Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd


Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittrase?

    • Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Speed har blitt satt opp etter patch 11.

 

Og jeg digger det

 

Me too :new_woot:

Pøh, har ikke noe tro på speeden har forandrert seg, bare noe som noen nevnte å nå "føler" alle at det går raskere.

 

Målte tiden det tok å lage et nexus og det var 1:11 sekunder både før og etter patchen, om spillet nå gikk 5% raskere som en del sier i noen tråder skulle det blitt ferdig på 1:7.5 sekunder ca

Endret av Vipera
Lenke til kommentar

Pøh, har ikke noe tro på speeden har forandrert seg, bare noe som noen nevnte å nå "føler" alle at det går raskere.

 

Målte tiden det tok å lage et nexus og det var 1:11 sekunder både før og etter patchen, om spillet nå gikk 5% raskere som en del sier i noen tråder skulle det blitt ferdig på 1:7.5 sekunder ca

 

 

 

Ehh nei, jeg merket speed change uten å lese noen forum (spilte rett etter at battlenet kom opp igjen)

Lenke til kommentar

jeg vet jeg vet:) saken var bare den att jeg vil teste hvordan de forskjellige enhetene fungerer osv:) og ha mulighet til å teste rasene utforstyrret av andre spillere, viste foreksempel ikke att zergs kunne grave seg ned før jeg tilfeldig testa det på singleplayer, dette åpner for mange nye taktiske muligheter.

 

har spillt 5 kamper online. og vunnet 3 av de, uten noe starcraft erfaring fra før. men merket att jeg hadde lite sjans når jeg møtte spesielt en av spillerene. han hadde 10+ protoss corsairs eller noe store skip, fult oppgraderte, og det sværmet med mindre skip som jeg mistenker kom ut av corsairsa. jeg hadde en bortimot full hær når han kom med dette angrepet, mutalisk, hydralisk, 10-15 turrets i alle basene. hadde også sånne tunneler så jeg fikk hele hæren til en base når han angrep. til tross dette ble jeg grust. disse skipene splattet rett å slett hæren min før de rakk å komme med mere enn ett par angrep. tok vel bare 20-30% av skipa hans selvom jeg hadde bortimot full hær.

 

er veldig fornøyd med spillet så langt, brukbar grafikk. ingen lagg nesten. heller ingen MS så lagger ikke online :) spillet virker greit balansert, animasjonene er fete, og antall taktiske muligheter virker å være svært store. må si jeg gleder meg veldig til dette spillet kommer til butikkhyllene :D

Lenke til kommentar

Noen som har en bra taktikk med protoss? Får ikke opp zealots for 2 minutter 15 sekunder sånn ca, og hvis jeg spiller mot zerg kan folk løpe rett inn i basen min på en liten bane og kverke workerne mine.

9 pylon, 12 gate.

SCOUT!

Så enten går du for enda en gate for å ta imot zerglinger med åpne armer.

Ellers går du noe sånt som

assimilator og pylon sånn når du har råd (mens du lager probes).

Så over til cybercore og stalkers/sentries etc.

 

Hvis det ikke går, så;

9 pylon, 12 gate, 13-14 forge, canons, zealots.

Lenke til kommentar

Noen som har en bra taktikk med protoss? Får ikke opp zealots for 2 minutter 15 sekunder sånn ca, og hvis jeg spiller mot zerg kan folk løpe rett inn i basen min på en liten bane og kverke workerne mine.

9 pylon, 12 gate.

SCOUT!

Så enten går du for enda en gate for å ta imot zerglinger med åpne armer.

Ellers går du noe sånt som

assimilator og pylon sånn når du har råd (mens du lager probes).

Så over til cybercore og stalkers/sentries etc.

 

Hvis det ikke går, så;

9 pylon, 12 gate, 13-14 forge, canons, zealots.

 

Prøv å forklar den der en gang til, hvis du hadde giddi det. Jeg begynte for 5 dager siden.

Lenke til kommentar

Kjempegøy å spille zerg :D Like gøy å stenge inne terrans hver gang, bare denier dem i få noen expansions i det heletatt.

Tips til terrans: lag et par sånne raiders i begynnelsen og harass med de.

Tips til zerg: Gå for roaches. De er awesome både early og late game. Miks gjerne med hydra

Lenke til kommentar

Kjempegøy å spille zerg :D Like gøy å stenge inne terrans hver gang, bare denier dem i få noen expansions i det heletatt.

Tips til terrans: lag et par sånne raiders i begynnelsen og harass med de.

Tips til zerg: Gå for roaches. De er awesome både early og late game. Miks gjerne med hydra

 

Spilt Zerg en god stund nå, og roach er brukbare.. men kjedelige. Jeg unngår alltid å skaffe roach pga. det er mye gøyere å spille muta-ling eller hydra-ling osv :p Jeg skaffer dog Roach hvis jeg er i nød.

 

Yay, fikk endelig betakey!

Satt oppe i nesten hele natt og spilte :p Zerg ftw!

 

Yep, Zerg ftw ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...