Gå til innhold

OL2010:Vinter-OL 2010 - Generell diskusjon (Aftermath)


Latias

Anbefalte innlegg

Det er vel i teorien helt irrelevant, en god kommentator klarer å være upartisk uansett hvor stor favoritt man har..

Du finner ikke upartiske kommentatorer i øvelsene der de har egne deltagere, men de norske kan være litt i overkant. Har hørt de svenske en del ganger og de virker ganske upartiske selv om de selvfølgelig gleder seg over svensk suksess.

 

Å høre på uvitende engelskmenn, det gidder jeg ikke.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er poenget med upartisk kommentator? Så lenge det ikke blir slik at de overser de andre nasjonene, men har fokus på konkurrentene og kommer med informasjon om alle så driter eg i om de heier på Bjørndalen og jubler når han skyter fullt og har sjangs til gull osv.

 

Det gjør jo eg og....

Lenke til kommentar

Klart jeg ser parallellen, men jeg liker at kommentatorene er upartiske uansett hva slags sport eller match-up det er. Og det syns jeg britene er MYE bedre til enn de Norske.

For å fortsette på din parallell, Kenneth Fredheim er Arsenal fan og det forstår man når han kommenterer de. Andy Gray har en forkjærlighet for Everton og Aston Villa. Men aldri verden om du klarer å høre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...