene da... Hun er det eneste jeg har tenkt på de siste ukene nesten :)

Lenke til kommentar

Wow.. denne tråden har virkelig bygg seg opp til noe stort.

 

Mellers, fokuser på noen andre. Vent til hun tar initiativ og ikke vent at hun skal komme inn på msn.

 

Jeg ville aldri ha giddet å bruke tid på en jente som fester hele tiden (litt vel fjortis?), ikke kommer på avtaler osv.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Dette er tatt ut fra en MSN samtale vi hadde for noen dager siden:

 

10.01.2010 20:50:55 Meg: Kjenner du noen fra ***, siden du vet hvor det er ?? :)

10.01.2010 20:51:33 Hun: venninnen min har prøvd en hest i ****, og jeg var med

10.01.2010 20:51:43 Hun: kjenner du ********** ?

10.01.2010 20:52:05 Meg: Ja, jeg gikk i parralell klasse med henne :)

10.01.2010 20:52:18 Hun: tøft, venninnen min prøvde hesten hennes :p

 

 

 

Der komme hun med et navn som er ekte, siden jeg har gått i paralell klasse med hun de prøvde hesten til..

Endret av mellers
Lenke til kommentar

25 brukere leser denne tråden. Er vel en god del folk som er/har vært i samme situasjon :p

 

Mellers: Tenk hvis en jente som gikk i klasse din som du liker sa til deg "Jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre". Ville du så fortsatt gå etter henne?

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
25 brukere leser denne tråden. Er vel en god del folk som er i samme situasjon :p

 

Trenger ikke nødvendigvis å være i samme situasjon, men på ett eller annet tidspunkt har nok "alle" her inne vært det :p Og da er det jo litt spennende lesing å se hvordan det går/gikk med andre.

Endret av xibriz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...