Gå til innhold

OL2010:Vinter-OL 2010 - Generell diskusjon (Aftermath)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen arrangører som noen sinne har benyttet tunneller tidligere på enkelte partier? Filming er jo en liten ingeniørkunst å få til, ser for meg sånne filmkuler en ser på bussen eller så kan de bare bore ett hull og ha riktig vidvinkellinse på kamera. Lys burde heller ikke være noe problem å skape i en slik tunnell.

 

Dessuten bør tunneller ikke overdrives heller. Det er jo helt klart at OL-arrangørene ikke hadde forutsett at noen kunne ta av i det spesielle partiet, ellers hadde de jo villet gjort korrigeringer lenge før noen fikk slippe til å øve der.

 

OL-tittingen:

 

Jeg er litt urolig for at jeg skal bli sittende for mange timer foran TV om jeg slår den på. :!:

Noen andre som sliter med det samme?

Lenke til kommentar

Hvis dere er lei av partiske norske kommentatorer i de typiske norske idrettene anbefaler jeg BBC STORT. Kommentatorene der er mildt sagt fantastiske, de har kanskje ikke den samme grunnkunnskapen som de norske kommentatorene. Men det tar de glatt tilbake på saklighet og upartiskhet..

Lenke til kommentar
Hvis dere er lei av partiske norske kommentatorer i de typiske norske idrettene anbefaler jeg BBC STORT. Kommentatorene der er mildt sagt fantastiske, de har kanskje ikke den samme grunnkunnskapen som de norske kommentatorene. Men det tar de glatt tilbake på saklighet og upartiskhet..

Det er fordi de ikke har noen som kan ta medaljer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...