Gå til innhold

Hva syns dere om Avatar? [SPOILER ALERT]


genstian

Hvilken karakter gir du filmen?  

486 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter gir du filmen?

    • 1
      10
    • 2
      8
    • 3
      9
    • 4
      8
    • 5
      17
    • 6
      21
    • 7
      51
    • 8
      73
    • 9
      119
    • 10
      126
    • Ingen formening
      0
    • Ikke sett filmen
      51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt grei story (som jeg tror blir overtolket som et fantastisk politisk budskap), med fantastiske effekter. Jeg så den med tekst (vet ikke om man kan unngå det), og teksten var ekstremt irriterende. Plassert i über-3D slik at den hele tiden var 1 cm fra nesetippen. Som kjent fokuserer man normalt automatisk på ting som er nærmest.

 

Filmen er forøvrig ekstremt forutsigbar, og du kan stort sett si hva som kommer til å skje etter 20 minutt.

Lenke til kommentar
Oki ;P jeg synes den er bra fordi den har verdens dyreste data effekter (eller hva man kaller det). Den er også bra fordi den imotsetning til andre filmer er kritisk mot usa, den setter usa som badguysa, skjønner dere hva jeg mener?

Sett filmen?

 

Bare fordi den er dyrest så er den bra?

Og den er ikke kritisk mot USA, den er kritisk mot multinasjonale selskaper som overkjører fattige land og utnytter ressursene deres, samt de tidligere kolonimaktene (les: ikke usa men andre europeiske land)

Lenke til kommentar
Oki ;P jeg synes den er bra fordi den har verdens dyreste data effekter (eller hva man kaller det). Den er også bra fordi den imotsetning til andre filmer er kritisk mot usa, den setter usa som badguysa, skjønner dere hva jeg mener?

Sett filmen?

 

Bare fordi den er dyrest så er den bra?

Og den er ikke kritisk mot USA, den er kritisk mot multinasjonale selskaper som overkjører fattige land og utnytter ressursene deres, samt de tidligere kolonimaktene (les: ikke usa men andre europeiske land)

USA også. Det er vel ikke så vanskelig å gjennomskue at Avatar innerst inne er en western.

 

Elsker filmen forøvrig. Dessuten var det ikke noen bok.

Lenke til kommentar
Boka var bedre.

Ja men det var usa det handlet om i storien! dessuten det jeg mente var at filmen hadde noen av verdens beste effekter, derfor ga det et pluss.

Huff, jeg vil ikke se film med deg noensinne. Grunnene du gir til at dette er en "bra" film gir meg smerte innvendig :(

Javel det er fint for deg, hvis du liker å se filmer med crappy film effekter så ver så god.

Lenke til kommentar
Boka var bedre.

Ja men det var usa det handlet om i storien! dessuten det jeg mente var at filmen hadde noen av verdens beste effekter, derfor ga det et pluss.

Huff, jeg vil ikke se film med deg noensinne. Grunnene du gir til at dette er en "bra" film gir meg smerte innvendig :(

Javel det er fint for deg, hvis du liker å se filmer med crappy film effekter så ver så god.

Du misforstår.

 

Og forresten, ta et skrivekurs.

Lenke til kommentar
Boka var bedre.

Ja men det var usa det handlet om i storien! dessuten det jeg mente var at filmen hadde noen av verdens beste effekter, derfor ga det et pluss.

 

I filmen? *kremt* har du sett filmen?

Tydeligvis siden jeg starta en tråd ;) men hvis jeg har så feil kan dere jo fortelle meg hvorfor!

Filmen har litt det indianer mot blåjakke preget. Det er det jeg mente!

Lenke til kommentar
Boka var bedre.

Ja men det var usa det handlet om i storien! dessuten det jeg mente var at filmen hadde noen av verdens beste effekter, derfor ga det et pluss.

 

I filmen? *kremt* har du sett filmen?

Tydeligvis siden jeg starta en tråd ;) men hvis jeg har så feil kan dere jo fortelle meg hvorfor!

Filmen har litt det indianer mot blåjakke preget. Det er det jeg mente!

Filmen er ikke antiamerikansk, det handler om en gruppe mennesker som undertrykker et stammefolk. Det kunne likeså godt vært Russland, Finland eller Vatikanstaten.

Lenke til kommentar
Boka var bedre.

Ja men det var usa det handlet om i storien! dessuten det jeg mente var at filmen hadde noen av verdens beste effekter, derfor ga det et pluss.

Huff, jeg vil ikke se film med deg noensinne. Grunnene du gir til at dette er en "bra" film gir meg smerte innvendig :(

Javel det er fint for deg, hvis du liker å se filmer med crappy film effekter så ver så god.

Du misforstår.

 

Og forresten, ta et skrivekurs.

Nei takk, jeg skriver på dette forumet her på fritiden min, derimot skolen der skriver jeg for å bli bedre.

Som jeg sa til PatrickBateman fortell meg, hva er det jeg misforstår. Kansje det er du som misforstår meg.

Første gang jeg er "aktiv" på et forum, sorry for at jeg er menneskelig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...