Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd


Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittrase?

    • Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Semifinaler i HDH invitational i kveld, live, kl 22:00 CET.

 

 

 

IdrA (Z) vs Nony (P)

TheLittleOne (Rnd) vs WhiteRa (P)

 

 

Ha det i spoiler-tag ikke alle som har sett RO8 enda.

Når det er sagt så gleder jeg meg til disse kampene.

 

 

Håper TheLittleOne greier seg bedre enn sist da han spilte mot WhiteRa i finalen på TL invitational

 

 

Endret av Okse_ku
Lenke til kommentar

HDH i kveld, trodde det var i morra!

 

Har spilt betaen litt nå noen dager. Dette må være årets spillbegivenhet. Imponerende dedikasjon Blizzard viser i å ville perfeksjonere spillet.

 

Noe som er skikkelig bra er ladder-systemet, som gjør at nubs som meg kan spille mot folk på mitt nivå, der jeg vinner minst 30-40% av gangene. Blei plassert i bronze, men rykka ned til copper etter fire strake tap, tror jeg det var.

 

Jeg spiller random for å lære meg alle rasene og hvordan de forskjellige unit-typene og tekkene fungerer. Zerg er det jeg liker best - makrofokusert og horder med dumme units.

Lenke til kommentar

HDH i kveld, trodde det var i morra!

 

Har spilt betaen litt nå noen dager. Dette må være årets spillbegivenhet. Imponerende dedikasjon Blizzard viser i å ville perfeksjonere spillet.

 

Noe som er skikkelig bra er ladder-systemet, som gjør at nubs som meg kan spille mot folk på mitt nivå, der jeg vinner minst 30-40% av gangene. Blei plassert i bronze, men rykka ned til copper etter fire strake tap, tror jeg det var.

 

Jeg spiller random for å lære meg alle rasene og hvordan de forskjellige unit-typene og tekkene fungerer. Zerg er det jeg liker best - makrofokusert og horder med dumme units.

 

Tips: Fokuser på en rase av gangen ;)

Lenke til kommentar

Uenig.

 

Mye gøyere og mer allsidig å spille random. I tillegg til å gi deg fordelen ved at motstanderen din ikke vet hvilken rase du spawnet som i starten. Det er viktig å kjenne timing-vinduer til de forskjellige rasenes builds, for ikke å snakke om builds og spillestil i seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Zerg er en kjip rase. Tenkte jeg skulle prøve litt og det var ikke gøy i det hele tatt.

Synes den er veldig morsom jeg! Den er den som skiller seg ut mest, eller er mest spesiell om du vil, av de 3 rasene. Har ikke helt fått den til enda dog, klarer bare zerglingrush (noe som funker som oftest ikke), og noen småting. Er ganske dårlig med den senere i kamper.

Lenke til kommentar

Flash, det nicket husker jeg fra noen år tilbake da jeg kikka på noen sc FPvods. Husker han var helt dritvill. Jeg syns FPvods av andre pros var heftig men han der skilte seg kraftig ut etter min mening og det er derfor jeg faktisk husker han. Har ingen problemer med å tro at han crusher souls nå. Har han gått over til sc2 ?

Lenke til kommentar

WhiteRa og TheLittleOne også. Hadde en awesome match i dag med alle units i spillet (PT vs TT) som Terran og Protoss har, jeg fikk til og med til 4 triple nuke drops :dribble:

 

Har det veldig gøy som Zerg jeg, er den rasen jeg spiller mest. Gøy med hydralisk drops :tease:

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...