Gå til innhold

OL2010:Vinter-OL 2010 - Generell diskusjon (Aftermath)


Latias

Anbefalte innlegg

Forhøyer kantene

 

Kumaritashvili ble kastet ut av bakken etter utgangen av sving 16. Kantene i dette partiet skal forhøyes før konkurransestart i dag, noe den tyske banedesigneren også har foreslått.

 

- Dette gjøres som et forebyggende tiltak. Det skal sørge for at en slik ulykke ikke kan skje igjen, opplyser FIL.

 

Flere av verdens beste utøvere har hatt store problemer i bakken, og arrangøren har også fått kritikk for at utenlandske utøvere ikke får tilgang til å trene mer enn hva minstekravet er.

 

Hva med å lage tunneller i de værste partiene? Slik en ser i forskjellige badeland.

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke tro at hele banen må legges i tunnell, men det finnes vel både gule, oransje og røde soner om en kan si det på den måten. De grønne sonene går klar tunnell-innkapsling.

 

En ulempe blir vel at kamerafolkene ikke har fullt så godt innsyn til aktiviteten lenger med massevis av tunnelller.

Endret av G
Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg sjukamp i Vinter OL :D Det hadde vært fantastisk.

 

Starter med et hopp i stor bakke, hvor man setter utgangspunkt for startlisten for utfor i alpinbakken. Deretter følger kjelke, kunstløp, 10 km langrenn, før man avslutter med 1500m skøyter og tilslutt 10km jaktstart med 2 skytinger.

 

Tenk hvor på differansene vi hadde fått :p Poeng måtte blitt omgjort til sekunder, også hadde man fjernet de ti dårligste etter hver gren.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva problemene med nett-tv skyldes? får jo bare til å se 30 sek før det stopper opp, også må jeg trykke på "NRK Direkte" igjen.

Veldig irriterende. Hos meg skjer det i fullscreen når kvaliteten bikker over til HD. Ser ikke ut som at det stopper i liten skjerm.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva problemene med nett-tv skyldes? får jo bare til å se 30 sek før det stopper opp, også må jeg trykke på "NRK Direkte" igjen.

Veldig irriterende. Hos meg skjer det i fullscreen når kvaliteten bikker over til HD. Ser ikke ut som at det stopper i liten skjerm.

 

Stopper i liten skjerm også til meg. jeg har dog ikke så god linje at jeg takler HD, men NRK sa jo at kvaliteten skulle settes etter hvor rask linje vi hadde, så det ikke skulle stoppe opp hele tiden.

Lenke til kommentar
Vil ikke tro at hele banen må legges i tunnell, men det finnes vel både gule, oransje og røde soner om en kan si det på den måten. De grønne sonene går klar tunnell-innkapsling.

 

En ulempe blir vel at kamerafolkene ikke har fullt så godt innsyn til aktiviteten lenger med massevis av tunnelller.

Vel... Nå skjedde jo dette i en sone som ville blitt definert som "grønn" så....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...