Gå til innhold

Starcraft II - En ventetråd


Hva er din favorittrase?  

149 stemmer

  1. 1. Hva er din favorittrase?

    • Terran
      49
    • Protoss
      44
    • Zerg
      36
    • Jeg har ingen favoritt
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å prøve å masse siege tanks ville uansett vært idiotisk - siege tanks med siege mode er ikke annet enn en utrolig kraftig support unit. Alene er den ubrukelig.

 

Se bare på f.eks. infestors. En strålende unit. Men selv om man ikke kan masse den betyr det ikke at det er en dårlig ground unit.

Lenke til kommentar

Å prøve å masse siege tanks ville uansett vært idiotisk - siege tanks med siege mode er ikke annet enn en utrolig kraftig support unit. Alene er den ubrukelig.

 

Det er veldig sjeldent jeg går for siege tanks i det hele tatt, i og med at du kan få banshees såpass kjapt etter tanks. Egentlig synes jeg terran mangler bra endgame units, spesielt mot carriers + mothership. Du kan alltids gå bc / vikings, men dog..

 

Forresten, er det noen som faktisk bruker hellions? I likhet med SC 1(vulture) er det en ubrukelig unit som ingen bruker. Gief Goliath =)

Endret av therealvebbi
Lenke til kommentar

Bruker de ganske ofte mot zerg. Er ofte jeg slenger ut et par for å herje rundt på karte. Får det ganske fort siden jeg veldig ofte kjører reaktor på fabrikken.

 

Lar flyplassen få den etter på, gir meg mulighet til å pumpe ut den type luftenhet jeg måtte ønske. Veldig ofte er det bara å kunne lage noen vikinger veldig fort. Går nesten ikke en kamp uten at jeg får bruk for de.

Lenke til kommentar

Bruker de ganske ofte mot zerg. Er ofte jeg slenger ut et par for å herje rundt på karte. Får det ganske fort siden jeg veldig ofte kjører reaktor på fabrikken.

 

Lar flyplassen få den etter på, gir meg mulighet til å pumpe ut den type luftenhet jeg måtte ønske. Veldig ofte er det bara å kunne lage noen vikinger veldig fort. Går nesten ikke en kamp uten at jeg får bruk for de.

 

 

Går heller rett for air jeg =) Eneste fordelen med hellions er at de ikke koster gass.. og selvfølgelig at de er raske ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...