Gå til innhold

Hva er DIN personlige favoritt innen energidrikker?


RamGuy

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er svært interessert i å se hva folk her inne foretrekker av energidrikker?

Går dere etter smak, eller effekt? Kanskje en god kombinasjon av begge to?

 

Og ikke minst, hvor får du tak i det? Legg gjerne ved linker til steder hvor det kan bestilles fra!

 

 

-------------------------------------------

 

Selv har jeg alltid hatt en forkjærlighet for RedBull, syntes den har best kombinasjon av smak og effekt!

Dessverre syntes jeg den er litt dyr her i Norge, tatt i betraktning at den er "kun" 250ml, men er den av de tilgjengelige drikkene her i landet jeg foretrekker når jeg skal ha noe oppkvikkende.

 

Skal jeg ha noe som smaker godt, men samtidig er oppkvikkende så syntes jeg både Burn / Burn Tropical Juice og Urge Intense er smakfulle alternativer! Men naturlig nok går du fort lei etter noen bokser!

 

 

Alle disse selges i norske butikker, og jeg har tilgode å egentlig finne noen gode nettsider for import av større mengder fra utlandet, uten at det blir like dyrt som å kjøpe det på norske dagligvareforhandlere :( (tar gjerne i mot gode tips til billige steder å bestille fra)

 

 

Det verste jeg har smakt til nå må bli sukker fri Monster, nå må jeg understreke at jeg ALDRI har smakt "ikke sukker fri" Monster, men den sukker frie smakte hvert fall GRUSOMT! Men sukker frie drikker har jo en lei tendens til å smake grusomt uansett.. Sukker fri RedBull smaker jo ikke allverden det heller, men er hvert fall halvveis akseptabelt.

 

 

 

Kunne godt tenkt meg å prøve disse:

 

- "Ikke sukker fri" Monster

Hørt at denne skal smake ganske så godt, men rent innholdsmessig ser den ikke ut til å være noe annet enn på nivå med Battery osv..

 

- RedBull Energy Shot aka RedBull Ekstrakt

Denne er jeg veldig interessert i å kunne importere! Om den smaker greit, så ser den samtidig ut til å være veldig lovende når det gjelder innhold og kan fort ta over kronen som min favoritt balanse mellom smak / effekt! Så ikke nøl med å komme med gode sider og metoder å få tak i denne!

 

- Mana / Health Energy Potion

Disse ser svært lovende ut når det gjelder innhold? Må da være veldig oppkvikkende? Dog setter jeg spørsmålstegn ved både smak og størrelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd Red Bull Energy Shot? Skal visstnok være noe ala Thailands Red Bull / konsentrert Red Bull?

Tok et lite impuls kjøp fra Amazon.com av 48 flasker!

 

Hva Mana og Health Energy Potion fra ThinkGeek angår så var det da uhorvelig mye strev etter du har betalt med kredittkort? Verifisering per e-post og telefon og annet strev?

 

 

 

Personlig syntes jeg faktisk Red Bull importert fra Sverige virker å ha litt bedre effekt enn den som selges i Norge? Er det noen forskjell på koffein innholdet eller noe sånt? Smaker mer eller mindre det samme, men føler nesten aldri noen effekt uansett hvor mange av de som selges i Norge jeg måtte drikke, mens bare en importert fra Sverige faktisk får meg til å føle meg litt mer våken og quick?

 

 

Ellers så tror jeg både Franks og X-Ray skal prøves etter hvert!

 

 

 

Selv så savner jeg Dark Dog, som forøvrig var mitt første møte med Energi drikk, den var faktisk både god og virker oppkvikkende? Hvor ble den av egentlig? Bannlyst fra Norge?

 

Må nesten få prøvd meg på Brawls også, men er jo endel varianter å velge i mellom? Noen som er å anbefale fremfor andre? Og hvorfor sender ikke ThinkGeeks Brawls til Norge når de sender alt mulig annet? Er Ebay eneste utvei?

 

 

 

Hvordan er det med moms og fortolling på energi drikk? Er det noen grense på hvor mye som kan bli tatt inn? Blir det moms pålagt osv..?

Lenke til kommentar
Personlig syntes jeg faktisk Red Bull importert fra Sverige virker å ha litt bedre effekt enn den som selges i Norge? Er det noen forskjell på koffein innholdet eller noe sånt?

Eneste forskjellen er vitamin B6 innholdet (Les mer).

 

Selv så savner jeg Dark Dog, som forøvrig var mitt første møte med Energi drikk, den var faktisk både god og virker oppkvikkende? Hvor ble den av egentlig? Bannlyst fra Norge?

Er relativt sikker på at jeg har sett den på Ultra (Stovner). Kan jo selvsagt være noe annet, men jeg minnes å ha sett en veldig gul boks i en av hyllene ihvertfall.

Lenke til kommentar
Min favoritt er Frank's Energy Sports Drink. Kan kun kjøpes i Sverige.

 

FranksEnergySportsDrink_50.jpg

 

Smaker veldig mye bedre enn de som smaker likt, alle sammen (Red Bull / Battery / Powerking, etc).

 

Synes også Burn er godt.

 

Anbefaler alle å prøve Franks! En bortglemt perle.

 

 

Frank`s er absolutt den beste energi-drikken ! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...