Gå til innhold

Hva er DIN personlige favoritt innen energidrikker?


RamGuy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

bump

 

Dere som samler på energidrikker, er boksene uåpnet eller oppdrukket? Ser mange som samler har tomme bokser på hylla, blir liksom ikke det samme o.O

 

Husker jeg samlet på diverse brusbokser da jeg var liten, og etter et par år begynte noen av de å lekke så det ble seig guffe utover hele hylla, noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Kjøpte 2x25 Power King drikker i høstferien btw :)

8791b904c6a69105ea5b049fc0e1c49c.jpg

Grei nok.

 

 

Jeg får dessverre ikke samlet på boksene da jeg kjøper det meste av drikkene i utlandet. Jeg gidd ikke å samle på vanlig Burn, Red bull osv.

 

Noe jeg drikket på i sommerferien. Istedenfor å ta dem med hjem, tar jeg bilde av dem. :)

 

5800f87b8cfdb4a7e67a883ce3561924.jpg

Lenke til kommentar

bump

 

Dere som samler på energidrikker, er boksene uåpnet eller oppdrukket? Ser mange som samler har tomme bokser på hylla, blir liksom ikke det samme o.O

 

Husker jeg samlet på diverse brusbokser da jeg var liten, og etter et par år begynte noen av de å lekke så det ble seig guffe utover hele hylla, noen som har opplevd det samme?

Om man er en ordentlig sammler så kan man ikke ha fulle. Om man skal ha en boks i la oss si 15 år full så vil den garatert lekke ettervært. Den kan også eksplodere av trykket, det har jeg hørt om mange ganger. Om jeg som har 790 forskjellige bare skulle hatt fulle ville det veid 292,332kg. Da måtte jeg hatt hyller i betong. Se for deg et brett, det er normalt å kjøpe, se for deg 2 paller, det er så mye en forholdsvis stor sammling er.

Ï tillegg så er det mye billgere å sende tomme bokser en fulle uansett hvor de skal. Man må jo bytte for å få stor samling

 

Kjøpte 2x25 Power King drikker i høstferien btw :)

8791b904c6a69105ea5b049fc0e1c49c.jpg

Grei nok.

 

 

Jeg får dessverre ikke samlet på boksene da jeg kjøper det meste av drikkene i utlandet. Jeg gidd ikke å samle på vanlig Burn, Red bull osv.

 

Noe jeg drikket på i sommerferien. Istedenfor å ta dem med hjem, tar jeg bilde av dem. :)

 

5800f87b8cfdb4a7e67a883ce3561924.jpg

Jeg kjøper jo også mest bokser i utøandet, ser ikke det som et problem. BTW, kan se at det blide er tatt i Spania :) Bare spanske der, 3 som ikke jeg har

Lenke til kommentar

Min favoritt er Frank's Energy Sports Drink. Kan kun kjøpes i Sverige.

 

a>

 

Smaker veldig mye bedre enn de som smaker likt, alle sammen (Red Bull / Battery / Powerking, etc).

 

Synes også Burn er godt.

 

Anbefaler alle å prøve Franks! En bortglemt perle.

 

Jeg har drikki litt av den til jeg fant ut hvor mye sukker det var i den xD Den er god men den er det helt sykt mye sukker i =P Kan hende det er like mye i burn osv også .

 

Men favoritter på smak er Franks og burn

 

Redbull til og faktisk våkne

 

Batery til vodka

Lenke til kommentar

Tja.. effekten. Jeg må drikke mange uansett før jeg merker noe, og det er ikke så ofte jeg bestemmer meg for å hive i meg mange etter hverandre. Og derfor er smak veldig viktig for at jeg skal hive i meg mange bokser.

 

For meg holder det med en liten burn eller mad croc når jeg er sliten etter jobb eller om morgenen. Da kvikner jeg til med en gang. Mye mer effektivt enn kaffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...